مدرسه کدنویسی مدرسه کدنویسی .

مدرسه کدنویسی

و هنوز همان تأثیر را دارند؟ »فر

گفتن این مراحل را با صدای بلند ادامه دهید تا زمانی که کودک آنها را بشناسد. سپس

سعی کنید آنها را تشویق کنید که همزمان با شما شروع به گفتن آنها کنند.

هنگامی که آنها این کار را راحت انجام می دهند ، از آنها بخواهید صداگذاری را شروع کنند

روند به خودی خود.

در این مرحله ، شروع به پرسیدن س themال از آنها جالب است: ‘چرا این کار را می کنید

ما فرآیند را به این ترتیب انجام می دهیم؟ آیا می توانیم هر مرحله را تغییر دهیم

و هنوز همان تأثیر را دارند؟ »فرضیه های آنها را آزمایش کنید (مثلاً« شما می توانید

قبل از کلیدهای خود کیف پول خود را بردارید 'یا "شما می توانید از طریق در قدم بزنید

بدون باز کردن آن) آنها به زودی خواهند دید که کدام بخش از فرآیند -

یا الگوریتم - آنها می توانند سازگار شوند و تغییر کنند ، و آنها نمی توانند.

به یاد داشته باشید ، خوب است که یک گفتگوی مداوم ادامه دهید تا

کودک در حال توضیح دادن تفکر خود است.

همچنین می توانید الگوریتم را با جزئیات بیشتر کودک ، جزئیات بیشتری دهید

با اعتماد به نفس بیشتر و آشنا به روند. به عنوان مثال: ‘من خودم را قرار دادم

دست روی دستگیره؛ دستگیره در را می پیچانم. در را به سمت خود می کشم. "

ایده های دیگر

فرصت های روزمره بیشتر برای کشف الگوریتم ها عبارتند از:

• از رختخواب بیرون آمدن

• لباس پوشیدن

• رفتن به مغازه ها

در واقع ، هر روال که ترتیب مشخصی از مراحل داشته باشد ، تکرار می شود

به طور منظم (روزانه) می تواند خوب کار کند.


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ساعت: ۰۳:۴۶:۲۵ توسط:نیما ثابتی موضوع: نظرات (0)