مدرسه کدنویسی مدرسه کدنویسی .

مدرسه کدنویسی

در این مرحله از زندگی فرزندان ما

این یک نرم افزار نسبتاً غیرمعمول است که به نظر من بیش از حد جالب است زیرا ، گرچه دیگر با بلوک ها برنامه ریزی نشده است ، اما حقیقت این است که می تواند یک گام میانی باشد که به سمت استفاده از محیط های برنامه نویسی حرفه ای ، به ویژه به دلیل رابط کاربری آن ، گرایش دارد.

 

در Code Monkey ما باید اقدامات میمونی را کنترل کنیم که باید از طریق سناریوهای مختلف موز جمع کند. برای جابجایی میمون ، همانطور که تصور می کردید ، باید کد را با استفاده از دستورالعمل های بسیار ساده بنویسیم. هرچه به مرحله بعدی می رویم ، سختی افزایش می یابد.

در این مرحله از زندگی فرزندان ما در سن "سخت" هستیم. این امکانات ، به مهارت های برنامه نویسی برای کودک نوپا ما بستگی دارد ، زیرا بسیاری از دوره های تسریع شده برای یادگیری تکنیک های برنامه نویسی وجود دارد که می تواند جالب باشد ، اگرچه سیستم عامل های خاصی وجود دارد که روش های مختلفی را پیشنهاد می کنند.

AppInventor این چیزی نیست جز برنامه ای که از طریق آن می توانید برنامه های اندرویدی را با کشیدن بلوک کد ایجاد کنید. برای اطلاعات بیشتر ، به من بگویید که قبلاً توسط خود گوگل ساخته شده و تحول آن چیزی کمتر از MIT ندارد.

 

جالب ترین نکته در مورد AppInventor این است که کاملاً رایگان است و استفاده از آن بسیار آسان است ، خصوصاً اگر در نظر بگیریم که تعداد زیادی راهنما در اینترنت وجود دارد که شروع به کار با آنها می کند.

 

بله ، درست خواندید ، در این سن شروع به استفاده از مار پیتون بسیار جالب می تواند باشد ، خصوصاً اگر مرد جوانی در خانه ما بخاطر نگرانی بخواهد از کار با بلوک دست بکشد و وارد برنامه نویسی حرفه ای شود.

 

همانطور که به خوبی می دانید ، ما با یک زبان برنامه نویسی روبرو هستیم که هر آنچه را شامل می شود. من آن را اضافه کردم زیرا بسیاری از کارشناسان به دلیل سادگی آن از Python به عنوان مقدمه ای برای برنامه نویسی متن استفاده می کنند. در عوض ، با کمی تحقیق می توانید راهنماهای بسیاری برای کشف چگونگی شروع کار در 14 سالگی و همچنین سایر منابع اطلاعاتی مانند کتاب های مادام العمر سنتی پیدا کنید.


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ساعت: ۰۵:۲۴:۱۲ توسط:نیما ثابتی موضوع: نظرات (0)