مدرسه کدنویسی مدرسه کدنویسی .

مدرسه کدنویسی

PHP برای چه استفاده می شود؟

متفاوت در یادگیری ، دوره ما در استفاده از JavaScript ، jQuery و JSON در جنگو می تواند به شما در تسلط بر برخی اصول کمک کند.

PHP

PHP یکی دیگر از زبان های برنامه نویسی است که به راحتی می توان آن را یاد گرفت و هم به صورت رایگان و هم منبع باز است. دقیقاً مانند جاوا اسکریپت ، این برنامه عمدتا برای کدگذاری در وب سایت ها استفاده می شود.

 

PHP چیست؟

PHP: پیش پردازنده Hypertext یک زبان برنامه نویسی سطح بالا و شی گرا است. اگرچه از برخی جهات به JavaScript شباهت دارد ، اما PHP یک زبان برنامه نویسی سمت مشتری است که در HTML جاسازی شده است. به این ترتیب ، اغلب همراه با JavaScript استفاده می شود. همانطور که در یک قیاس بیان می شود ، اگر PHP قلم مو است ، JavaScript رنگ است.

 

PHP برای چه استفاده می شود؟

استفاده از PHP بسیار زیاد است ، اگرچه بیشتر برای توسعه وب سایت است. برای مثال می توانید از آن برای مدیریت محتوای پویا و پایگاه داده در وب سایت استفاده کنید. مورد دوم به ویژه مرتبط است ، زیرا به خوبی با زبان های پایگاه داده مانند MySQL ادغام می شود.

 

نحوه یادگیری PHP

همانند بسیاری از زبانهای برنامه نویسی ، بهترین راه برای یادگیری این است که تا آنجا که می توانید با این زبان تمرین کنید. منابع بسیاری در دسترس هستند که اصول اولیه را برای شما راهنمایی می کنند ، مانند نحوه کارکرد زبان و نحو اصلی.

 

SQL

اگر به مناطقی مانند مدیریت پایگاه داده علاقه دارید ، SQL زبانی است که شما به سادگی باید بدانید. در حقیقت ، بیشتر توسعه دهندگان باید حداقل دانش اولیه از زبان داشته باشند.

 

SQL چیست؟

Structured Query Language (SQL ، که بعضا Sequel نیز نامیده می شود) ، یک زبان خاص دامنه است که برای مدیریت داده های نگهداری شده در پایگاه داده طراحی شده است. برخلاف بسیاری از زبانهای مختلف برنامه نویسی که تاکنون ذکر شده است ، این یک زبان عمومی نیست ، به این معنی که استفاده از آن بسیار باریک تر است.

 

SQL برای چه استفاده می شود؟


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ساعت: ۰۶:۵۲:۲۸ توسط:نیما ثابتی موضوع: نظرات (0)