مدرسه کدنویسی مدرسه کدنویسی .

مدرسه کدنویسی

پتانسیل واقعی آردوینو

17 سال به بالا در این مرحله ، و حتی در مورد قبلی ، ما در حال حاضر در مورد جوانان کاملاً شکل گرفته و همچنین هر بزرگسالی که می خواهد وارد این دنیا شود صحبت می کنیم.

 

در آن سال ها ، طبیعی است که جوانان شروع به برنامه ریزی برای آینده خود کنند. همانطور که با بسیاری از احتمالات منطقی است ، از شروع کار با زبان های برنامه نویسی متن ، رایت مراحل را کم کم تا تکرار جاوا ، Objective-C ... برای زبانهای شی گرا ادامه دهید ، یا اگر می خواهید بیشتر بروید ، به دنیای قدرتمند و همه کاره C عمیق تر شوید.

در این سطح ، من می خواهم چند پیشنهاد را ارائه دهم ، هرچند ، من شخصاً فکر می کنم زمان کارهای جدی تر مانند پروژه های خودم که برنامه نویسی با الکترونیک ترکیب شده است ، فرا رسیده است.

 

پتانسیل واقعی آردوینو در امکانات عظیم آنها از نظر سازگاری ، قابلیت انعطاف پذیری و مقیاس پذیری نهفته است. نکته دیگری که به نفع او است این است که امروز پشت پروژه جامعه عظیمی قرار دارد که می توانید برای یادگیری کار در پروژه های واقعی به آن مراجعه کنید.

اگر طرفدار بازی های ویدیویی هستید و می خواهید حرفه خود را از این طریق توسعه دهید ، ممکن است علاقه مند باشید Stencyl ، یکی از سیستم عامل های ایجاد بازی های ویدیویی پیشرفته تر را در زمانی که بازی های رایگان وجود دارد (یک هزینه پرداخت می شود نسخه) با پتانسیل بالا

 

نکته منفی این است که شما برای شروع باید چند راهنما را دنبال کنید که از زمان موجود بودن در وب سایت رسمی وی کاملاً پیچیده است ، حداقل تا زمانی که پس از مدتی ، ما بر روی سیستم عامل سبک باشیم.

اسکات اورگرا

یادگیری کدگذاری می تواند بسیاری از امکانات را از فرصت های شغلی جدید تا توسعه برنامه ها نشان دهد. با این حال ، با وجود بسیاری از زبان های برنامه نویسی در خارج ، کشف اینکه از کجا شروع شود می تواند دلهره آور باشد.

 

در اینجا بهترین زبان برنامه نویسی برای مبتدیان وجود دارد ، شروع با ساده ترین (یا حداقل دشوار) و کار بر روی چالش برانگیزترین ها.


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ساعت: ۰۵:۲۴:۴۱ توسط:نیما ثابتی موضوع: نظرات (0)