بک لینک -
سايت پیش بینی
وان ایکس بت
سایت شرط بندی انفجار
سایت شرط بندی
سایت بازی انفجار
سایت شرط بندی فوتبال
سایت enfejar
بت فوروارد
جت بت
سایت پیش بینی فوتبال
sibbet90
وان ایکس بت
سایت بازی انفجار
پوکر آنلاین
بت بال 90
انفجار آنلاین
جت بت
بازی انفجار
سایت بازی انفجار
 مدرسه کدنویسی مدرسه کدنویسی .

مدرسه کدنویسی

برنامه نویسی

چه کسی ScratchJr را ایجاد کرده است؟

ScratchJr همکاری بین گروه تحقیقاتی فناوری های توسعه (DevTech) در گروه مطالعه کودک و توسعه انسانی الیوت-پیرسون در دانشگاه تافتس است (به رهبری مارینا Umaschi Bers ، با مشارکت های آماندا استراوهاکر ، کلر کین ، لوئیز فلانری ، الیزابت کازاکوف و Dylan Portelance) ، گروه کودکستان های مادام العمر در آزمایشگاه رسانه ای MIT (به رهبری میچل رزنیک ، با مشارکت کریس گریتی ، تیم میکل ، کارل بومن ، چمپیکا فرناندو ، ناتالی راسک ، سایامیندو داسگوپتا و کریس گریوز) و شرکت اختراع بازیگوش (به رهبری پائولا بونتا و برایان سیلورمن ، با مشارکت جک گدز و آدریان گابریل). نسخه آندروید ScratchJr توسط Two Sigma (به رهبری مارک روت ، با مشارکت کوین هو) و با ورودی شرکت Benesse Corp.

گرافیک و تصاویر ScratchJr توسط شرکت HvingtQuatre (به رهبری جولین ژلیفایر و آدرین والسا) ، سارا تامسون ، پیتر مولر و جیلیان لومباردی ساخته شده اند. پائولا آگیلرا از آزمایشگاه رسانه ای MIT ویدیوی ScratchJr را تهیه کرد. ما همچنین می خواهیم از همه کسانی که در جوامع آزمایش بتا برای iPad و Android شرکت کرده اند ، به ویژه از سرجیو آنتولینز ، واندندال دیدیه ، و سوجرد دیرک میجر تشکر کنیم.

چه کسی به ترجمه ScratchJr کمک کرد؟

ScratchJr توسط ترزا مارتینز پرز ، دانشجوی آموزش دوران کودکی به اسپانیایی ترجمه شده است. مارتا بونت گاروسا ، مانوئلا لارا لارا و لیدیا پینیرو کوردرو ، از تحریریه سانتیلانا ؛ سرجیو آنتولینز ، مدیر عامل Tecnoaprendo ؛ و لوئیزا ماریا پالاسیوس ماروتو

 

ScratchJr

ScratchJr یک زبان برنامه نویسی رایگان برای کودکان 5-7 ساله است. ScratchJr با استفاده از برنامه نویسی بلوک به کودکان امکان می دهد داستان ها و بازی های تخیلی خود را بسازند. برنامه برنامه نویسی ScratchJr به عنوان همکاری گروه تحقیق DevTech در دانشگاه تافتس ، گروه کودکستان های مادام العمر MIT و شرکت اختراع بازیگوش از طریق بودجه سخاوتمندانه از بنیاد ملی علوم (جایزه DRL-1118664) و بنیاد خراش ایجاد شد. در تابستان 2014 ، ScratchJr به عنوان یک برنامه رایگان iPad منتشر شد. امروز ، از اکتبر 2020 ، این برنامه بیش از 22 میلیون بارگیری در iOS دارد و در iPads ، رایانه لوحی Android و Chromebook در دسترس است. علاوه بر این ، داوطلبان از سراسر جهان به ترجمه ScratchJr به 48 زبان کمک کرده اند!

 

پژوهش

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تحقیقات ما با استفاده از ScratchJr ، لطفاً نگاهی به انتشارات ما بیندازید.

 

از ژانویه 2016 ، این تیم از Google Analytics برای جمع آوری داده های کاربر ScratchJr استفاده کرده است. Google Analytics ابزاری رایگان است که امکان دسترسی به فعالیت کاربر را همانطور که در زمان واقعی در برنامه اتفاق می افتد و همچنین موقعیت مخاطب ، کسب و رفتار را برای شما فراهم می کند. با این حال ، با توجه به مشخصات جمعیتی جوان ScratchJr ، حریم خصوصی یکی از مهمترین نگرانی های تیم بود. فقط اطلاعات غیر شناسایی جمع آوری می شود و محققان به تصاویر یا صداهایی که کودکان می توانند وارد کنند یا پروژه های خاص خود دسترسی ندارند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ساعت: ۰۸:۰۵:۵۴ توسط:نیما ثابتی موضوع: نظرات (0)

یادگیری عناصر زبان خاص C ++

نقطه گذاری

نویسه های علائم نقطه گذاری آغاز یا پایان یک عبارت یا موارد جداگانه در یک لیست هستند.

 

نحو

قوانینی که هنگام ساخت برنامه باید رعایت شوند. این قوانین چگونگی ترکیب کلمات کلیدی ، شناسه های تعریف شده توسط برنامه نویس ، عملگرها و علائم نگارشی را تعریف می کند.

 

C ++ Specifics - شما یادگیری عناصر زبان خاص C ++ را در فصل 2 شروع خواهید کرد.

 

خطوط و عبارات

ما غالباً برنامه ها را یادگیری عناصر زبان خاص C ++ به صورت خطوط و عبارات تشکیل شده تصور می کنیم. یک خط فقط یک خط در برنامه است. می توانید شماره خط ها را در بیشتر ویرایشگران کد منبع IDE نمایش دهید. در Visual Studio 2013 ، باید آنها را روشن کنید زیرا به طور پیش فرض خاموش هستند. هنگام تنظیم شماره خود ، اغلب ارجاع به اعداد خط را مشاهده خواهید کرد

خطوط و عبارات

ما غالباً برنامه ها را به صورت یادگیری عناصر زبان خاص C ++ خطوط و عبارات تشکیل شده تصور می کنیم. یک خط فقط یک خط در برنامه است. می توانید شماره خط ها را در بیشتر ویرایشگران کد منبع IDE نمایش دهید. در Visual Studio 2013 ، باید آنها را روشن کنید زیرا به طور پیش فرض خاموش هستند. هنگامی که برنامه خود را کامپایل می کنید ، اغلب ارجاع به شماره های خط مشاهده خواهید کرد و خطایی رخ می دهد.

 

برنامه ای که اعداد و کدهای خط را در یک برنامه نمونه به نام سلام جهان نشان می دهد

 

عکس صفحه برنامه ای را با خطا یادگیری عناصر زبان خاص C ++ نشان می دهد. هنگامی که برنامه کامپایل شد ، خروجی (پنجره های سایه دار خاکستری بالا) شامل "source.cpp (B)" است که نشان می دهد این مشکل در خط 8 پرونده به نام منبع وجود دارد. cpp

 

دستور یک دستورالعمل کامل است که باعث یادگیری عناصر زبان خاص C ++ می شود رایانه عملکردی را انجام دهد. یک عبارت ممکن است بیش از یک خط باشد. با شروع برنامه نویسی در فصل 2 ، معنای یک عبارت بیشتر معنا می یابد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ساعت: ۰۲:۴۱:۳۴ توسط:نیما ثابتی موضوع: نظرات (0)

کد شی object

وقتی شروع به ایجاد برنامه در این کلاس می کنید ، کد منبع ایجاد می کنید. کد منبع در یک فایل متنی ساده به نام فایل منبع ذخیره می شود.

 

تبدیل کد منبع به کد اجرایی

رایانه شما کد منبع را نمی فهمد. برای تبدیل کد منبع به کد اجرایی ، که می توانید آن را در رایانه خود راه اندازی و اجرا کنید ، باید از یک کامپایلر استفاده کنید.

 

در طول فرآیند تبدیل کد منبع شما به یک فایل اجرایی ، کامپایلر C ++ کد شی را ایجاد می کند.

 

کد منبع به آنچه توسط کامپایلر کد شی خوانده می شود ، تبدیل می شود. کد شی object برنامه C ++ در پرونده هایی با پسوند .o یا .obj ذخیره می شود. در مرحله آخر به نام linking ، پرونده های شی با هر روال کتابخانه (روال ارائه شده توسط زبان برای استفاده توسط شما) ترکیب می شوند تا فایل اجرایی نهایی با پسوند .exe تولید شود.

 

بسته به نحوه تدوین برنامه خود ، ممکن است مراحل مختلف تبدیل پرونده های منبع خود را به یک برنامه اجرایی در واقع مشاهده کنید یا نکنید. به عنوان مثال در بسیاری از کد شی object IDE ها (محیط های توسعه یکپارچه مانند Visual Studio ، Code :: Blocks یا XCode) ، مراحل میانی به طور خودکار انجام می شود بنابراین می توانید بر روی دکمه کد شی object "ساخت" کلیک کنید و قابلیت اجرا ایجاد می شود.

 

برنامه ای از چه چیزی ساخته شده است؟ عناصر زبان  بیشتر زبان های برنامه نویسی شامل عناصر زیر هستند. کلید واژه ها کلمات کلیدی کلماتی هستند که در زبان معنی خاصی کد شی object دارند. آنها فقط می توانند برای هدف مورد نظر خود استفاده شوند. همچنین به عنوان کلمات ذخیره شده شناخته می شود.

 

شناسه های تعریف شده توسط برنامه نویس شناسه های تعریف شده توسط برنامه نویس کلماتی هستند که شما به عنوان برنامه نویس برای تعریف متغیرها یا روال برنامه نویسی انتخاب می کنید.

 

اپراتورها

اپراتورها عملیات را روی یک یا چند ع کد شی object ملگر انجام می دهند. عملوند قطعه ای از داده است. نمادهای مختلف حسابی مانند + ، * و / / نمونه هایی از عملگرها هستند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ساعت: ۰۲:۴۱:۰۶ توسط:نیما ثابتی موضوع: نظرات (0)

الگوریتم برنامه نویسی

یک الگوریتم برنامه نویسی  یک توالی متناهی از عملیات مشخص برای حل یک مسئله خاص یا یک دسته از مشکلات را مشخص می کند. شما می توانید مراحل یک الگوریتم را به طرق مختلفی از جمله کلمات (همچنین به عنوان زبان طبیعی نیز شناخته می شوند) ، نمودار جریان ، کد شبه (در زیر توضیح داده شده) و کد زبان برنامه نویسی توصیف کنید.

 

همانطور که پیچیدگی مشکلات افزایش می یابد ، مهم است که الگوریتم هایی کارآمد (به عنوان مثال سریع) و صحیح طراحی شوند ، زیرا از هر ورودی معتبری ، خروج الگوریتم برنامه نویسی ی مشخص شده تولید می کنند. در CS 325 ، تحلیل الگوریتم ها ، شما روش هایی را برای تجزیه و تحلیل پیچیدگی و اثبات درستی یاد خواهید گرفت.

 

تبدیل الگوریتم ها به برنامه ها

یک الگوریتم می تواند به زبانهای مختلف رایانه ا الگوریتم برنامه نویسی ی پیاده سازی شود و یک برنامه واحد ممکن است از الگوریتم های مختلفی استفاده یا پیاده سازی کند. به عنوان مثال ، ممکن است از یک الگوریتم مرتب سازی برای سفارش پیام ها و یک الگوریتم رمزگشایی برای درک پیام ها استفاده کنید.

 

کد ماشین ، زبان اسمبلی و کامپایلرها

CPU رایانه دستورالعمل های برنامه شما را اجرا می کن الگوریتم برنامه نویسی د. با این حال ، در حالی که شما یک برنامه را به زبانی مانند C ++ می نویسید ، CPU رایانه فقط می تواند دستورالعمل های کد شده به عنوان توالی Os و s را دنبال کند. کامپایلر نرم افزار یک برنامه ویژه است که عبارات نوشته شده به زبان کامپیوتر را به یک فرم باینری (Os و s} به نام کد ماشین) تبدیل می کند. از آنجا که تشخیص 0 و 1 نتیجه بر الگوریتم برنامه نویسی ای ما دشوار است ، سطح پایین (نزدیک به سخت افزار) وجود دارد ) زبان برنامه نویسی به نام اسمبلی زبان است که از اختصارات و الگوهای کوتاه برای توصیف آنچه CPU باید انجام دهد استفاده می کند. به عنوان مثال ، عبارت اسمبلی "MOV AL ، 61h؛" به معنی کپی کردن مقدار زیر است (61 ساعت ، نمایش هگزادسیمال 97) در محل حافظه " AL ".

 

شما در CS 271 ، معماری رایانه و اس الگوریتم برنامه نویسی مبلی زبان در مورد کد ماشین و زبان اسمبلی چیزهای بیشتری خواهید آموخت.

 

زبانهای سطح بالا

در این کلاس C ++ را می آموزید که یک زبان الگوریتم برنامه نویسی سطح بالایی است. زبانهای سطح بالا آن دسته از زبانهای رایانه ای هستند که بسیاری از جزئیات سطح پایین سیستم رایانه را پنهان می کنند و تمایل به استفاده از کلمات و نمادهای طبیعی تر در مقابل کلماتی مانند "MOV" در زبان اسمبلی دارند که یک زبان سطح پایین است.

 

C ++ یکی از بسیاری از زبان های سطح بالا است. برا الگوریتم برنامه نویسی ی دیدن محبوبیت فعلی همه زبانهای رایانه ، به فهرست TIOBE بروید.

 

کد منبع ، کد شی و کد اجرایی


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ساعت: ۰۲:۴۰:۳۸ توسط:نیما ثابتی موضوع: نظرات (0)