بک لینک -
وان ایکس بت
سایت شرط بندی انفجار
سایت شرط بندی
سایت بازی انفجار
سایت enfejar
جت بت
سایت پیش بینی فوتبال
sibbet90
سایت بازی انفجار
بت بال 90
انفجار آنلاین
جت بت
بازی انفجار
سایت بازی انفجار
betorward
وان ایکس بت
سایت jetbet
yekbet
Canli Casino
 مدرسه کدنویسی مدرسه کدنویسی .

مدرسه کدنویسی

من هرگز شخصاً به اردوگاه اردوگاه نرفته ام

کار در تمام کلاس های Ruby است. این هزینه دارد ، اما ارزشش را دارد. به نظر من این یک روش مناسب است و من معتقدم که روش ارجح Ozzie Gooen است.

 

باک شلگریس از آموزش هارتل خوشش نمی آید و ترجیح می دهد افراد کلاس Codecademy را برای Ruby به طور کامل بگذرانند و سپس از طریق Test First's Ruby Tutorial کار کنند. من شخصاً این را امتحان نکرده ام ، اما به نظر می رسد باک خیلی خوب شده است ، بنابراین نمی تواند بد باشد. باک سپس می گوید بعد از آموزش Test First سپس در Code Code ثبت نام کنید و در تمام کلاس های Ruby کار کنید.

 

مرحله دیگر اختیاری دیگر مرحله دوم - یک بوت کمپ برنامه نویسی را در نظر بگیرید

اگر احساس می کنید از برنامه نویسی لذت می برید و می خواهید در این زمینه حرفه ای شوید ، اما در زمینه خودآموزی خیلی خوب عمل نکرده اید ، می توانید به یک بوت کمپ برنامه نویسی بروید. اینها برنامه های فشرده بیش از تمام وقت هستند که به شما برنامه نویسی می آموزند و به شما در زمینه کارابی کمک می کنند. در اینجا ، شما بیش از 10 هفته را اختصاص می دهید ، در سایت ثبت نام می کنید ، از برنامه یاد می گیرید و امیدوارم با یک کار در راه باشید.

 

من هرگز شخصاً به اردوگاه اردوگاه نرفته ام (و قصد ندارم). بخاطر داشته باشید که بوت کمپ برای انجام یک کار خوب برنامه نویسی نه لازم است و نه کافی. اما برای افرادی که وقت و تمایل دارند ، می تواند بسیار بهتر از این باشد که خودتان از این راهنما استفاده کنید. اگر وقت گذاشته اید ، قطعاً حداقل ارزش بررسی دارد.

 

برنامه آکادمی به عنوان بهترین برنامه در نظر گرفته می شود و در مورد LessWrong بحث های زیادی در مورد آن انجام شده است. App Academy اساساً مرحله 2-17 را از این راهنما انجام می دهد ، اما به شما پشتیبانی ، آموزش رسمی و محیط یادگیری خوبی می دهد. Buck Shlegeris TA در App Academy است و خوشحال است که اگر می خواهید در مورد درخواست اطلاعات بیشتری کسب کنید و یا مربی شوید ، با شما تماس می گیرد. در اینجا مصاحبه ای با باک درباره برنامه آکادمی برای اطلاعات بیشتر است.

 

باک و کریس هالکوئیست (که به برنامه آکادمی رفتند) همچنین می گویند اگر شما قادر به ورود به برنامه آکادمی نیستید Hack Reactor دومین برنامه بهترین است (تا حدودی انتخابی است). در اینجا لیستی کامل از همه راه اندازهای موجود با جزئیات آورده شده است.

 

شایان ذکر است که برنامه آکادمی برای مردم ایالات متحده بهترین است. آکادمی Maker's برای افراد نزدیک لندن بسیار خوب به نظر می رسد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ساعت: ۰۴:۳۳:۰۲ توسط:نیما ثابتی موضوع: نظرات (0)

اندازه کافی جامع نیست. بنابراین ما می خواهیم به چیزی کمی بهتر نگاه کنیم.

این یک تست خوب است - آیا می توانید FizzBuzz را در Python یا Ruby پیاده سازی کنید؟ آیا می توانید مرتب سازی حباب را به هر دو زبان پیاده سازی کنید؟ اگر به سوال اول جواب منفی دادید ، قطعاً این مرحله را انجام دهید. اگر به اولی پاسخ مثبت دادید ، اما به مورد دوم نه ، انجام این مرحله را در نظر بگیرید. اگر به هر دو پاسخ مثبت دادید ، قطعاً از این مرحله صرف نظر کنید.

 

اگر این کار را انجام دادید ، ببینید بعد از 5-10 ساعت که تمام می شوید چه احساسی دارید. چقدر سرگرم کننده بود؟ چقدر مبارزه بود؟ در هفته چقدر توانستید به آن اختصاص دهید؟ آیا این کاری است که می توانید ببینید خودتان انجام می دهید؟

 

به نظر من تکمیل دوره ضروری نیست ، اما اگر مایل هستید در این مرحله آن را به پایان برسانید.

 

مرحله دوم - آموزش Hartl’s Ruby on Rails

من خبر خوب و بدی برای شما دارم. خبر خوب - برنامه نویسی واقعی در واقع بسیار سرگرم کننده و جالب تر از Codecademy است. خبر بد - Codecademy برنامه نویسی واقعی نیست. Codecademy یک راهنمای یادگیری تکمیلی خوب است ، اما به اندازه کافی جامع نیست. بنابراین ما می خواهیم به چیزی کمی بهتر نگاه کنیم.

 

در این مرحله ، من قصد دارم به شما توصیه کنم که آموزش Michael Hartl's Ruby on Rails را انجام دهید. Ruby on Rails در حال حاضر یک زبان واقعاً محبوب و مفیدی است و زبانی بسیار قابل استفاده است که می دانید آیا می خواهید وارد دنیای نوپای / فناوری شوید. این راهنما همچنین مقدمه های مفیدی در مورد بسیاری دیگر از فناوری های مهم پشتیبانی مانند GitHub ، RSpec و Heroku ارائه می دهد. شما همچنین مفاهیم مهمی مانند Model-View-Controller و آزمون مبتنی بر آزمون را خواهید آموخت.

 

وقتی این راهنما را کامل کردید ، اطمینان حاصل کنید که کد ارائه شده را هرگز کپی و پیست نکنید - همیشه آن را با دست تایپ کنید. اگر فقط کپی و پیست کنید ، واقعاً آن را یاد نخواهید گرفت. علاوه بر این ، تمام تمرینات ارائه شده را در هر بخش امتحان کنید. به این ترتیب دانش خود را گسترش می دهید.

 

حدس من این است که برای گذراندن آموزش باید 30-60 ساعت طول بکشد. اگر احساس می کنید در انجام ساعات کاری کار خوبی انجام نمی دهید از Beeminder یا موارد دیگر استفاده کنید.

 

مرحله دوم اختیاری - اگر از آموزش Hartl متنفر بودید

من شخصاً از آموزش هارتل بسیار لذت بردم و فکر می کنم این تنظیم بسیار خوبی است که نه فقط Ruby on Rails ، بلکه بسیاری از موارد دیگر (به عنوان مثال ، GitHub ، دریافت ویرایشگر متن و غیره). اما اگر آن را دوست نداشتید ، نترسید! این بدان معنا نیست که برنامه نویسی برای شما مناسب است ، فقط به این معنی است که شما متفاوت از من هستید.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ساعت: ۰۴:۳۲:۴۶ توسط:نیما ثابتی موضوع: نظرات (0)

بالاخره در را قفل می کنم

با استفاده از رایانه یا صفحه نمایش.  در عوض ، ما می توانیم از انواع مختلفی استفاده کنیم

بازی ها و فعالیت های بازی "آفلاین" یا "unplugged". (برای ثبت،

مفهوم فعالیت های "unplugged" توسط تیم محبوب شد

در CS Unplugged ، وب سایت آن مخزن فوق العاده رایگان است

فعالیت های یادگیری که البته در خارج از صفحه انجام می شود).

 

1) ترک روال خانه

چرا

روال های زندگی واقعی روشی ساده و جذاب برای معرفی است

الگوریتم ها ترک خانه ، زیرا اساسی و منظم است

تکرار شده ، مکان خوبی برای شروع است.

فعالیت

با آشنایی کودک با مراحلی که هنگام ترک برمی داریم ، شروع کنید

خانه ، همراه با اصطلاحات آن مراحل. شما می توانید این کار را توسط

صدا کردن روند هر زمان که شما بیرون بروید.

مثلا:

ابتدا کلیدهایم را برمی دارم

سپس [کیف پول / کیف پول / کوله پشتی] خود را برمی دارم

سپس به سمت درب ورودی می رویم

من در را باز میکنم

شما [کودک] می توانید از شکاف عبور کنید

سپس از شکاف عبور می کنم

در را پشت سرم می بندم

بالاخره در را قفل می کنم

 

2 - کوله پشتی من را بردارید

3 - به سمت درب ورودی بروید

4 - در را باز کنید

5 - از شکاف عبور کنید

1 - کلیدهایم را بردارید


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ساعت: ۰۳:۴۶:۴۵ توسط:نیما ثابتی موضوع: نظرات (0)

فعالیتهایی برای آموزش این مفاهیم

اشکال زدایی

سپس اشکال زدایی وجود دارد ، یک اصطلاح فنی که فرآیندی را توصیف می کند

خلاص شدن از شر "اشکالات" (یا اشتباهات) درون الگوریتم.

اشکال زدایی فرایندی است که همه ما در درجات مختلف موفقیت از آن استفاده می کنیم

زمان واقعی بودن در زندگی - این راهی است برای فهمیدن اینکه چرا مثلاً یک توستر جدید

دائماً نان را می سوزاند و هنگامی که دانستیم ، چگونه آن را درست کنیم.

محاسبات پابرهنه این دستورالعمل خطایابی مفید را دارد:

• پیش بینی کنید که چه اتفاقی باید بیفتد.

• بفهمید دقیقاً چه اتفاقی می افتد.

• کار کنید جایی که اشتباهی رخ داده است.

 

فعالیتهایی برای آموزش این مفاهیم

بنابراین ، برای معرفی این مفاهیم چه فعالیت هایی بهتر است و

رویکرد به کودکان سه و چهار ساله؟ در این بخش ما

چند مورد از موارد مورد علاقه ما را توصیه کنید.

فعالیت های از پریز برق

از آنجا که تفکر محاسباتی یک روش تفکر است - فرایندی که توسط آن انجام می شود

که می توانیم یک مسئله پیچیده را درک کنیم و به نوبه خود آن را درک کنیم

راه های مختلفی که می تواند آن مشکل را حل کند - نیازی به آن نیست


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ساعت: ۰۳:۴۶:۴۲ توسط:نیما ثابتی موضوع: نظرات (0)

و هنوز همان تأثیر را دارند؟ »فر

گفتن این مراحل را با صدای بلند ادامه دهید تا زمانی که کودک آنها را بشناسد. سپس

سعی کنید آنها را تشویق کنید که همزمان با شما شروع به گفتن آنها کنند.

هنگامی که آنها این کار را راحت انجام می دهند ، از آنها بخواهید صداگذاری را شروع کنند

روند به خودی خود.

در این مرحله ، شروع به پرسیدن س themال از آنها جالب است: ‘چرا این کار را می کنید

ما فرآیند را به این ترتیب انجام می دهیم؟ آیا می توانیم هر مرحله را تغییر دهیم

و هنوز همان تأثیر را دارند؟ »فرضیه های آنها را آزمایش کنید (مثلاً« شما می توانید

قبل از کلیدهای خود کیف پول خود را بردارید 'یا "شما می توانید از طریق در قدم بزنید

بدون باز کردن آن) آنها به زودی خواهند دید که کدام بخش از فرآیند -

یا الگوریتم - آنها می توانند سازگار شوند و تغییر کنند ، و آنها نمی توانند.

به یاد داشته باشید ، خوب است که یک گفتگوی مداوم ادامه دهید تا

کودک در حال توضیح دادن تفکر خود است.

همچنین می توانید الگوریتم را با جزئیات بیشتر کودک ، جزئیات بیشتری دهید

با اعتماد به نفس بیشتر و آشنا به روند. به عنوان مثال: ‘من خودم را قرار دادم

دست روی دستگیره؛ دستگیره در را می پیچانم. در را به سمت خود می کشم. "

ایده های دیگر

فرصت های روزمره بیشتر برای کشف الگوریتم ها عبارتند از:

• از رختخواب بیرون آمدن

• لباس پوشیدن

• رفتن به مغازه ها

در واقع ، هر روال که ترتیب مشخصی از مراحل داشته باشد ، تکرار می شود

به طور منظم (روزانه) می تواند خوب کار کند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ساعت: ۰۳:۴۶:۲۵ توسط:نیما ثابتی موضوع: نظرات (0)

ساخت بازی با JavaScript

 

وب سایتی ایجاد کنید که افراد بتوانند بازی شما را برای بارگیری خریداری کنند.

نسخه های چاپی بازی خود را ایجاد کنید و آن را از طریق فروشگاه های مختلف بازی و سایر خرده فروشان توزیع کنید.

اگر یک بازی موبایل ساخته اید ، مطمئن شوید که آن را در فروشگاه برنامه Apple و فروشگاه Google Play لیست کرده اید.

اینها تنها چند گزینه از شماست. اگر مطمئن نیستید بهترین راه برای فروش بازی خود چیست ، دوباره با یک متخصص صحبت کنید.

 

با چه زبانهایی می توانم یک بازی ویدیویی بسازم؟

بازی های ساده تلفن همراه را می توان با استفاده از طیف گسترده ای از زبان های برنامه نویسی ایجاد کرد. اگر به یک زبان مسلط هستید ، احتمالاً دانش کافی برای یادگیری ساخت یک بازی ویدیویی برای دستگاه های تلفن همراه را دارید.

 

با این حال ، بازی های پیچیده تری که برای رایانه ها یا کنسول ها طراحی شده اند ، به درک عمیق تری از زبان های برنامه نویسی و چگونگی استفاده از آنها برای توسعه بازی ها نیاز دارند. چند زبان که می توانید برای ساخت بازی خود استفاده کنید شامل موارد زیر است:

 

جاوا اسکریپت

یادگیری نحوه ساخت بازی با JavaScript کاملاً ساده است. همانطور که در بالا ذکر شد ، شما می توانید با ترکیب JavaScript ، HTML و CSS با پلتفرم PhoneGap ، برنامه ها و بازی های ساده تلفن همراه ایجاد کنید.

 

میلیون ها نفر در سراسر جهان از قبل دارای دانش جاوا اسکریپت هستند ، به این معنی که آنها در حال حاضر اکثر مهارت های لازم برای شروع ساخت بازی های خود را دارند.

 

با این حال ، اگر قبلاً دانش کافی در زمینه JavaScript ندارید ، جای نگرانی نیست - در واقع ، اگر عادت های بد قبلی نداشته باشید ، یادگیری نحوه ساخت بازی خود حتی می تواند آسان تر شود.

من توصیه می کنم قبل از رفتن به مورد خاصی برای ایجاد بازی مانند PhoneGap ، که البته در بخش دوره های ما نیز می توان یافت ، با یک دوره ساده JavaScript مانند این آموزش JavaScript شروع کنید.

 

اگر دانش شما پس از اتمام این دوره کافی نیست ، باید یادگیری خود را ادامه دهید. پس از اتمام دوره ، شما دوره متوسط ​​JavaScript را بررسی می کنید تا دانش خود را حتی بیشتر گسترش دهید.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ساعت: ۰۸:۱۷:۵۱ توسط:نیما ثابتی موضوع: نظرات (0)

بارگیری نرم افزار مورد نیاز

هنگامی که سند طراحی خود را کنار هم قرار دادید ، دیگر زمان شروع برنامه نویسی فرا رسیده است!

مرحله 3: در مورد نیاز به نرم افزار تصمیم بگیرید

آخرین کاری که باید قبل از شروع کشف نحوه ساخت یک بازی ویدیویی انجام دهید این است که چه نرم افزاری را نیاز دارید. توسعه ساده بازی های موبایل به تعداد زیادی نرم افزار جذاب نیاز ندارد - در بسیاری از موارد ، می توانید با ویرایشگر کد و کامپایلر کنار بیایید.

 

با این حال ، بازی های پیشرفته تر می توانند به نرم افزارهای بسیار قدرتمند و خاصی مانند برنامه های مدل سازی سه بعدی و ویرایشگرهای تصویر نیاز داشته باشند. این نرم افزار پیشرفته می تواند هزینه زیادی داشته باشد ، به این معنی که شما باید به بودجه خود دقت کافی داشته باشید.

 

توجه داشته باشید که برای اجرای بیشتر نرم افزارهای مورد نیاز برای ایجاد بازی های پیچیده ، به یک کامپیوتر با پردازنده با کیفیت و رم زیاد نیز نیاز خواهید داشت.

 

مرحله 4: شروع به برنامه نویسی کنید

پس از بارگیری نرم افزار مورد نیاز ، زمان شروع کد نویسی فرا رسیده است! اگرچه بازی های پیچیده تر برای استفاده از موتورهای بازی به موتورهای بازی احتیاج دارند ، اما بازی های ساده موبایلی نیازی به چنین چیزی ندارند. به سادگی تصمیم بگیرید که می خواهید بازی خود را به چه زبانی بنویسید و به آن وارد شوید!

 

نحوه ساخت بازی ویدیویی: برنامه نویس

 

اگر می خواهید بدانید که چگونه می توان یک بازی ویدیویی را با تغییرات زیادی مانند یک بازی RPG ساخت ، پس باید به آموزش ایجاد بازی ویدیویی Unity مراجعه کنید. این دوره شامل باورنکردنی 28 ساعت سخنرانی ویدیویی است. این به شما آموزش می دهد که برای شروع استفاده از ویرایشگر Unity باید بدانید.

 

مرحله 5: بازی خود را تست کنید و بازاریابی خود را شروع کنید!

دانستن اینکه چگونه یک بازی ویدیویی بسازید ، موفقیت آمیز نیست ، بنابراین شما به بازاریابی نیاز خواهید داشت. اولین کاری که باید انجام دهید این است که مطمئن شوید همه چیز را در مورد آن آزمایش می کنید تا بتوانید اشکالات را برطرف کنید. این کار می تواند بسیار طولانی شود ، بنابراین اطمینان حاصل کنید که هر بار آماده هستید تا ساعت ها در یک مکان آزمایش کنید.

 

بازاریابی نسبتاً سرراست است. من توصیه می کنم حداقل یک شروع به کار مشاور بازاریابی کنید ، خصوصاً اگر خودتان تجربه بازاریابی ندارید. بردن بازی خود به بیرون برای خرید مردم کمی دشوارتر است و شما گزینه هایی پیش رو دارید:


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ساعت: ۰۸:۱۷:۵۰ توسط:نیما ثابتی موضوع: نظرات (0)

یادگیری نحوه ساخت یک بازی ویدیویی

با توجه به این نکته ، در اینجا یک راهنمای بسیار کلی گام به گام آورده شده است تا به شما در یادگیری نحوه ساخت یک بازی ویدیویی کمک کند. توجه داشته باشید که روند دقیق آن با توجه به نوع بازی که می سازید و پلتفرمی که می خواهید آن را آزاد کنید متفاوت است ، اما این به شما ایده می دهد که چه چیزی در این امر دخیل است.

 

مرحله 1: درباره بازی خود تحقیق و تصور کنید

اولین کاری که باید هنگام ایجاد اولین بازی خود انجام دهید این است که دقیقاً به فکر ساختن چه نوع بازی باشید. کمی تحقیق کنید و بفهمید دقیقاً برای ساخت این بازی به چه مهارت هایی نیاز دارید و چه نوع ویژگی هایی باید داشته باشد.

 

اگر جدی هستید که یاد بگیرید چگونه یک بازی ویدیویی بسازید ، پس از آن باید دو دوره مقدماتی را بگذرانید تا اینکه بیشتر حرکت کنید. به عنوان مثال ، اگر شما علاقه مند به ساخت یک بازی نقش آفرینی 2 بعدی هستید ، من توصیه می کنم نگاهی به چیزی مانند دوره آموزش ساخت یک بازی دو بعدی در Unity داشته باشید.

 

متناوباً ، اگر در ایجاد یک بازی ویدیویی پیشرفته جدی هستید ، ممکن است لازم باشد بیشتر به آن تلاش کنید. این برنامه تحصیلی برای شما مناسب ترین است ، زیرا دو دوره مختلف را برای اطمینان از تحصیلات کامل ارائه می دهد.

 

مرحله 2: کار بر روی یک سند طراحی

هنگامی که نحوه ساخت یک بازی ویدئویی را فهمیدید ، آن را مفهوم سازی کردید و شروع به فکر کردن در مورد شکل ظاهری آن کردید ، باید یک سند طراحی را تهیه کنید. برای اکثر افراد ، یک سند طراحی خلاصه ای از یک بازی ، شکل ظاهری آن و آنچه برای ساختن آن باید انجام دهید است.

 

وقتی سند طراحی خود را تهیه می کنید ، موارد زیر را در نظر بگیرید:

 

مهارت هایی که در اختیار شماست. اگر مجبور شوید افراد را برای انجام کارها استخدام کنید ، زیرا مهارت کافی ندارید ، کارها گران می شوند. همچنین فراموش نکنید که همیشه می توانید مهارت های خود را بصورت آنلاین ارتقا دهید!

از چه زبان / زبانی استفاده خواهید کرد. این به شما کمک می کند راه ساخت وسایل را محدود کنید.

آنچه برای ظاهر / رفتار لازم است.

آیا می خواهید به روزرسانی ها و نسخه های جدید را در آینده قرار دهید. اگر چنین کردید ، پس باید در مورد چگونگی تحقق آنها فکر کنید.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ساعت: ۰۸:۱۷:۴۶ توسط:نیما ثابتی موضوع: نظرات (0)

HTML یک زبان نشانه گذاری است

HTML و CSS یک زبان نیستند و اصطلاحات قابل تعویضی نیستند. HTML و CSS در اینجا با هم ترکیب می شوند ، زیرا بسیاری از توسعه دهندگان هنگام یادگیری HTML تصمیم به یادگیری CSS می گیرند. دلیل اصلی این است که هر دو زبان برای طراحی ، نمایش و رفتار وب سایت ها بسیار مهم هستند.

 

HTML یک زبان نشانه گذاری است و از برچسب ها برای تعریف عناصر در یک سند استفاده می کند. اگر این سند به درستی ساخته شود ، در یک مرورگر وب یا سایر موتورهای نمایش سازگار نمایش داده می شود. CSS با کنترل ظاهر صفحه نحوه نمایش این عناصر HTML را تعیین می کند.

 

HTML5 به ویژه برای ایجاد برنامه های تلفن همراه محبوب شده است ، و این ایده منسوخ را که این ترکیب فقط هنگام برنامه نویسی وب سایت ها مفید است ، از بین می برد. کار دشواری نیست و به عنوان زبان شروع ایده آل دیگری برای توسعه دهندگان مبتدی عمل می کند.

 

سیستم عامل های برنامه نویسی پشتیبانی شده: محبوب ترین زبان برنامه نویسی در جهان.  معمول برای به روزرسانی های فوری ، ویژگی های تعاملی ، انیمیشن و سایر عناصر غیر استاتیک.  که ما آن را دوست نداریم یادگیری از سایر زبانهای شروع سخت تر است. ابتدا باید HTML و CSS را یاد بگیرید.

 

اگر قصد تهمت زدن را ندارید ، اگر قصد دارید برای دستگاههای دارای شبکه توسعه دهید ، باید JavaScript را یاد بگیرید. JS که همچنان محبوب ترین زبان برنامه نویسی در جهان است ، از جمله برای دستکاری در خروجی های HTML و CSS است. اگر در این سه مورد خود را نجیبانه درک کنید ، خیر

شاید هیچ حوزه فنی سریعتر از داده های بزرگ در حال رشد نباشد و حقوق دانشمندان داده و سایر موقعیت های مرتبط با سرعت زیادی در حال رشد است. جذاب ترین جنبه این منطقه ، جدا از پول ، این است که چندین صنعت محبوب را در لیست در حال رشد قرار داده است. خواه بخواهید در امور مالی ، ورزشی ، پزشکی یا جاهای دیگر کار کنید ، درک تحقیق و توسعه داده ها می تواند برای شما بسیار ارزشمند باشد.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ساعت: ۰۵:۲۵:۳۵ توسط:نیما ثابتی موضوع: نظرات (0)

زبان تایپ شده به صورت پویا است

با یک نحو نسبتاً ساده که نقطه شروع منطقی را برای توسعه دهندگان جدید ایجاد می کند ، روبی سطح خوانایی را ارائه می دهد که در اکثر زبان های برنامه نویسی یافت نمی شود. این زبان به طور گسترده ای یک زبان برنامه نویسی نامیده می شود که با ساخت و جریان معقول ، شباهت به زبان های گفتاری مانند انگلیسی دارد.

 

روبی یک زبان تایپ شده به صورت پویا است ، به این معنی که انواع متغیر در حین اجرا بررسی می شوند ، بر خلاف اعتبارسنجی که در زمان ترجمه رخ می دهد. از آنجا که این نوع تا زمان اجرای کد بررسی نمی شوند ، این یک زبان خداحافظی برای توسعه دهندگان جدید است.

 

اگرچه روبی برای مبتدیان ایده آل است ، اما فقط یک تخته پرش نیست. هنگام استفاده با قاب Rails قدرتمند است. این دو نفره معمولاً با نام Ruby on Rails شناخته می شود که اغلب در توسعه وب مبتنی بر پایگاه داده ، از جمله چندین وب سایت و سرویس های معروف یافت می شود.

 

اشکالاتی نیز وجود دارد. یک نقطه ضعف عملکرد و سرعت کمتر قابل توجه در مقایسه با سایر زبانهای محبوب است. همچنین برخی نگرانی ها در مورد مقیاس پذیری در سیستم عامل های بزرگتر و پیچیده تر وجود دارد.

 

گذشته از محدودیت ها ، روبی به عنوان یک زبان شروع عالی عمل می کند ، که می تواند در صورت تبدیل شدن به یک زبان ماهر مفید باشد.

 

پایتون زبان دیگری برای اهداف عمومی است و به افراد مبتدی توصیه می شود. می توانید یاد بگیرید که اولین روز پس از آموزش خوب ، توابع اساسی را بنویسید. پایتون در درک مفاهیم اساسی کدگذاری مفید است. دانش خوب پایتون در صنایع مختلف مهارت فزاینده مطلوب است.

 

پایتون ، که در پشت برخی از سرویس های مهم ، از جمله اینستاگرام و یوتیوب به کار گرفته می شود ، و دانشمندان داده در زمینه رشد سریع از آن استفاده می کنند ، همچنین برای ساخت بازی های ویدیویی با کتابخانه PyGame استفاده می شود.

 

همانند Ruby ، ​​می توانید یک رشته را به متغیری که در ابتدا دارای یک عدد صحیح است اختصاص دهید و بالعکس. همانطور که یاد می گیرید ، مهم است که از طبیعت انعطاف پذیر پایتون برای همیشه استفاده کنید ، و نه اینکه اقدامات کدگذاری کثیف را توسعه دهید. به راحتی می توانید هنگام حرکت به جلو بر روی ساختار صحیح و نحو تمرکز کنید. معمولاً کد کمتر و تایپ کمتر از زبانهای دیگر است.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ساعت: ۰۵:۲۵:۱۷ توسط:نیما ثابتی موضوع: نظرات (0)