بک لینک -
سايت پیش بینی
وان ایکس بت
سایت شرط بندی انفجار
سایت شرط بندی
سایت بازی انفجار
سایت شرط بندی فوتبال
سایت enfejar
بت فوروارد
جت بت
سایت پیش بینی فوتبال
sibbet90
وان ایکس بت
سایت بازی انفجار
پوکر آنلاین
بت بال 90
انفجار آنلاین
جت بت
بازی انفجار
سایت بازی انفجار
 مدرسه کدنویسی مدرسه کدنویسی .

مدرسه کدنویسی

خرید و فروش عمده باتری

از ابتدا، تخصص ما در رفع نیازهای خرید و فروش عمده باتری رشدی کودکان خردسال و آماده سازی آنها برای تحصیل در مقطع ابتدایی بوده است.

برنامه ما با یک تجربه نیم روزه یا تمام روز کودک نوپا و به دنبال آن دو سال دوران کودکی آغاز می شود: برنامه های EC1 و EC2 ما. برای اطلاعات در مورد سن در هنگام ثبت نام و نحوه درخواست از صفحه پذیرش ما دیدن کنید.برنامه کودک نوپا انتقال به محیط مدرسه

برنامه کودک نوپا بر آموزش کودکان برای برآوردن علایق و نیازهای فردی خود و همچنین تعامل موفقیت آمیز به عنوان بخشی از یک گروه متمرکز است. روز با زمان بازی در حیاط کودک نوپا شروع می شود که در آن کودکان به فعالیت های متنوعی مانند آب بازی، نقاشی و غیره مشغول می شوند.

در کلاس درس، کودکان نوپا با مواد هنری آزمایش می‌کنند، از مراکز فعالیتی خرید و فروش عمده باتری که بلوک‌ها، عروسک‌ها، کامیون‌ها، لباس‌های آراسته و غیره را در خود جای می‌دهند، انتخاب می‌کنند. یادگیری نحوه نشستن در یک گروه، گوش دادن به داستان، و یادگیری در مورد فصول و روزهای هفته از فعالیت های جذاب برای یک کودک نوپا است. زمان دایره یک تجربه مهم برای کودکان است و معلمان از مرحله رشد هر کودک آگاه هستند.

برنامه کودک نوپا پنج روز در هفته اجرا می شود.برنامه ایرانیان سایبر نیم روز: 9:00 صبح تا ظهربرنامه تمام روز: 9:00 صبح تا 3:00 بعد از ظهرVideoShare را پخش کنیددوران کودکی 1 (EC1) و دوران کودکی 2 (EC2)توسعه مهارت ها، مفاهیم و ایده ها

برنامه های EC1 و EC2 برای کودکان سه تا چهار ساله و چهار تا پنج ساله طراحی شده اند. هر کلاس درس، متشکل از 22 کودک و سه معلم، شامل تجربیات داخلی و خارجی است که پیرامون مراکز آموزشی و موضوعاتی که در طول سال تغییر می‌کنند، سازماندهی شده‌اند. مراکز یادگیری به عنوان خرید و فروش عمده باتری اجزای جدایی ناپذیر هر کلاس درس دوران کودکی، فرصت های رشدی مناسبی را برای کودکان فراهم می کند تا با یکدیگر، با مواد، و مفاهیم و ایده ها تعامل داشته باشند.

برنامه درسی اوایل کودکی در تلاش است تا به کودکان کمک کند عزت نفس، مهارت های حرکتی، خلاقیت، تسلط بر خود و خودمختاری را توسعه دهند، به کودک در جدایی تدریجی کمک می کند، و مهارت های زبان و ارتباطات، اجتماعی شدن، تفکر منطقی و متوالی، سواد و سواد را توسعه می دهد. مفاهیم ریاضی

برنامه های EC1 و EC2 پنج روز در هفته از ساعت 9 صبح تا 3 بعد از ظهر اجرا می شوند. مراقبت های بعد از مدرسه برای دانش آموزان EC1 و EC2 در دسترس است. تعاریف رسانه آموزشی

رسانه‌های آموزشی شامل رسانه‌هایی هستند که برای آموزش یا خرید و فروش عمده باتری روشنگری عمدی یا تصادفی طراحی شده‌اند (کرکوریان و اندرسون، 2008). در حال حاضر، هیچ اجماع یا تعریف فدرالی از رسانه آموزشی وجود ندارد. با این حال، تعریفی برای تلویزیون آموزشی که به عنوان بخشی از ایجاد قانون تلویزیون کودکان در سال 1990 (CTA) ایجاد شد، نقطه شروع مفیدی است. CTA توسط کنگره در پاسخ به داده هایی ایجاد شد که نشان می دهد کودکان بیش از 3 ساعت در روز را صرف تماشای تلویزیون می کنند و شواهد واضحی وجود دارد که قرار گرفتن در معرض تلویزیون بر رشد آنها تأثیر می گذارد.

 CTA بیان می‌کند که «برنامه‌نویسی اصلی [باید] به‌طور خاص برای خدمت به نیازهای آموزشی و اطلاعاتی کودکان 16 سال و کمتر، از جمله نیازهای فکری/شناختی یا اجتماعی/عاطفی کودک طراحی شود و باید «نیازهای آموزشی و اطلاعاتی» را برآورده کند. کودکان به عنوان یک هدف مهم» (CTA، 1990).

طرفداران استفاده از رسانه به عنوان یک ابزار یادگیری بالقوه استدلال می کنند که تمام محتوای رسانه آموزشی است. به این معنا که کودکان از هر محتوایی که با آن درگیر می شوند، صرف نظر از قالبی که از طریق آن ارائه می شود، یاد می گیرند (به عنوان مثال، اسکول و همکاران، 2006).

 برای مثال، شواهد قابل‌توجهی وجود دارد که استفاده یا مشاهده محتوای رسانه‌ای خشونت‌آمیز (مانند برنامه‌های تلویزیونی خشونت‌آمیز یا بازی‌های ویدیویی) با رفتار خشونت‌آمیز و پرخاشگرانه فروش عمده باتری مرتبط است (مانند اندرسون و بوشمن، 2001). از سوی دیگر، رسانه های آموزشی معمولاً با هدف آموزش و اطلاع رسانی ایجاد می شوند. به این ترتیب، پژوهشی که در این مقاله بررسی می‌شود باید مختص رسانه‌هایی باشد که «عمداً بر اساس برنامه درسی با برنامه‌ای عمدی برای آموزش هستند» (کرکوریان و اندرسون، 2008: ص 188).


برچسب: خرید و فروش عمده باتری،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۲ دی ۱۴۰۱ساعت: ۰۳:۳۱:۰۸ توسط:نیما ثابتی موضوع: نظرات (0)

خرید و فروش عمده باتری

آموزش از طریق فعالیت های هنری خرید و فروش عمده باتری در همه موضوعات دانشگاهی می شود. دروس تجربی هستند، نه فقط مطالعه شده، و خلاقیت، استقلال و درک عمیق دانش آموز را از هر موضوعی که بررسی می کنند تشویق می کنند.

HighScope

HighScope با بیش از 50 سال آموزش در دوران کودکی، برنامه درسی خود را بر اساس یک سری شاخص های کلیدی توسعه (KDI) قرار می دهد تا یک کلاس درس تشویق کننده برای هر دانش آموز طراحی کند. این KDI ها معلمان را در انتخاب فعالیت ها و پروژه های مناسب برای هر سن راهنمایی می کنند. آنها همچنین به معلمان کمک می کنند تا نیازها و سؤالات دانش آموزان جوان را درک و تفسیر کنند تا به بهترین شکل یادگیری آنها را هدایت کنند.

عمل بازی در مرکز همه دروس است. معلمان به عنوان شریک خرید و فروش عمده باتری کودک عمل می کنند و از طریق پروژه های عملی، رشد، تاکتیک های حل مسئله و مهارت های حل تعارض را تشویق می کنند.

سازمان HighScope تکرار می‌کند که «توالی بازی-انجام-بازبینی» در مرکز هر روز مدرسه قرار دارد. دانش آموزان فعالیت یا پروژه های مورد نظر خود را انتخاب می کنند، برای رسیدن به هدف خود برنامه ریزی می کنند و سپس با بزرگسالان در کلاس خود کار می کنند تا نتایج را تجزیه و تحلیل کنند.

خیابان بانک

لوسی اسپراگ میچل که ابتدا در شهر خرید و فروش عمده باتری نیویورک در اواخر قرن بیستم توسعه یافت، تصمیم گرفت رویکردی را برای آموزش ایجاد کند که بر رشد کل کودک تمرکز دارد. تیمی از متخصصان کلاس درس ساختند که جنبه های عاطفی، فیزیکی، اجتماعی و فکری منحصر به فرد هر دانش آموز را پرورش می دهد. برنامه درسی تغییرات عاطفی و فکری را که در هر سنی اتفاق می‌افتد را در نظر می‌گیرد و این تغییرات را در نحوه ایرانیان سایبر برخورد آنها با هر درس گنجانده است. بذله گوییبا رویکرد میان رشته ای به همه موضوعات، دانش آموزان یاد می گیرند که به شیوه ای عاطفی و معنادار درگیر آموزش شوند.

کلاس درس سنین را با هم ترکیب می کند و دانش آموزان بدون توجه به مرحله رشدشان با هم کار می کنند. این امر از هرگونه رقابت در میان گروه هنگام کاوش دروس مبتنی بر بازی آنها جلوگیری می کند. سپس دانش‌آموزان تصمیم می‌گیرند که آیا ترجیح می‌دهند از طریق مشاهده یاد بگیرند یا با رویکرد عملی به پروژه‌های تجربی. بچه ها با گذشت روز مورد توجه یک به یک قرار می گیرند، اما اشتیاق کودک، درس روز را هدایت می کند.

تعاونی های والدین

گروهی از والدین همفکر می توانند با تشکیل یک پیش دبستانی تعاونی والدین، کمک مستقیمی در ادغام آموزش فرزندشان داشته باشند. در این راه‌اندازی، مجموعه‌ای از والدین یک معلم حرفه‌ای را استخدام می‌کنند که متناسب با سبک یادگیری آنها باشد. والدین و معلمان به طور پشت سر هم کار می کنند، به طور معمول با خرید و فروش عمده باتری والدینی که تمام جنبه های اداری مدرسه را مدیریت می کنند و در داخل و خارج از کلاس درس می چرخند تا دروس را مشاهده کنند و در آنها کمک کنند. این نه تنها به والدین اجازه می دهد تا در دوران تحصیلات اولیه فرزند خردسال خود باقی بمانند، بلکه جامعه ای فشرده از مربیان والدین در منطقه ایجاد می کند.

دینی

بسیاری از سازمان های مذهبی محلی برنامه های پیش دبستانی مبتنی بر ایمان را نیز ارائه می دهند. سطح تمرکز دینی به خود مدرسه بستگی دارد، اگرچه بسیاری اجازه می دهند بدون محدودیت صحبت از خدا و دین شود. برنامه درسی ممکن است بر رشد باورهای معنوی کودک تمرکز نداشته باشد، اما برای گنجاندن ارزش‌ها و داستان‌های کلیسا در درس‌های آن‌ها باز است.

پیش دبستانی های مذهبی در منطقه خود پیدا کنید

خط پایین

هدف مهدکودک‌ها الهام بخشیدن به دانش‌آموزان فروش عمده باتری جوان در کلاس درس است. آنها هنر، یادگیری عملی و تمرینات تجربی را برای بهره بردن از انرژی و خلاقیت یک دانش آموز جوان ترکیب می کنند. هنگام انتخاب بهترین پیش دبستانی یا فرزندتان، از برنامه های مورد علاقه خود دیدن کنید تا ببینید آیا سبک تدریس با شما و اشتیاق کودک کوچکتان به یادگیری و اکتشاف مطابقت دارد یا خیر. مرکز آموزش ابتدایی به عنوان مدرسه برای سالهای مهد کودک تأسیس شد.


برچسب: خرید و فروش عمده باتری،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۲ دی ۱۴۰۱ساعت: ۰۳:۲۸:۳۵ توسط:نیما ثابتی موضوع: نظرات (0)

آموزش برنامه نویسی

اکنون در چهارمین سال خود، برنامه PACT در بیش آموزش برنامه نویسی از 60 مدرسه و بیش از 1000 دانش آموز ارائه شده است. با ورود برنامه نویسی به برنامه درسی و درخواست مدیران و دولت ها برای گنجاندن محتوای بیشتر علوم کامپیوتر در مدارس (لاک وود و مونی، 2017).

در سال 2016، کمیسیون اروپا، به‌ویژه مرکز تحقیقات مشترک (JRC) برای گزارش‌دهی خط‌مشی، مقاله «توسعه تفکر محاسباتی در آموزش اجباری - پیامدهای سیاست و عمل» را منتشر کرد که به دنبال شکل‌دهی به اجرای تفکر محاسباتی در آموزش اجباری است. این سند اشاره می‌کند که در سال‌های اخیر، تفکر محاسباتی که شامل مفاهیم کدنویسی، برنامه‌نویسی، تفکر الگوریتمی و غیره می‌شود، به عنوان مهارت‌هایی که برای همه ضروری است مانند حساب و سواد ترویج شده است.

 در این مرحله، این سؤال مطرح می‌شود: چگونه می‌توانیم تفکر محاسباتی را به عنوان یک مهارت کلیدی قرن بیست و یکم برای دانش‌آموزان تعریف کنیم. ویژگی آموزش برنامه نویسی های اصلی تفکر محاسباتی و ارتباط آن با برنامه نویسی در آموزش اجباری چیست؟ چگونه می توان معلمان را برای ادغام موثر تفکر محاسباتی در تمرین تدریس خود آموزش داد؟ (Bocconi و همکاران، 2016).

با توجه به ادغام تفکر محاسباتی در آموزش اجباری، چهار حوزه مهم برای سیاست گذاران و ذینفعان ظاهر می شود: درک تلفیقی از تفکر محاسباتی، ادغام جامع، استقرار سیستمی، و حمایت از سیاست. ظهور مجدد در ادغام تفکر محاسباتی و به طور گسترده تر، علوم کامپیوتر در آموزش اجباری مشهود است، همانطور که موج اخیر اصلاحات برنامه درسی نشان می دهد.

در مجموع، یازده کشور در اروپا اخیراً یک فرآیند اصلاحی را تکمیل کرده اند که شامل تفکر محاسباتی و مفاهیم مرتبط است. هفت نفر دیگر در حال برنامه ریزی برای معرفی تفکر محاسباتی در آموزش اجباری هستند.

 علاوه بر این، هفت کشور دیگر تفکر محاسباتی را بر آموزش برنامه نویسی اساس سنت دیرینه خود در آموزش علوم کامپیوتر، عمدتاً در مدارس متوسطه، ادغام می کنند. برخی از آنها در حال گسترش آموزش علوم کامپیوتر به سطوح ابتدایی و متوسطه پایین هستند (Bocconi et al., 2016).

در سال 2013، سند "محاسبات برنامه های تحصیلی: مراحل کلیدی 1 و 2 برنامه درسی ملی در انگلستان" توسط وزارت آموزش و پرورش برای برنامه درسی خود در انگلستان منتشر شد. ایرانیان سایبر این سند بیان می کند که آموزش تفکر محاسباتی با کیفیت بالا، دانش آموزان را آماده می کند تا از تفکر محاسباتی و خلاقیت برای درک و تغییر جهان استفاده کنند. علوم کامپیوتر پیوندهای عمیقی با ریاضیات، علوم، طراحی و فناوری دارد و اطلاعاتی در مورد سیستم های طبیعی و مصنوعی ارائه می دهد.

 هسته علم کامپیوتر علوم کامپیوتر است که در آن به دانش آموزان اصول مدیریت اطلاعات و محاسبات، نحوه کار سیستم های دیجیتال و نحوه کار با ما آموزش داده می شود. این دانش از طریق برنامه نویسی بر اساس این دانش، دانش آموزان مجهز به استفاده از فناوری اطلاعات برای ایجاد برنامه ها و برنامه های آموزش برنامه نویسی کاربردی مختلف هستند (رادین و هاولی، 2013).

در سال 2017، سیستم آموزشی در انگلستان، بر اساس شواهد، نشان می دهد که آموزش علوم کامپیوتر در انگلستان پراکنده و شکننده است. توسعه و پایداری آتی آن به اقدام سریع و هماهنگ دولت ها، صنعت و سازمان های غیرانتفاعی بستگی دارد.

 نادیده گرفتن فرصت ها برای اقدام می تواند هم به آموزش نسل های آینده و هم به شکوفایی اقتصادی به عنوان یک ملت آسیب برساند. موضوع گسترده علوم کامپیوتر، که سه حوزه حیاتی محاسبات را پوشش می دهد، در مدارس انگلستان برای سنین 5 تا 16 سال اجباری شده است.

دانش‌آموزان 5 تا 14 ساله هفته‌ای 1 ساعت دروس علوم کامپیوتر دارند و برخی مدارس از این فرصت استفاده می‌کنند تا علوم کامپیوتر را در دروس دیگر آموزش دهند. با این حال، اکثر معلمان در حال تدریس یک موضوع مدرسه ناآشنا بدون حمایت کافی هستند. علاوه بر این، آنها ممکن است تنها معلم مدرسه خود باشند که این وظیفه را دارد. دولت ها باید به کمبود فزاینده معلمان علوم کامپیوتر رسیدگی کنند (کالدرون و همکاران، 2017).

از سوی دیگر به آسیا نیز اهمیتی داده شده است که برنامه نویسی اجرای آموزش تفکر محاسباتی در مدرسه باید داشته باشد. نمونه‌ای از این پیشرفت‌هایی است که در کره جنوبی، چین و ژاپن و غیره صورت گرفته است. مورد ژاپن که اگرچه کشوری فناورانه با 99 درصد کارخانه های رباتیک شده در دهه 1980 است،


برچسب: آموزش برنامه نویسی،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۱ دی ۱۴۰۱ساعت: ۰۸:۳۳:۲۷ توسط:نیما ثابتی موضوع: نظرات (0)

آموزش برنامه نویسی کودکان

اگر یک برنامه نویس رایانه بالای 40 سال به  آموزش برنامه نویسی کودکان زبان های برنامه نویسی کودکان شما بگوید که جاوا اسکریپت یک زبان برنامه نویسی واقعی نیست، در 10 سال گذشته در این صنعت حضور نداشته اند که بسیاری از برنامه ها و شرکت ها برخی از مهم ترین برنامه های خود را با استفاده از جاوا زبان های برنامه نویسی کودکان اسکریپت اجرا می کنند.

مشکل HTML و جاوا اسکریپت به عنوان زبان های برنامه نویسی کودکان یک زبان برنامه نویسی برای کودکان خردسال، تمام علائم نگارشی است که آنها باید تایپ کنند. آنها احتمالاً هرگز از { } یا < > خارج از کلاس ریاضی استفاده نکرده اند. در هر دو این زبان ها تایپ زیادی وجود دارد و متاسفانه زبان های برنامه نویسی کودکانc املا و علائم نگارشی مناسب در کدنویسی بسیار مهم است. ما متوجه شده‌ایم که بچه‌ها تایپ‌کننده‌های بهتری می‌شوند و سرعت تایپ آن‌ها به طور قابل توجهی در نتیجه آموزش کدنویسی بهبود می‌یابد. این یک مزیت بزرگ آموزش برنامه نویسی کودکان در مدرسه زبان های برنامه نویسی کودکان است که در آن هر تکلیفی نیاز به تایپ دارد، حتی در کلاس سوم.

پایتون

شما بدون شک پایتون را شنیده اید. این زبان برنامه نویسی «داغ» امروزی است. در علم داده، هوش مصنوعی و یادگیری ماشین استفاده می شود. پایتون همچنین یک زبان مبتدی خوب است زیرا تایپ کردن آن ساده تر است. بسیاری از علائم نگارشی از زبان حذف شد و بیشتر شبیه به انگلیسی معمولی خوانده می شود. قوانین بسیار سختگیرانه ای در مورد تورفتگی وجود دارد - که معمولاً برای بچه ها بسیار گیج کننده است زیرا چه زمانی تورفتگی در مدرسه اهمیت دارد؟ اما به محض اینکه آنها به این موضوع پی ببرند، در واقع کمتر برای تایپ در پایتون وجود دارد.

نقطه ضعف پایتون به عنوان یک زبان برنامه نویسی برای کودکان این است که محدودیت هایی در مورد کارهایی که می توانید با آن برای بازی انجام دهید وجود دارد. بازی‌های ویدیویی معمولاً ایرانیان سایبر با پایتون نوشته نمی‌شوند و در حالی که کتابخانه‌هایی وجود دارد که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید، برای رسیدن به سطحی که بتوانید یک بازی ویدیویی مناسب با پایتون بسازید، یادگیری زیادی لازم است. مدرسه کدنویسی پنگوئن برنامه‌های درسی زیادی آموزش برنامه نویسی کودکان را روی توسعه بازی‌های سرگرم‌کننده برای دانش‌آموزان سرمایه‌گذاری کرده است تا با پایتون بسازند، اما اگر دلیل علاقه فرزند شما به یادگیری برنامه‌نویسی، بازی‌سازی است، ما پایتون را به عنوان زبان اول توصیه نمی‌کنیم.

 Python ما برای مدرسه ابتدایی بیشتر شبیه یک کلاس سنتی تدریس می شود که در آن هر کلاس 60 دقیقه ای یک برنامه درسی و یک مفهوم خاص دارد که ما دوست داریم آنها به آن مسلط شوند. همچنین مقدار کمی از تکالیف هفتگی وجود خواهد داشت.

پروژه در مقابل کلاس محور

دو رویکرد (مبتنی بر پروژه در مقابل کلاس محور) چیزی متفاوت برای هر کودک ارائه می دهد و بنابراین واقعاً به سبک یادگیری ترجیحی دانش آموز بستگی دارد. رویکردهای مبتنی بر پروژه می‌تواند دانش‌آموزی را که قبلاً از میزان سرگرمی برنامه‌نویسی بی‌اطلاع است، وادار کند تا برای هفته‌ها به تنهایی بر روی یک آموزش برنامه نویسی کودکان پروژه انگیزه پیدا کند. برنامه درسی مبتنی بر پروژه ابتدا توسط بوت کمپ های برنامه نویسی بزرگسالان که در تبدیل غیر کدنویس ها به کدنویس موفق بوده اند، اتخاذ شد و ما این کار را برای صدها دانش آموز جوان نیز دیده ایم.

اگر فرزند شما ترجیح می‌دهد همه چیز را یک مرحله در یک زمان یاد بگیرد، کلاس‌های سنتی عالی هستند. دانش‌آموزان همچنین آزادی بیشتری برای کشف جنبه‌های مختلف کدنویسی بدون داشتن چاپ آبی برای دنبال کردن دارند. تمرینات تکلیف یک مفهوم خاص را تقویت می کند و برخی از دانش آموزان با بررسی هر نقطه عطف در مسیر یادگیری خود، احساس موفقیت را دوست دارند. دانش‌آموزان باید در این رویکرد صبورتر باشند، زیرا حداقل چند هفته طول می‌کشد تا آنها به اندازه کافی بدانند تا چیزی فراتر از آن بسازند. d یک عبارت if then ساده. امروزه برنامه نویسی کامپیوتری مهم است زیرا بسیاری از دنیای ما خودکار است. انسان ها باید بتوانند تعامل بین افراد و ماشین ها را کنترل کنند. از آنجایی که رایانه‌ها و ماشین‌ها می‌توانند کارها را بسیار کارآمد و دقیق انجام دهند، ما از برنامه‌نویسی رایانه‌ای برای مهار آن قدرت محاسباتی استفاده می‌کنیم.

همه می توانند یک برنامه کامپیوتری بنویسند  برنامه نویسی کودکان (مقدمه ای با استفاده از پایتون)دستور جلسه

مقدمه ای بر برنامه نویسی و دلایل نوشتن برنامه؟اینها مطالب سراسر دوره و همچنین اولین بخش مقدمه هستند که در آن به معنای برنامه های نوشتن بحث می کنیم. در قسمت سوم کلاس، مقدمه را تمام می کنیم و آزمون و تکلیف اول را خواهیم داشت.نصب و استفاده از پایتون ما می خواهیم چیزهایی را تنظیم کنیم تا بتوانید برنامه های پایتون بنویسید.


برچسب: آموزش برنامه نویسی کودکان،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ دی ۱۴۰۱ساعت: ۰۸:۲۸:۵۱ توسط:نیما ثابتی موضوع: نظرات (0)

آموزش برنامه نویسی کودکان

در این کتاب، Whale خوانندگان جوان را در فرآیند آموزش برنامه نویسی کودکان راه‌اندازی یک پروژه کدنویسی Minecraft در رایانه شخصی، مک یا رزبری پای راهنمایی می‌کند. وقتی صفحه آخر را ورق می زنند، خوانندگان می دانند که چگونه بازی های تعاملی بنویسند، گنج بسازند، ساختارهای سه بعدی عظیم بسازند و اشیاء هوشمند بسازند.

کد برای نوجوانان: راهنمای مبتدی عالی برای برنامه نویسی نویسنده: جرمی موریتز نوع: کتاب کار محدوده سنی توصیه شده: 12 سال به بالا دانش پیش نیاز: ندارد مهارت های آموزش داده شده: جاوا اسکریپت، تفکر برنامه ای

کتاب راهنمای موریتز برای نوجوانانی که بازی‌های ویدیویی و رسانه‌های اجتماعی را دوست دارند تهیه شده است - و بیایید صادق باشیم، چه نوجوانی دوست ندارد؟ این راهنما راهی ساده و راحت را برای نوجوانان فراهم می کند تا با زبان برنامه نویسی محبوب آشنا شوند.

از ایجاد حلقه‌های منطقی گرفته تا توابع آموزش برنامه نویسی کودکان بازگشتی، موریتز تمام اصول اولیه و ویژگی‌های سخت‌فهم جاوا اسکریپت را پوشش می‌دهد. اندازه گیری نوجوانان مهارت های خود را با تکمیل سوالات مروری، آزمون ها، تمرین ها و پروژه های DIY توسعه می دهند. این راهنما از تصاویر رنگارنگ و نمودارهای مفید برای تشریح اصول اولیه جاوا اسکریپت استفاده می کند.

افکار نهایی

آیا علاقه مندید که فرزندتان خلاقیت خود را از طریق کد بیان کند؟ کتاب برنامه نویسی کامپیوتر برای بچه ها یکی از ساده ترین راه ها را ارائه می دهد.

مملو از منابع متناسب با سن و محتوای جذاب، کتاب‌های ایرانیان سایبر فوق به بچه‌ها اجازه می‌دهد تا فوراً شروع به ساخت پروژه‌هایی کنند که واقعاً در مورد آنها هیجان‌زده هستند. فقط مطمئن شوید آموزش برنامه نویسی کودکان که علایق فرزندتان را درک کرده اید تا بتوانید کتابی را انتخاب کنید که با ترجیحات و شخصیت او هماهنگ باشد.

منبع مناسب ممکن است فقط یک اشتیاق مادام‌العمر برای یک مسیر شغلی با پتانسیل بالا را آغاز کند - و مهارت‌های حل مشکل آنها را در طول مسیر بهبود بخشد. Scratch یک ابزار عالی برای ترغیب بچه های جوان به شروع برنامه نویسی است. این برنامه که توسط MIT توسعه یافته است، به دانش آموزان اجازه می دهد تا بازی ها و انیمیشن ها را بدون نیاز به تایپ یک خط کد کدنویسی کنند. بلوک های کد را بکشید و رها کنید و می توانید بازی ها و هنرهای بسیار شگفت انگیزی بسازید.

با این حال، پس از مدتی بچه ها متوجه می شوند که امکانات Scratch را به پایان رسانده اند. در حالی که نوجوانان و بزرگسالانی هستند که بازی های پیچیده تری را با ابزارهای ابتدایی ارائه شده در سایت ایجاد کرده اند، در نهایت شما به محدودیت های آن دست می یابید. بالاخره یک اسباب بازی است. پیچیده و قدرتمند است، اما همچنان یک جعبه شنی است.

از آنجایی که به بچه‌هایی که تایپ نمی‌کنند اجازه می‌دهد تا کدنویسی کنند، بچه‌های 5 و 6 ساله می‌توانند به کدنویس‌های بسیار پیچیده تبدیل شوند.

اما بعد کجا برویم؟ هیچ زبان انتقال آسانی از ابتدا آموزش برنامه نویسی کودکان وجود ندارد. در حالی که زبان‌های دیگری برای کشیدن و رها کردن وجود دارد، اگر فرزندتان بتواند به برنامه‌نویسی مبتنی بر متن تغییر کند، آزادی و حس «کدنویسی واقعی» بیشتر خواهید داشت.

HTML/Javascript

کدنویسی پنگوئن سه زبان پس از اسکرچ را آموزش می دهد. HTML (وب)، جاوا اسکریپت (بازی) و پایتون. هر کدام مزایا و معایبی برای دانش آموز جوانی دارد که کدنویسی را یاد می گیرد. ما HTML و Javascript را به عنوان یک دوره پروژه محور آموزش می دهیم که در آن دانش آموزان به مدت 8 هفته روی یک پروژه کار می کنند. هر هفته یک ویژگی به پروژه اضافه می کنند. در وب یک وب سایت تعاملی می سازند و در گیمینگ یک وب بازی با امکانات کامل می سازند. اصول کدگذاری در پروژه در هم تنیده شده است.

HTML و جاوا اسکریپت زبان‌های خوبی هستند که به دانش‌آموزان اجازه می‌دهند یک نمایش تصویری از کدنویسی خود را ببینند. از آنجایی که قرار دادن یک صفحه وب بسیار آسان برنامه نویسی کودکان است، دانش آموزان با چند خط کد متوجه می شوند که یک صفحه وب را از ابتدا ساخته اند. به‌جای یادگیری نکات و نکات تگ‌های HTML و جزئیات جاوا اسکریپت، ما مستقیماً به ساخت بازی‌ها و هنر می‌پریم، همان‌طور که Scratch یک مقدمه عالی برای کدنویسی بود.


برچسب: آموزش برنامه نویسی کودکان،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ دی ۱۴۰۱ساعت: ۰۸:۲۶:۲۷ توسط:نیما ثابتی موضوع: نظرات (0)

یادگیری برنامه نویسی

(الف) عمل داده ها؛ که از جمع آوری یادگیری برنامه نویسی داده ها، ایجاد داده ها، دستکاری داده ها، تجزیه و تحلیل داده ها و تجسم داده ها تشکیل شده است.(ب) مدل سازی و شبیه سازی که از زیر مجموعه ها تشکیل شده است. درک مفهومی، راه حل های آزمایش، ارزیابی مدل، طراحی مدل، و ساخت مدل،

(ج) حل مسئله محاسباتی که از آماده سازی راه حل، برنامه نویسی، انتخاب ابزار، ارزیابی راه حل، توسعه راه حل، انتزاع و اشکال زدایی تشکیل شده است.(د) تفکر سیستمی که از بررسی سیستماتیک، درک روابط بین اجزاء، تفکر چند سطحی، ارتباطات و مدیریت سیستم تشکیل شده است.

به نظر نویسنده، به نظر می رسد که این سهم قابل توجهی است که در مسیر درست پیش می رود، زیرا اجازه می دهد تا به شیوه ای منظم به هر یک از مقوله های لازم برای یادگیری در علوم کامپیوتر پرداخته شود، زمانی که لازم است مهارت های تفکر محاسباتی کسب شود.

مورنو-لئون و همکاران (2018) بر روی یک بازبینی در مورد تفکر محاسباتی به عنوان یک مهارت جهانی کار کردند که در آن چندین چیز را به نتیجه می‌رسانند که یادگیری برنامه نویسی باید برجسته شوند:

- تمرکز نباید منحصراً بر برنامه‌نویسی باشد، بلکه باید بر مهارت‌هایی که از طریق یادگیری کدنویسی، به‌ویژه مهارت‌های تفکر محاسباتی ایجاد می‌شوند، تمرکز کرد.- موثرترین راه برای آموزش این مهارت های تفکر محاسباتی از طریق برنامه نویسی است.

- ممکن است در آینده سازوکارهای جدید و کارآمدتری برای پرورش این مهارت ها در دانش آموزان شکوفا شود.- حتی نویسندگانی هستند که استدلال می کنند که برنامه نویسی می تواند در چند سال آینده به دلیل پیشرفت در هوش مصنوعی ناپدید شود.

- در نتیجه، ما استدلال می کنیم که استعاره برای ارائه این حرکت به جامعه آموزشی باید به سمت تفکر محاسباتی به عنوان یک مهارت جهانی تغییر کند که می تواند یادگیری موضوعات و مهارت ها را در برنامه درسی دوره ابتدایی و راهنمایی تقویت کند.

هنگامی که پیشرفته ترین کشورها در این زمینه بررسی می شوند، کشورهای اروپایی در خط اول ظاهر می شوند یا بهتر است بگوییم اتحادیه اروپا، مجموعه ای از کشورهایی که با سرعت یکسان در زمینه های مختلف و به ویژه در فناوری و اجرای سیستم های آموزشی که به آنها امکان می دهد پیشرفت می کنند. تا در نسل های آینده پیشتاز باشد.

 بنابراین، مورد ایرلند برجسته است، فقط به عنوان مثال، مورد انگلستان، که در اجرای آموزش محاسبات بسیار سریع پیشرفت کرده است. تفکر شخصی در مدرسه با این حال، پیشرفت در یادگیری برنامه نویسی کشورهای آمریکای لاتین نیز مشاهده شده است، مانند مورد مطالعه انجام شده توسط محققان دانشگاه دل کائوکا کلمبیا، جایی که کروز و همکارانش انجام دادند.

 (2013) و تیم آنها مطالعه ای تحت عنوان "فرایند برنامه نویسی کودک: یک مدل توسعه نرم افزار برای کودکان" منتشر کردند که هدف آن آموزش کودکان در سنین پایین (8 تا 10 سالگی) با مفاهیم و مهارت های ایجاد نرم افزار (روش شناسی های چابک) بود. ) که باعث تقویت کار تیمی و معرفی مهارت های تفکر محاسباتی می شود.

در سال 2017، محققان Lockwood و Mooney از دانشگاه Maynooth، ایرلند، یک سوال اساسی در مورد تفکر محاسباتی پرسیدند: تفکر محاسباتی در آموزش، کجا مناسب است؟ لازم به ذکر است که در ایرلند، علوم کامپیوتر هنوز یک موضوع ارزیابی شده در سطح ایالتی مانند ریاضیات، زبان یا علوم نیست.

 اگرچه اقداماتی برای گنجاندن آن انجام شده است، اما تاکنون تنها چیزی که در برنامه درسی در اختیار دانش‌آموزان است، یک دوره کوتاه برنامه‌نویسی است. در یادگیری برنامه نویسی حالی که برنامه نویسی یک مهارت بسیار مفید است و می تواند برای دانش آموزان در مشاغل مختلف مفید باشد، این تنها بخشی از علوم کامپیوتر نیست که مورد توجه قرار می گیرد.

 اگرچه محققان نتوانسته‌اند در مورد یک تعریف جهانی به توافق برسند، اما به گفته وینگ (2006)، او دو دیدگاه را ارائه می‌کند که تفکر محاسباتی را تعریف می‌کند: (الف) تفکر محاسباتی برای اکتشافات جدید در همه زمینه‌های تلاش اساسی است، و ب) بخشی جدایی ناپذیر از آموزش دوران کودکی خواهد بود (لاک وود و مونی، 2017).

علاوه بر این، لازم به ذکر است که نویسندگانی که به صورت محاسباتی فکر می کنند، برای همه رشته ها مفید است. در ایرلند، محققان دپارتمان علوم کامپیوتر دانشگاه Maynooth، برنامه PACT یادگیری برنامه نویسی را طراحی کردند (PACT مخفف عبارت Programming Algorithms = Computational Thinking است). هدف معرفی علوم کامپیوتر به دانش‌آموزان و معلمان دبیرستان ایرلندی از طریق برنامه‌نویسی و الگوریتم‌ها، با ایده بهبود مهارت‌های تفکر محاسباتی در دانش‌آموزان شرکت‌کننده بود.


برچسب: یادگیری برنامه نویسی،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۹ آذر ۱۴۰۱ساعت: ۰۶:۳۲:۰۵ توسط:نیما ثابتی موضوع: نظرات (0)

آموزش الگوریتم وفلوچارت

هر کدام را که انتخاب کنند، mBlock دارای آموزش الگوریتم وفلوچارت منابع و ظرفیت حرفه ای برای پشتیبانی کامل از آنها در طول تحصیل است. فرزند شما می‌تواند بازی‌های سرگرم‌کننده، انیمیشن‌ها و پروژه‌های تعاملی ایجاد کند که بعداً می‌تواند با انجمن mBlock به اشتراک بگذارد. آنها همچنین می توانند ربات ها را برنامه ریزی کنند و اصول اولیه سیستم های هوش مصنوعی را بیاموزند.

mBlock به طور گسترده در دسترس است و می تواند در دستگاه های مختلف استفاده شود. از ویندوز، مک پشتیبانی می کند، Linux، Chromebook، iOS و Android. محدوده سنی مشخصی وجود ندارد، اما توصیه می کنیم کودکان کوچکتر (5 تا 9 ساله) را با ویرایشگر کدگذاری مبتنی بر بلوک شروع کنید.

کد هیولا

اگر به دنبال یک افزونه سریع، رایگان و مناسب برای کودکان خود هستید، Code Monster یک گزینه سرگرم کننده و عالی است. همانطور که از نام آن پیداست، این آموزش الگوریتم وفلوچارت وب سایت با استفاده از یک شخصیت هیولا آبی دوستانه، کدنویسی را برای بچه ها آموزش می دهد.

کد هیولا بچه ها را در هر درس تعاملی راهنمایی می کند. سوالات ارزیابی می پرسد و در صورت لزوم نکات مفیدی را ارائه می دهد. همچنین اصول برنامه نویسی را از طریق توضیحات و دستورالعمل های دقیق بیان می کند.

فرزند شما تنها زمانی می تواند به درس، آزمون یا پروژه بعدی برود که پارامترهای هیولا را برآورده کند و/یا با موفقیت به هدف برسد.

همانطور که این برنامه کدنویسی می تواند زیبا باشد، در واقع بیشتر یک پلت فرم مکمل است تا یک منبع کدنویسی مستقل. راه‌اندازی فقط به پیشرفت خطی اجازه می‌دهد که هیچ تغییری در طرح درس وجود نداشته باشد.

از یک طرف، این خطر سردرگمی یا پیشرفت تصادفی به ماژول های آموزش الگوریتم وفلوچارت پیچیده تر بدون دانش اساسی را از بین می برد. از سوی دیگر، این بدان معناست که فرصتی ایرانیان سایبر برای خلاقیت در کدنویسی یا کشف بیشتر مفاهیم برنامه نویسی وجود ندارد.

(کنجکاوید که این هیولای کوچک را در حال انجام ببینید؟ بررسی دقیق هیولا کد 2020 ما را بررسی کنید!)

کد نویسی Kidlo

Kidlo Coding یک بازی برنامه نویسی برای کودکان است که اصول اولیه برنامه نویسی را آموزش می دهد: توابع، توالی، اشکال زدایی، حلقه ها، آرایه ها و غیره. با بیش از 50 بازی سرگرم کننده که در یک برنامه بصری و خوب طراحی شده اند، کودکان می توانند یاد بگیرند که چگونه ساخت اسکریپت های اجرایی با استفاده از مفاهیم و دستورات کدنویسی واقعی.

آنها همچنین یاد خواهند آموزش الگوریتم وفلوچارت گرفت که چگونه اسکریپت های موجود را با استفاده از بازی های مشابه در همان برنامه اجرا، پاکسازی و اشکال زدایی کنند.

یک اشتراک برای باز کردن قفل همه بازی‌های عالی در این وب‌سایت برنامه‌نویسی برای کودکان کافی است: Alien Escape، Dress-Up، Connect the Dots، Pop the Balloon و موارد دیگر. ماهیت متنوع بازی ها – و تعداد زیاد گزینه های موجود – می تواند به بچه ها کمک کند تا روی مهارت های مربوط به کدنویسی کار کنند: حل مسئله، تفکر منطقی، تفکر متوالی و حافظه.

بلوکی

Blockly که به عنوان «بازی برای توسعه‌دهندگان فردا» عرضه می‌شود، یک پلتفرم آنلاین است که با استفاده از برنامه‌نویسی بصری، مبتنی بر بلوک (مانند Scratch و mBlock) و بازی‌های تعاملی سرگرم‌کننده و آموزشی، کدنویسی را به بچه‌ها آموزش می‌دهد. هر بازی مفهوم کدنویسی متفاوتی را معرفی می‌کند و می‌توان آن را با استفاده از کدگذاری بلوک بکشید و رها کنید.

(Psst! این است که چرا بازی های کدنویسی بهترین راه برای آموزش برنامه نویسی کامپیوتر به بچه ها هستند!)

کل پلتفرم با برنامه نویسان مبتدی و کودکان بسیار خردسال الگوریتم وفلوچارت طراحی شده است. بنابراین، نقطه ورود بسیار پایین است. هدف آنها این است که به کاربران Blockly اصول اولیه مورد نیاز خود را قبل از حرکت (به طور ایده آل) به سمت زبان های برنامه نویسی مبتنی بر متن معمولی ارائه دهند.


برچسب: آموزش الگوریتم وفلوچارت،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۶ آبان ۱۴۰۱ساعت: ۰۳:۴۸:۴۳ توسط:نیما ثابتی موضوع: نظرات (0)

آموزش الگوریتم وفلوچارت

Inventor یک پلت فرم برنامه نویسی آموزش الگوریتم وفلوچارت کامپیوتری ساده، مناسب برای کودکان و مبتنی بر بلوک از Google است. این به کاربران اجازه می دهد تا با استفاده از یک محیط برنامه نویسی تصویری، کشیدن و رها کردن (مانند Scratch) برنامه های Android خود را بسازند. بلوک‌های موجود در MIT App Inventor اجزا نامیده می‌شوند و از دکمه‌های ساده، تصویر و عناصر متن تا گزینه‌های پیچیده‌تر مانند انیمیشن‌ها یا «حسگر شتاب‌سنج» (یک جزء MIT App Inventor که مانند یک کنترل‌کننده Wii کار می‌کند) متغیر هستند.

اگرچه به طور خاص برای بچه‌ها هدف قرار نمی‌گیرد، اما راه‌اندازی MIT App Inventor نقطه ورود پایینی را فراهم می‌کند که به افراد در هر سن و سطح مهارتی اجازه می‌دهد تا برنامه‌های کاملاً کاربردی برای گوشی‌های هوشمند و تبلت‌ها ایجاد کنند. مانند برنامه نویسی مبتنی بر بلوک، تنها کاری که کاربر باید انجام دهد این است که اجزای مورد نظر خود را روی صفحه نمایش منتقل کرده و آنها را به هم متصل کند.

ممکن است مانند آموزش الگوریتم وفلوچارت اسکرچ و اسکراچ جونیور پررنگ و رنگارنگ نباشد، اما همچنان بسیار بصری است. و ما استدلال می کنیم که سادگی در طراحی طیف سنی بسیار گسترده ای را امکان پذیر می کند.

به عنوان یک برنامه کدنویسی، MIT App Inventor فقط کاربران را مستقیماً به انتهای عمیق نمی‌اندازد. یک صفحه شروع بسیار مفید وجود دارد که دستورالعمل‌های راه‌اندازی، نمای کلی ویرایشگر، آموزش‌های مبتدی گسترده، و نحوه بسته‌بندی و اشتراک‌گذاری برنامه‌ها را پوشش می‌دهد.

خود صفحه Tutorials بسیار سنگین است و بیش از بیست ایرانیان سایبر یا بیشتر آموزش دارد که می توانید قدم به قدم دنبال کنید تا در نهایت به ویرایشگر App Inventor مسلط شوید.

فرزند شما قطعاً از ساختن Codi (زنبور کدنویس) در آموزش الگوریتم وفلوچارت اطراف وزوز یا ایجاد برنامه ضربه زدن به مول خود برای سرگرمی با انگشتان لذت خواهد برد!

فضای کدگذاری

فضای کدنویسی "یک برنامه برنامه نویسی بعد از مدرسه و تابستان" برای بچه ها است که به آنها کمک می کند تا مهارت های تفکر انتقادی را در حین یادگیری کدنویسی توسعه دهند. برخلاف سایر آکادمی‌های آنلاین عمومی یا آموزش‌های مجازی، The Coding Space بر یادگیری سفارشی، مطالعه خودسرانه و مهم‌تر از همه توجه فردی تأکید دارد. کلاس‌های کدنویسی آنلاین حضوری و آنلاین آن‌ها در نسبت دانش‌آموز به معلم 4: 1 باقی می‌مانند تا آموزش عملی و راهنمایی شخصی را تضمین کنند.

فضای کدنویسی در حال حاضر به بیش از 2500 دانش آموز نحوه کدنویسی با استفاده از Scratch، WoofJS، JavaScript، HTML و CSS را آموزش داده است. آموزش الگوریتم وفلوچارت مجموعه برنامه های فعلی آنها شامل برنامه کدنویسی پاییز، برنامه برنامه نویسی تابستانی، کلاس های خصوصی و GirlCode است - یک برنامه منحصر به فرد با کلاس های دخترانه که به طور خاص برای آموزش نحوه کدنویسی به دختران طراحی شده است.

ماندن در کلاس‌های تحت سلطه مردان ممکن است برای دختران جوان ترسناک باشد و - بنابراین - از تجربه یادگیری آنها بکاهد. The Coding Space امیدوار است با ارائه یک محیط امن و فراگیر برای دختران، شکاف جنسیتی در فناوری را تغییر دهد.

به طور کلی، The Coding Space قصد دارد به بچه ها کمک کند تا اعتماد فکری، طرز فکر رشد و مهارت های تفکر محاسباتی را از طریق کدنویسی تقویت کنند.

mBlockبلوک

mBlock - یا makeblock - یک ابزار نرم افزار برنامه نویسی STEAM است که به عنوان یک پلت فرم کدنویسی یک مرحله ای برای آموزش ایجاد شده است. از Scratch 3.0 و کد آردوینو برای پشتیبانی از زبان های برنامه نویسی مبتنی بر بلوک و متن استفاده می کند. این به سادگی به این معنی است که فرزند الگوریتم وفلوچارت شما می‌تواند از طریق یک سیستم کشیدن و رها کردن بصری با استفاده از بلوک‌ها (به Scratch یا MIT App Inventor فکر کنید)، یا می‌تواند خود را با برنامه‌نویسی مبتنی بر متن سنتی به چالش بکشد.


برچسب: آموزش الگوریتم وفلوچارت،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۶ آبان ۱۴۰۱ساعت: ۰۳:۴۵:۳۰ توسط:نیما ثابتی موضوع: نظرات (0)

آموزش برنامه نویسی

چالش‌های کدنویسی که ارائه می‌دهند آموزش برنامه نویسی : CoffeeScript، JavaScript، Python، Ruby، Java، Clojure، SQL، و Haskell و موارد دیگر.

6. تسخیر کد

Code Conquest یک راهنمای آنلاین رایگان برای کدنویسی برای مبتدیان است. وب‌سایت کدنویسی برای کسانی که نمی‌دانند از کجا شروع به یادگیری کد آنلاین کنند، عالی است. نحوه یادگیری کدنویسی، تماشای آموزش های رایگان، دانلود برگه های تقلب، تست دانش خود با آزمون ها و موارد دیگر را بیاموزید.

موضوعات آموزش داده شده: HTML/CSS، JavaScript، PHP، Ruby، jQuery، Swift، Python و موارد دیگر

7. GA Dash

این پلتفرم کدنویسی رایگان مجمع عمومی آموزش برنامه نویسی برای مبتدیان است. این کاملاً مبتنی بر پروژه است - شما با هر مرحله یک "پروژه" می سازید - و آن را برای کسانی که دوست دارند همزمان با یادگیری کدنویسی آنلاین به کار عمل کنند، ایده آل است.

آنها یکی از معدود منابع آموزش کدگذاری رایگان هستند که دوره ای در مورد نحوه ساخت تم Tumblr از ابتدا دارند. بررسی من در مورد آن را اینجا بخوانید.

چه پروژه های برنامه نویسی رایگان ارائه می دهند: HTML، CSS، جاوا اسکریپت، طراحی واکنش گراکدنویسی را در ga dash یاد بگیرید

8. آکادمی خان

آکادمی خان هزاران موضوع را ارائه می دهد (همانطور که ایرانیان سایبر صفحه اول آنها می گوید: "شما می توانید هر چیزی را یاد بگیرید")، از جمله بسیاری از موضوعات در برنامه نویسی کامپیوتر. چند کلاس برنامه نویسی رایگان برای بچه های کوچکتر نیز ارائه می شود - بنابراین تمام خانواده می آموزش برنامه نویسی توانند به صورت رایگان کدنویسی را یاد بگیرند!

منابع کدنویسی که آنها ارائه می دهند: JS، HTML/CSS، SQL، و موارد دیگر

9. MIT OpenCourseware

رقابت برای ورود به MIT ممکن است سخت باشد، اما دسترسی به مطالب دوره آنلاین آنها هیچ شهریه یا حداقل نمره SAT ندارد. آنها یک کتابخانه آنلاین از هر موضوعی که تدریس می کنند، بدون حساب کاربری برای دسترسی نگهداری می کنند. فقط برای یک دوره مرور کنید و شروع به بررسی مطالب کنید. بله…شما می توانید برنامه نویسی را به صورت رایگان در MIT یاد بگیرید. چه دنیایی

دوره های ارائه شده: بسیاری. در اینجا لیستی آموزش برنامه نویسی از تمام دوره های علوم کامپیوتر ارائه می شود.

10. پروژه اودین

جنگجویان امروزی می توانند برای یادگیری کدنویسی با پروژه Odin حرکت کنند. این توسط سازندگان Thinkful - یک بوت کمپ کدگذاری آنلاین برتر - ساخته شده است و پروژه Odin نسخه رایگان و منبع باز آنهاست. در حالی که با آموزش های برنامه نویسی آنها به صورت رایگان کدنویسی را یاد می گیرید، می توانید با استفاده از گروه چت آنلاین برای پشتیبانی سایر دانش آموزان بررسی کنید!

موضوعات فنی موجود: HTML، CSS، جاوا اسکریپت و جی کوئری، برنامه نویسی Ruby، Ruby on Rails

11. جسارت

Udacity نزدیک به 200 دوره رایگان برنامه نویسی و برنامه نویسی همچنین "Nanodegrees" ارائه می دهد که شما را برای مشاغل خاص مانند توسعه دهنده وب پیشرو یا تحلیلگر داده آموزش می دهد. مواد دوره رایگان است، اما مدرک نانو مستلزم پرداخت شهریه است.

چه برنامه های فناوری رایگان ارائه می دهند: بسیاری (نه فقط کدنویسی) بررسی کامل Udacity ما را اینجا بخوانید.جسارت


برچسب: آموزش برنامه نویسی،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۹ شهریور ۱۴۰۱ساعت: ۰۴:۳۴:۳۲ توسط:نیما ثابتی موضوع: نظرات (0)

آموزش برنامه نویسی

کاملاً شایسته است. Codecademy حول محور آموزش برنامه نویسی یادگیری تعاملی می چرخد. یعنی کمی مطالعه می کنید، کد خود را مستقیماً در مرورگر تایپ می کنید و بلافاصله نتایج را می بینید.

چه دروس رایگان برنامه نویسی ارائه می دهند: HTML & CSS، JavaScript، PHP، Python، Ruby، Angularjs، The Command Line، و موارد دیگر

بررسی کامل Codecademy ما را اینجا بخوانید.

2. freeCodeCamp

این آموزشگاه برنامه نویسی آنلاین آموزش برنامه نویسی رایگان که توسط کوئینسی لارسون ایجاد شده است، ابتدا از طریق یک برنامه درسی تعیین شده (تقریباً 3000 ساعت) برنامه نویسی را آموزش می دهد، سپس با ارائه تجربه عملی در کار بر روی پروژه های مختلف. برای یادگیرندگانی که می‌خواهند با کسب تجربه عملی و عملی، یاد بگیرند که چگونه به صورت آنلاین کدنویسی کنند، بسیار عالی است که در یک رزومه فنی بسیار خوب و چشمگیر به نظر می‌رسد. پروژه های رایگان برنامه نویسی آنها شامل یک برنامه عکس گربه، یک میکروسرویس People Finder، یک برنامه بودجه و موارد دیگر است!

گواهینامه های کدنویسی رایگان ارائه شده: HTML، CSS، جاوا اسکریپت، تجسم داده ها، DevTools، تست QA، Node.js، React، jQuery و موارد دیگر

3. کورسرا

Coursera یکی از بهترین مکان‌ها برای یادگیری رایگان ایرانیان سایبر کدنویسی است، با گزینه‌های دوره حرفه‌ای و همه‌کاره. این سایت یک کتابخانه بزرگ دوره آنلاین است که در آموزش برنامه نویسی آن کلاس ها توسط اساتید دانشگاه واقعی یا شرکت های بزرگ (به عنوان مثال، گوگل، IBM) تدریس می شود.

 همه دوره ها رایگان هستند، اما شما این امکان را دارید که برای اثبات اتمام دوره، یک "گواهی تایید شده Coursera" (قیمت ها بین 30 تا 100 دلار متغیر است) بپردازید. گاهی اوقات پرداخت برای یک گواهی به محتوایی که در نسخه های رایگان موجود نیست نیز دسترسی پیدا می کند. Coursera همچنین مدرک‌های آنلاین و «تخصص‌ها» را ارائه می‌کند، که مجموعه‌ای از دوره‌های آموزشی در یک موضوع خاص هستند، که معمولاً در پایان پروژه‌ای هستند.

چه دوره های رایگان برنامه نویسی ارائه می دهند: بسیاری (بسیار فراتر از موضوعات اصلی برنامه نویسی / علوم کامپیوتر شما)

بررسی کامل Coursera ما را اینجا بخوانید.کورسرا

4. edX

EdX یک برنامه آموزش عالی منبع آموزش برنامه نویسی باز است که توسط MIT و هاروارد اداره می شود و آن را به یکی دیگر از منابع با کالیبر بالا تبدیل می کند که در آن می توانید به صورت آنلاین به صورت رایگان کدنویسی را یاد بگیرید. این سایت صدها دوره عالی را تحت دسته "علوم کامپیوتر" ارائه می دهد که زبان های مختلف کدنویسی را آموزش می دهد. از آنجایی که دارای دوره‌هایی از دانشگاه‌های کلاس جهانی، مانند هاروارد و MIT است، به راحتی یکی از بهترین وب‌سایت‌ها برای یادگیری رایگان برنامه‌نویسی است.

دوره های برنامه نویسی رایگان ارائه شده: جاوا، سی شارپ، پایتون، AWS، امنیت سایبری، یادگیری ماشین و بسیاری موارد دیگر

بررسی کامل edX ما را اینجا بخوانید.

5. Codewars

Codewars یک راه سرگرم کننده و منحصر به فرد برنامه نویسی برای یادگیری رایگان برنامه نویسی ارائه می دهد. با موضوع هنرهای رزمی، این برنامه بر اساس چالش هایی به نام "کاتا" است. برای کسب افتخار و پیشرفت به رتبه های بالاتر، دوره های کدنویسی را برای مبتدیان تکمیل کنید. این یک راه سرگرم کننده برای یادگیری برنامه نویسی آنلاین است، اگر با کمی گیمیفیکی انگیزه داریدیون! از این گذشته، یادگیری کد برای مبتدیان زمانی که از آن لذت می برید آسان تر است.


برچسب: آموزش برنامه نویسی،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۹ شهریور ۱۴۰۱ساعت: ۰۴:۳۱:۵۱ توسط:نیما ثابتی موضوع: نظرات (0)