مدرسه کدنویسی مدرسه کدنویسی .

مدرسه کدنویسی

بارگیری نرم افزار مورد نیاز

هنگامی که سند طراحی خود را کنار هم قرار دادید ، دیگر زمان شروع برنامه نویسی فرا رسیده است!

مرحله 3: در مورد نیاز به نرم افزار تصمیم بگیرید

آخرین کاری که باید قبل از شروع کشف نحوه ساخت یک بازی ویدیویی انجام دهید این است که چه نرم افزاری را نیاز دارید. توسعه ساده بازی های موبایل به تعداد زیادی نرم افزار جذاب نیاز ندارد - در بسیاری از موارد ، می توانید با ویرایشگر کد و کامپایلر کنار بیایید.

 

با این حال ، بازی های پیشرفته تر می توانند به نرم افزارهای بسیار قدرتمند و خاصی مانند برنامه های مدل سازی سه بعدی و ویرایشگرهای تصویر نیاز داشته باشند. این نرم افزار پیشرفته می تواند هزینه زیادی داشته باشد ، به این معنی که شما باید به بودجه خود دقت کافی داشته باشید.

 

توجه داشته باشید که برای اجرای بیشتر نرم افزارهای مورد نیاز برای ایجاد بازی های پیچیده ، به یک کامپیوتر با پردازنده با کیفیت و رم زیاد نیز نیاز خواهید داشت.

 

مرحله 4: شروع به برنامه نویسی کنید

پس از بارگیری نرم افزار مورد نیاز ، زمان شروع کد نویسی فرا رسیده است! اگرچه بازی های پیچیده تر برای استفاده از موتورهای بازی به موتورهای بازی احتیاج دارند ، اما بازی های ساده موبایلی نیازی به چنین چیزی ندارند. به سادگی تصمیم بگیرید که می خواهید بازی خود را به چه زبانی بنویسید و به آن وارد شوید!

 

نحوه ساخت بازی ویدیویی: برنامه نویس

 

اگر می خواهید بدانید که چگونه می توان یک بازی ویدیویی را با تغییرات زیادی مانند یک بازی RPG ساخت ، پس باید به آموزش ایجاد بازی ویدیویی Unity مراجعه کنید. این دوره شامل باورنکردنی 28 ساعت سخنرانی ویدیویی است. این به شما آموزش می دهد که برای شروع استفاده از ویرایشگر Unity باید بدانید.

 

مرحله 5: بازی خود را تست کنید و بازاریابی خود را شروع کنید!

دانستن اینکه چگونه یک بازی ویدیویی بسازید ، موفقیت آمیز نیست ، بنابراین شما به بازاریابی نیاز خواهید داشت. اولین کاری که باید انجام دهید این است که مطمئن شوید همه چیز را در مورد آن آزمایش می کنید تا بتوانید اشکالات را برطرف کنید. این کار می تواند بسیار طولانی شود ، بنابراین اطمینان حاصل کنید که هر بار آماده هستید تا ساعت ها در یک مکان آزمایش کنید.

 

بازاریابی نسبتاً سرراست است. من توصیه می کنم حداقل یک شروع به کار مشاور بازاریابی کنید ، خصوصاً اگر خودتان تجربه بازاریابی ندارید. بردن بازی خود به بیرون برای خرید مردم کمی دشوارتر است و شما گزینه هایی پیش رو دارید:


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ساعت: ۰۸:۱۷:۵۰ توسط:نیما ثابتی موضوع: نظرات (0)