17 سال به بالا در این مرحله ، و حتی در مورد قبلی ، ما در حال حاضر در مورد جوانان کاملاً شکل گرفته و همچنین هر بزرگسالی که می خواهد وارد این دنیا شود صحبت می کنیم.
در آن سال ها ، طبیعی است که جوانان شروع به برنامه ریزی برای آینده خود کنند. همانطور که با بسیاری از احتمالات منطقی است ، از شروع کار با زبان های برنامه نویسی متن ، رایت مراحل را کم کم تا تکرار جاوا ، Objective-C ... برای زبانهای شی گرا ادامه دهید ، یا اگر می خواهید بیشتر بروید ، به دنیای قدرتمند و همه کاره C عمیق تر شوید.
در این سطح ، من می خواهم چند پیشنهاد را ارائه دهم ، هرچند ، من شخصاً فکر می کنم زمان کارهای جدی تر مانند پروژه های خودم که برنامه نویسی با الکترونیک ترکیب شده است ، فرا رسیده است.
پتانسیل واقعی آردوینو در امکانات عظیم آنها از نظر سازگاری ، قابلیت انعطاف پذیری و مقیاس پذیری نهفته است. نکته دیگری که به نفع او است این است که امروز پشت پروژه جامعه عظیمی قرار دارد که می توانید برای یادگیری کار در پروژه های واقعی به آن مراجعه کنید.
اگر طرفدار بازی های ویدیویی هستید و می خواهید حرفه خود را از این طریق توسعه دهید ، ممکن است علاقه مند باشید Stencyl ، یکی از سیستم عامل های ایجاد بازی های ویدیویی پیشرفته تر را در زمانی که بازی های رایگان وجود دارد (یک هزینه پرداخت می شود نسخه) با پتانسیل بالا
نکته منفی این است که شما برای شروع باید چند راهنما را دنبال کنید که از زمان موجود بودن در وب سایت رسمی وی کاملاً پیچیده است ، حداقل تا زمانی که پس از مدتی ، ما بر روی سیستم عامل سبک باشیم.
اسکات اورگرا
یادگیری کدگذاری می تواند بسیاری از امکانات را از فرصت های شغلی جدید تا توسعه برنامه ها نشان دهد. با این حال ، با وجود بسیاری از زبان های برنامه نویسی در خارج ، کشف اینکه از کجا شروع شود می تواند دلهره آور باشد.
در اینجا بهترین زبان برنامه نویسی برای مبتدیان وجود دارد ، شروع با ساده ترین (یا حداقل دشوار) و کار بر روی چالش برانگیزترین ها.
برچسب:
،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج:
0
بازدید:
+ نوشته شده:
۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ساعت:
۰۵:۲۴:۴۱ توسط:نیما ثابتی موضوع:
نظرات (0)
این یک نرم افزار نسبتاً غیرمعمول است که به نظر من بیش از حد جالب است زیرا ، گرچه دیگر با بلوک ها برنامه ریزی نشده است ، اما حقیقت این است که می تواند یک گام میانی باشد که به سمت استفاده از محیط های برنامه نویسی حرفه ای ، به ویژه به دلیل رابط کاربری آن ، گرایش دارد.
در Code Monkey ما باید اقدامات میمونی را کنترل کنیم که باید از طریق سناریوهای مختلف موز جمع کند. برای جابجایی میمون ، همانطور که تصور می کردید ، باید کد را با استفاده از دستورالعمل های بسیار ساده بنویسیم. هرچه به مرحله بعدی می رویم ، سختی افزایش می یابد.
در این مرحله از زندگی فرزندان ما در سن "سخت" هستیم. این امکانات ، به مهارت های برنامه نویسی برای کودک نوپا ما بستگی دارد ، زیرا بسیاری از دوره های تسریع شده برای یادگیری تکنیک های برنامه نویسی وجود دارد که می تواند جالب باشد ، اگرچه سیستم عامل های خاصی وجود دارد که روش های مختلفی را پیشنهاد می کنند.
AppInventor این چیزی نیست جز برنامه ای که از طریق آن می توانید برنامه های اندرویدی را با کشیدن بلوک کد ایجاد کنید. برای اطلاعات بیشتر ، به من بگویید که قبلاً توسط خود گوگل ساخته شده و تحول آن چیزی کمتر از MIT ندارد.
جالب ترین نکته در مورد AppInventor این است که کاملاً رایگان است و استفاده از آن بسیار آسان است ، خصوصاً اگر در نظر بگیریم که تعداد زیادی راهنما در اینترنت وجود دارد که شروع به کار با آنها می کند.
بله ، درست خواندید ، در این سن شروع به استفاده از مار پیتون بسیار جالب می تواند باشد ، خصوصاً اگر مرد جوانی در خانه ما بخاطر نگرانی بخواهد از کار با بلوک دست بکشد و وارد برنامه نویسی حرفه ای شود.
همانطور که به خوبی می دانید ، ما با یک زبان برنامه نویسی روبرو هستیم که هر آنچه را شامل می شود. من آن را اضافه کردم زیرا بسیاری از کارشناسان به دلیل سادگی آن از Python به عنوان مقدمه ای برای برنامه نویسی متن استفاده می کنند. در عوض ، با کمی تحقیق می توانید راهنماهای بسیاری برای کشف چگونگی شروع کار در 14 سالگی و همچنین سایر منابع اطلاعاتی مانند کتاب های مادام العمر سنتی پیدا کنید.
برچسب:
،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج:
0
بازدید:
+ نوشته شده:
۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ساعت:
۰۵:۲۴:۱۲ توسط:نیما ثابتی موضوع:
نظرات (0)
SQL عمدتا برای برقراری ارتباط با پایگاه های داده استفاده می شود. به همین ترتیب ، توسط توسعه دهندگان سرور ، مدیران پایگاه داده و توسعه دهندگان نرم افزار در طیف وسیعی از صنایع استفاده می شود. با این حال ، اخیراً ، در مناطقی مانند تجزیه و تحلیل داده ها و داده کاوی بزرگ نیز استفاده می شود.
چگونه SQL را یاد بگیریم
اگر در موضوع تازه کار هستید ، مقدمه ما در پایگاه داده و SQL مکان ایده آل برای شروع است. در اینجا ، شما نحوه کار پایگاه داده و نحوه استفاده از SQL برای جستجو و دستکاری داده ها را یاد خواهید گرفت.
R
R در این لیست زبان تا حدودی منحصر به فرد است ، اما با این وجود به یک زبان فزاینده محبوب تبدیل می شود. همانطور که خواهیم دید ، این امر به ویژه در زمینه های دانشگاهی و برای شرکت های بزرگ فناوری بسیار مفید است.
R چیست؟
R یک زبان برنامه نویسی عملکردی سطح پایین و محیط نرم افزاری است که عمدتا با هدف محاسبات آماری و تکنیک های گرافیکی طراحی شده است. کتابخانه وسیعی از ابزارها وجود دارد که به زبان ارائه می شود ، از جمله الگوریتم های یادگیری ماشین و سایر ابزارهای مفید.
R برای چه استفاده می شود؟
آمارگران و استخراج کنندگان داده معمولاً از R برای تولید مواردی مانند نرم افزار آماری و بسته های تجزیه و تحلیل داده استفاده می کنند. همچنین برای متخصصان مانند جمعیت شناسان ، دانشمندان داده و مجریان بیمه برای دستیابی به بینش آماری مفید است.
چگونه R را یاد بگیریم
یک مکان عالی برای شروع برنامه نویسی به این زبان ، استفاده از Data Science در Microsoft Azure با استفاده از R Programming ExpertTrack است. همانطور که از طریق آن کار می کنید ، برنامه نویسی R را یاد می گیرید و مهارت های علم داده خود را توسعه می دهید.
افکار نهایی
ما چندین نمونه را انتخاب کرده ایم که فقط بخش کوچکی از آنچه زبانهای مختلف برنامه نویسی برای آن استفاده می شود را نشان می دهد. اگرچه از زبانهای همه منظوره می توان به طرق مختلف استفاده کرد ، کارهای خاص و خاص اغلب به زبان تخصصی تری نیاز دارند.
برچسب:
،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج:
0
بازدید:
+ نوشته شده:
۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ساعت:
۰۶:۵۲:۴۰ توسط:نیما ثابتی موضوع:
نظرات (0)
متفاوت در یادگیری ، دوره ما در استفاده از JavaScript ، jQuery و JSON در جنگو می تواند به شما در تسلط بر برخی اصول کمک کند.
PHP
PHP یکی دیگر از زبان های برنامه نویسی است که به راحتی می توان آن را یاد گرفت و هم به صورت رایگان و هم منبع باز است. دقیقاً مانند جاوا اسکریپت ، این برنامه عمدتا برای کدگذاری در وب سایت ها استفاده می شود.
PHP چیست؟
PHP: پیش پردازنده Hypertext یک زبان برنامه نویسی سطح بالا و شی گرا است. اگرچه از برخی جهات به JavaScript شباهت دارد ، اما PHP یک زبان برنامه نویسی سمت مشتری است که در HTML جاسازی شده است. به این ترتیب ، اغلب همراه با JavaScript استفاده می شود. همانطور که در یک قیاس بیان می شود ، اگر PHP قلم مو است ، JavaScript رنگ است.
PHP برای چه استفاده می شود؟
استفاده از PHP بسیار زیاد است ، اگرچه بیشتر برای توسعه وب سایت است. برای مثال می توانید از آن برای مدیریت محتوای پویا و پایگاه داده در وب سایت استفاده کنید. مورد دوم به ویژه مرتبط است ، زیرا به خوبی با زبان های پایگاه داده مانند MySQL ادغام می شود.
نحوه یادگیری PHP
همانند بسیاری از زبانهای برنامه نویسی ، بهترین راه برای یادگیری این است که تا آنجا که می توانید با این زبان تمرین کنید. منابع بسیاری در دسترس هستند که اصول اولیه را برای شما راهنمایی می کنند ، مانند نحوه کارکرد زبان و نحو اصلی.
SQL
اگر به مناطقی مانند مدیریت پایگاه داده علاقه دارید ، SQL زبانی است که شما به سادگی باید بدانید. در حقیقت ، بیشتر توسعه دهندگان باید حداقل دانش اولیه از زبان داشته باشند.
SQL چیست؟
Structured Query Language (SQL ، که بعضا Sequel نیز نامیده می شود) ، یک زبان خاص دامنه است که برای مدیریت داده های نگهداری شده در پایگاه داده طراحی شده است. برخلاف بسیاری از زبانهای مختلف برنامه نویسی که تاکنون ذکر شده است ، این یک زبان عمومی نیست ، به این معنی که استفاده از آن بسیار باریک تر است.
SQL برای چه استفاده می شود؟
برچسب:
،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج:
0
بازدید:
+ نوشته شده:
۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ساعت:
۰۶:۵۲:۲۸ توسط:نیما ثابتی موضوع:
نظرات (0)
جاوا بسیار محبوب زبان برنامه نویسی شی گرا است. بخشی از محبوبیت آن از آنجا ناشی می شود که به محض نوشتن قطعه ای از کد در جاوا ، این کد فقط در هر دستگاهی با پلتفرم جاوا قابل اجرا است.
جاوا برای چه استفاده می شود؟
مفهوم "یک بار بنویس ، هر کجا اجرا شود" در قلب جاوا به این معنی است که کاربردهای مختلفی دارد. با این حال ، برخی از اصلی ترین موارد استفاده شامل نرم افزارهای تجاری ، برنامه های وب و برنامه های تلفن همراه است. به عنوان مثال سیستم عامل Android Google از Java به عنوان زبان اصلی خود استفاده می کند.
نحوه یادگیری جاوا
با دوره های رایگان ما در زمینه ساخت اولین بازی موبایل می توانید با اصول برنامه نویسی جاوا شروع کنید. این شما را با برخی از مفاهیم و ساختارهای اساسی جاوا آشنا می کند. اگر به دنبال کاوش دقیق تر هستید ، توسعه نرم افزار ما با Python و Java ExpertTrack مکان ایده آل برای شروع است.
جاوا اسکریپت
با وجود نام آن ، JavaScript ارتباط مستقیمی با جاوا ندارد. با این حال ، از یک نحو Java مانند استفاده می کند ، جایی که این نام از آنجا می آید. اگر به برنامه نویسی مرورگر وب سمت مشتری علاقه مند هستید ، این زبانی است که می خواهید یاد بگیرید.
جاوا اسکریپت چیست؟
جاوا اسکریپت یک زبان برنامه نویسی سطح بالا و شی گرا است (اگرچه آن بحث دوم برای برخی بحث ها مطرح است). این زبان در روزهای ابتدایی اینترنت و در سال 1995 ایجاد شده است. خواهید دید که همه مرورگرهای وب اصلی از JavaScript پشتیبانی می کنند.
جاوا اسکریپت برای چه استفاده می شود؟
همانطور که گفته شد ، JavaScript زبانی است که برای نوشتن کد استفاده می شود و در مرورگرهای وب اجرا می شود. به همین ترتیب ، این برنامه طیف گسترده ای از برنامه ها را دارد و به ویژه برای ایجاد تعاملی و پاسخگویی به صفحات وب بسیار مفید است. این اغلب در کنار HTML و CSS برای اضافه کردن مواردی مانند انیمیشن ها ، پخش کننده های ویدیو و حتی بازی های مبتنی بر مرورگر استفاده می شود.
نحوه یادگیری JavaScript
اگر در برنامه نویسی با JavaScript ، HTML و CSS تازه وارد هستید ، دوره مقدمه ای برای توسعه وب بهترین مکان برای شروع است. در اینجا ، شما یاد خواهید گرفت که چگونه وب سایت تعاملی خود را با استفاده از زبانها ایجاد کنید. برای داشتن زاویه دید
برچسب:
،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج:
0
بازدید:
+ نوشته شده:
۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ساعت:
۰۶:۵۲:۰۱ توسط:نیما ثابتی موضوع:
نظرات (0)
در این راهنمای کوتاه توضیح خواهیم داد که چگونه Scratch برای مبتدیان آسان یاد می گیرد و چگونه می تواند به کودک شما کمک کند تا در زمینه کدگذاری شروع کند.
آیا یادگیری Scratch آسان است؟
مبتدیان برای یادگیری خراش سخت نیستند زیرا از عناصر بصری استفاده می کند و عملکرد کشیدن و رها کردن آن ساده است. این به طور خاص برای کودکان ایجاد شده است که هدف اصلی آنها قرار گرفتن در معرض اولیه درک اصول برنامه نویسی و برنامه نویسی است.
علیرغم سادگی Scratch ، برای یادگیری برنامه نویسی خوب است و به بچه ها اجازه می دهد پروژه هایی بسازند که از پیچیدگی نسبتاً بالایی برخوردار باشند ، زیرا هرچه بیشتر و بیشتر می آموزند.
پس Scratch برای مبتدیان خوب است؟
خراش بهترین معرفی کدگذاری برای مبتدیان و بچه های جوان است. به زبان ساده ، این یک زبان برنامه نویسی مبتنی بر بلوک است که به ساده سازی کدگذاری برای مبتدیان کمک می کند. این از روش کشیدن و رها کردن استفاده می کند که به شما امکان می دهد کودکان به راحتی و سریع اقدامات را انجام دهند. این روش همان چیزی است که باعث می شود خراش یادگیری آن دشوار نباشد و برای شروع کار آسان باشد.
مواردی مانند حذف ویرگول و فراموش کردن بستن یک براکت از بین می روند و تمرکز بیشتری روی مفاهیم برنامه نویسی ایجاد می کنند.
پس از شروع کار با Scratch ، کودکان معمولاً علاقه مند به استفاده از زبان های برنامه نویسی پیشرفته تر می شوند - در اینجا 4 مورد عالی برای بچه ها وجود دارد که پس از پیشرفت در Scratch شروع به یادگیری می کنند.
حتی اگر قصد ندارید فرزندتان به عنوان یک برنامه نویس درجه یک تبدیل شود و فقط می خواهید که او به عنوان یک مبتدی رویکرد خود را به تفکر منطقی بهبود بخشد ، Scratch روش خوبی برای کمک به این مسئله است. به عنوان مثال ، بچه ها در Scratch با موانعی روبرو می شوند که باید با تفکر سیستماتیک و منطق حل مسئله برطرف شوند.
جنبه دیگری که باعث می شود Scratch برای مبتدیان خوب باشد این است که برای شروع کار همیشه به کتابچه راهنما احتیاج ندارید. برای اکثر بچه ها به راحتی کافی است که بتوانند بدون هیچ گونه کمکی آن را تحویل بگیرند. با پیشرفت و پیشرفت ، داشتن شهریه و راهنمایی بسیار مفید است ، اما شروع کار نسبتاً آسان است.
برچسب:
،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج:
0
بازدید:
+ نوشته شده:
۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ساعت:
۰۸:۰۶:۵۶ توسط:نیما ثابتی موضوع:
نظرات (0)
نتایج حاصل از Google Analytics نشان می دهد که هر سال در ماه دسامبر افزایش می یابد که مربوط به هفته آموزش علوم کامپیوتر است. بعلاوه ، ScratchJr اغلب در ساعات مدرسه استفاده می شود.
یادگیری برنامه نویسی کامپیوتر دشوار است. برای بچه های کوچکتر ، تصور نوشتن کد خیلی فراتر از تصور است که آنها تازه شروع به یادگیری خواندن و نوشتن می کنند. بنابراین رابط کاربری آیکون محور ScratchJr زمانی مناسب است که هدف معرفی بچه ها به مفاهیم برنامه نویسی بدون برنامه نویسی پیچیده باشد. چندین سینی ، ویرایشگر و صفحه نمایش ورودی برخی از آنها را عادت می دهد ، بنابراین به سادگی تحویل برنامه به کلاس بچه ها نیست. اما کمی راهنمایی معلم را در بر بگیرید و ScratchJr محیطی غنی و چالش برانگیز را برای برنامه نویسان بسیار جوان ارائه می دهد. در بهترین حالت ، ScratchJr برای آموزش عشق به خلق دیجیتال مهمترین است.
با کشیدن و انداختن اسپری های گرافیکی در صفحه ScratchJr ، برنامه نویسان کوچک می توانند صحنه های ساده - و اندکی تعاملی - را زنده کنند. دستورات Lego مانند ، ضربه محکم و ناگهانی ، ایجاد برنامه های اساسی را آسان می کند. به عنوان مثال ، یک گربه کارتونی را به صحنه ساحل بکشید و یک نماد کوچک را به داخل پنجره برنامه نویسی بکشید تا دستور حرکت اضافه شود. سپس فقط یک دستور "شروع در هنگام لمس" را اضافه کنید و یک عنصر تکرار را روی نماد حرکت ضربه بزنید ، و یک ضربه روی گربه کارتون را از روی صفحه نمایش پرت می کند.
با بهره گیری از رابط لمسی دستگاه خود ، همه چیز در این برنامه یک ضربه یا کش رفتن است. کل رابط کاربری به خوبی طراحی شده است تا مانند اسباب بازی ها و وسایل هنری باشد که با دقت روی میز چیده شده اند ، بنابراین به راحتی می توان دامنه هدف 5 تا 7 ساله عنوان را درگیر کرد. و اگرچه بچه هایی که تنها می مانند ، می توانند به راحتی در گزینه های مختلف گم شوند ، اما با کمی راهنمایی ، می توانند ارائه های خود را طراحی ، ساخت و لذت ببرند.
ScratchJr وقتی بچه ها تمرینات هدایت شده و تمرینات ساختاری و پشتیبانی عملی داشته باشند ، بهترین نتیجه را خواهد داشت. اگرچه رابط کاربری برای جلب توجه بچه های کوچکتر طراحی شده است ، اما این برنامه هنوز هم بسیاری از موارد را برای کلیک کردن و کشیدن در آن دارد. بنابراین سردرگمی محتمل است و گیر کردن آسان است. اما با دروس دقیق آماده شده که گام به گام دانش آموزان را در طی فعالیت ها طی می کند ، در عرض یک یا دو ساعت ، آنها باید بتوانند برنامه های سهام را اصلاح کنند و حتی شروع به ساخت صحنه های تعاملی خود کنند.
آیا یادگیری خراش سخت است: برای مبتدیان چقدر آسان است؟
ما سالهاست که از پلت فرم Scratch برای آموزش برنامه نویسی به بچه ها در اردوهای تابستانی و دوره های آنلاین استفاده می کنیم. در این زمان ، ما کودکان 7 ساله و بالاتر را دیده ایم که اصول برنامه نویسی را یاد گرفته و به توسعه بازی های خود ادامه می دهند (بیشتر بدانید).
برچسب:
،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج:
0
بازدید:
+ نوشته شده:
۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ساعت:
۰۸:۰۶:۳۱ توسط:نیما ثابتی موضوع:
نظرات (0)
چه کسی ScratchJr را ایجاد کرده است؟
ScratchJr همکاری بین گروه تحقیقاتی فناوری های توسعه (DevTech) در گروه مطالعه کودک و توسعه انسانی الیوت-پیرسون در دانشگاه تافتس است (به رهبری مارینا Umaschi Bers ، با مشارکت های آماندا استراوهاکر ، کلر کین ، لوئیز فلانری ، الیزابت کازاکوف و Dylan Portelance) ، گروه کودکستان های مادام العمر در آزمایشگاه رسانه ای MIT (به رهبری میچل رزنیک ، با مشارکت کریس گریتی ، تیم میکل ، کارل بومن ، چمپیکا فرناندو ، ناتالی راسک ، سایامیندو داسگوپتا و کریس گریوز) و شرکت اختراع بازیگوش (به رهبری پائولا بونتا و برایان سیلورمن ، با مشارکت جک گدز و آدریان گابریل). نسخه آندروید ScratchJr توسط Two Sigma (به رهبری مارک روت ، با مشارکت کوین هو) و با ورودی شرکت Benesse Corp.
گرافیک و تصاویر ScratchJr توسط شرکت HvingtQuatre (به رهبری جولین ژلیفایر و آدرین والسا) ، سارا تامسون ، پیتر مولر و جیلیان لومباردی ساخته شده اند. پائولا آگیلرا از آزمایشگاه رسانه ای MIT ویدیوی ScratchJr را تهیه کرد. ما همچنین می خواهیم از همه کسانی که در جوامع آزمایش بتا برای iPad و Android شرکت کرده اند ، به ویژه از سرجیو آنتولینز ، واندندال دیدیه ، و سوجرد دیرک میجر تشکر کنیم.
چه کسی به ترجمه ScratchJr کمک کرد؟
ScratchJr توسط ترزا مارتینز پرز ، دانشجوی آموزش دوران کودکی به اسپانیایی ترجمه شده است. مارتا بونت گاروسا ، مانوئلا لارا لارا و لیدیا پینیرو کوردرو ، از تحریریه سانتیلانا ؛ سرجیو آنتولینز ، مدیر عامل Tecnoaprendo ؛ و لوئیزا ماریا پالاسیوس ماروتو
ScratchJr
ScratchJr یک زبان برنامه نویسی رایگان برای کودکان 5-7 ساله است. ScratchJr با استفاده از برنامه نویسی بلوک به کودکان امکان می دهد داستان ها و بازی های تخیلی خود را بسازند. برنامه برنامه نویسی ScratchJr به عنوان همکاری گروه تحقیق DevTech در دانشگاه تافتس ، گروه کودکستان های مادام العمر MIT و شرکت اختراع بازیگوش از طریق بودجه سخاوتمندانه از بنیاد ملی علوم (جایزه DRL-1118664) و بنیاد خراش ایجاد شد. در تابستان 2014 ، ScratchJr به عنوان یک برنامه رایگان iPad منتشر شد. امروز ، از اکتبر 2020 ، این برنامه بیش از 22 میلیون بارگیری در iOS دارد و در iPads ، رایانه لوحی Android و Chromebook در دسترس است. علاوه بر این ، داوطلبان از سراسر جهان به ترجمه ScratchJr به 48 زبان کمک کرده اند!
پژوهش
برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تحقیقات ما با استفاده از ScratchJr ، لطفاً نگاهی به انتشارات ما بیندازید.
از ژانویه 2016 ، این تیم از Google Analytics برای جمع آوری داده های کاربر ScratchJr استفاده کرده است. Google Analytics ابزاری رایگان است که امکان دسترسی به فعالیت کاربر را همانطور که در زمان واقعی در برنامه اتفاق می افتد و همچنین موقعیت مخاطب ، کسب و رفتار را برای شما فراهم می کند. با این حال ، با توجه به مشخصات جمعیتی جوان ScratchJr ، حریم خصوصی یکی از مهمترین نگرانی های تیم بود. فقط اطلاعات غیر شناسایی جمع آوری می شود و محققان به تصاویر یا صداهایی که کودکان می توانند وارد کنند یا پروژه های خاص خود دسترسی ندارند.
برچسب:
،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج:
0
بازدید:
+ نوشته شده:
۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ساعت:
۰۸:۰۵:۵۴ توسط:نیما ثابتی موضوع:
نظرات (0)
نقطه گذاری
نویسه های علائم نقطه گذاری آغاز یا پایان یک عبارت یا موارد جداگانه در یک لیست هستند.
نحو
قوانینی که هنگام ساخت برنامه باید رعایت شوند. این قوانین چگونگی ترکیب کلمات کلیدی ، شناسه های تعریف شده توسط برنامه نویس ، عملگرها و علائم نگارشی را تعریف می کند.
C ++ Specifics - شما یادگیری عناصر زبان خاص C ++ را در فصل 2 شروع خواهید کرد.
خطوط و عبارات
ما غالباً برنامه ها را یادگیری عناصر زبان خاص C ++ به صورت خطوط و عبارات تشکیل شده تصور می کنیم. یک خط فقط یک خط در برنامه است. می توانید شماره خط ها را در بیشتر ویرایشگران کد منبع IDE نمایش دهید. در Visual Studio 2013 ، باید آنها را روشن کنید زیرا به طور پیش فرض خاموش هستند. هنگام تنظیم شماره خود ، اغلب ارجاع به اعداد خط را مشاهده خواهید کرد
خطوط و عبارات
ما غالباً برنامه ها را به صورت یادگیری عناصر زبان خاص C ++ خطوط و عبارات تشکیل شده تصور می کنیم. یک خط فقط یک خط در برنامه است. می توانید شماره خط ها را در بیشتر ویرایشگران کد منبع IDE نمایش دهید. در Visual Studio 2013 ، باید آنها را روشن کنید زیرا به طور پیش فرض خاموش هستند. هنگامی که برنامه خود را کامپایل می کنید ، اغلب ارجاع به شماره های خط مشاهده خواهید کرد و خطایی رخ می دهد.
برنامه ای که اعداد و کدهای خط را در یک برنامه نمونه به نام سلام جهان نشان می دهد
عکس صفحه برنامه ای را با خطا یادگیری عناصر زبان خاص C ++ نشان می دهد. هنگامی که برنامه کامپایل شد ، خروجی (پنجره های سایه دار خاکستری بالا) شامل "source.cpp (B)" است که نشان می دهد این مشکل در خط 8 پرونده به نام منبع وجود دارد. cpp
دستور یک دستورالعمل کامل است که باعث یادگیری عناصر زبان خاص C ++ می شود رایانه عملکردی را انجام دهد. یک عبارت ممکن است بیش از یک خط باشد. با شروع برنامه نویسی در فصل 2 ، معنای یک عبارت بیشتر معنا می یابد.
برچسب:
،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج:
0
بازدید:
+ نوشته شده:
۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ساعت:
۰۲:۴۱:۳۴ توسط:نیما ثابتی موضوع:
نظرات (0)
وقتی شروع به ایجاد برنامه در این کلاس می کنید ، کد منبع ایجاد می کنید. کد منبع در یک فایل متنی ساده به نام فایل منبع ذخیره می شود.
تبدیل کد منبع به کد اجرایی
رایانه شما کد منبع را نمی فهمد. برای تبدیل کد منبع به کد اجرایی ، که می توانید آن را در رایانه خود راه اندازی و اجرا کنید ، باید از یک کامپایلر استفاده کنید.
در طول فرآیند تبدیل کد منبع شما به یک فایل اجرایی ، کامپایلر C ++ کد شی را ایجاد می کند.
کد منبع به آنچه توسط کامپایلر کد شی خوانده می شود ، تبدیل می شود. کد شی object برنامه C ++ در پرونده هایی با پسوند .o یا .obj ذخیره می شود. در مرحله آخر به نام linking ، پرونده های شی با هر روال کتابخانه (روال ارائه شده توسط زبان برای استفاده توسط شما) ترکیب می شوند تا فایل اجرایی نهایی با پسوند .exe تولید شود.
بسته به نحوه تدوین برنامه خود ، ممکن است مراحل مختلف تبدیل پرونده های منبع خود را به یک برنامه اجرایی در واقع مشاهده کنید یا نکنید. به عنوان مثال در بسیاری از کد شی object IDE ها (محیط های توسعه یکپارچه مانند Visual Studio ، Code :: Blocks یا XCode) ، مراحل میانی به طور خودکار انجام می شود بنابراین می توانید بر روی دکمه کد شی object "ساخت" کلیک کنید و قابلیت اجرا ایجاد می شود.
برنامه ای از چه چیزی ساخته شده است؟ عناصر زبان بیشتر زبان های برنامه نویسی شامل عناصر زیر هستند. کلید واژه ها کلمات کلیدی کلماتی هستند که در زبان معنی خاصی کد شی object دارند. آنها فقط می توانند برای هدف مورد نظر خود استفاده شوند. همچنین به عنوان کلمات ذخیره شده شناخته می شود.
شناسه های تعریف شده توسط برنامه نویس شناسه های تعریف شده توسط برنامه نویس کلماتی هستند که شما به عنوان برنامه نویس برای تعریف متغیرها یا روال برنامه نویسی انتخاب می کنید.
اپراتورها
اپراتورها عملیات را روی یک یا چند ع کد شی object ملگر انجام می دهند. عملوند قطعه ای از داده است. نمادهای مختلف حسابی مانند + ، * و / / نمونه هایی از عملگرها هستند.
برچسب:
،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج:
0
بازدید:
+ نوشته شده:
۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ساعت:
۰۲:۴۱:۰۶ توسط:نیما ثابتی موضوع:
نظرات (0)