مدرسه کدنویسی مدرسه کدنویسی .

مدرسه کدنویسی

یادگیری عناصر زبان خاص C ++

نقطه گذاری

نویسه های علائم نقطه گذاری آغاز یا پایان یک عبارت یا موارد جداگانه در یک لیست هستند.

 

نحو

قوانینی که هنگام ساخت برنامه باید رعایت شوند. این قوانین چگونگی ترکیب کلمات کلیدی ، شناسه های تعریف شده توسط برنامه نویس ، عملگرها و علائم نگارشی را تعریف می کند.

 

C ++ Specifics - شما یادگیری عناصر زبان خاص C ++ را در فصل 2 شروع خواهید کرد.

 

خطوط و عبارات

ما غالباً برنامه ها را یادگیری عناصر زبان خاص C ++ به صورت خطوط و عبارات تشکیل شده تصور می کنیم. یک خط فقط یک خط در برنامه است. می توانید شماره خط ها را در بیشتر ویرایشگران کد منبع IDE نمایش دهید. در Visual Studio 2013 ، باید آنها را روشن کنید زیرا به طور پیش فرض خاموش هستند. هنگام تنظیم شماره خود ، اغلب ارجاع به اعداد خط را مشاهده خواهید کرد

خطوط و عبارات

ما غالباً برنامه ها را به صورت یادگیری عناصر زبان خاص C ++ خطوط و عبارات تشکیل شده تصور می کنیم. یک خط فقط یک خط در برنامه است. می توانید شماره خط ها را در بیشتر ویرایشگران کد منبع IDE نمایش دهید. در Visual Studio 2013 ، باید آنها را روشن کنید زیرا به طور پیش فرض خاموش هستند. هنگامی که برنامه خود را کامپایل می کنید ، اغلب ارجاع به شماره های خط مشاهده خواهید کرد و خطایی رخ می دهد.

 

برنامه ای که اعداد و کدهای خط را در یک برنامه نمونه به نام سلام جهان نشان می دهد

 

عکس صفحه برنامه ای را با خطا یادگیری عناصر زبان خاص C ++ نشان می دهد. هنگامی که برنامه کامپایل شد ، خروجی (پنجره های سایه دار خاکستری بالا) شامل "source.cpp (B)" است که نشان می دهد این مشکل در خط 8 پرونده به نام منبع وجود دارد. cpp

 

دستور یک دستورالعمل کامل است که باعث یادگیری عناصر زبان خاص C ++ می شود رایانه عملکردی را انجام دهد. یک عبارت ممکن است بیش از یک خط باشد. با شروع برنامه نویسی در فصل 2 ، معنای یک عبارت بیشتر معنا می یابد.


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ساعت: ۰۲:۴۱:۳۴ توسط:نیما ثابتی موضوع: نظرات (0)