OpenSSF باید از ورودی برنامه نویسی کودکان اعضای خود برای جمعآوری و ارائه مجموعهای از بهترین روشها برای استفاده از بلوکهای ناامن به همه توسعهدهندگان استفاده کنند. دیگر مجامع صنعتی، مانند SAFEcode، میتوانند ورودی گستردهتری را از شرکتهای غیر Rust Foundation نیز ارائه دهند. کنوانسیونهای بالغ برای Rust ناایمن و شیوههای گستردهتر ایمنی حافظه میتوانند در نهایت وارد ارزیابیهای بلوغ امنیت سایبری شوند که توسط مؤسسه ملی استانداردها و فناوری (NIST) و گروههای استاندارد غیردولتی منتشر شده است.
به ساختها و بازنویسیهای جدید متعهد شوید: پذیرش برنامهریزی شده لینوکس از Rust برای برخی از مؤلفههای جدید (و احتمالاً بازنویسی اجزای قدیمی) با پشتیبانی Google، یک مسیر ادغام قابل دوام را نشان میدهد. تعهدات بیشتر سازمانی به یکپارچهسازی میتواند پذیرش زبانهای ایمن برای حافظه را بدون نیاز به بازنویسیهای گسترده آسان کند. دیگر نامزدهای اصلی برای ادغام تدریجی Rust شامل اجزای جدید در سیستم برنامه نویسی کودکان عامل ویندوز و ابزار لینوکس استng (هر دو از قبل شروع شدهاند)، پایگاههای کد کروم و سافاری، و برخی از سیستمهای رمزنگاری یا اینترنت حیاتی برای حافظه ناامن تحت تعمیر و نگهداری فعال.
شناسایی و زنگ زدگی نرم افزارهای حیاتی: مراکز امنیتی فناوری حیاتی (CTSCs) که با اصلاحیه به قانون COMPETES (HR 4521) که توسط مجلس تصویب شده اضافه شده است باید در لایحه نهایی و حل شده گنجانده شود و به قانون امضا شود. این مقررات حداقل چهار CTSC برای امنیت فناوریهای شبکه، ایرانیان سایبر سیستمهای کنترل صنعتی متصل، نرمافزار منبع باز و نرمافزار بحرانی فدرال ایجاد میکند. این CTSCها با کمک معاون وزیر علوم و فناوری وزارت امنیت داخلی (DHS) و مدیر CISA برای مطالعه، آزمایش امنیت، هماهنگی بودجه جامعه و به طور کلی از کار CISA در مورد فناوری های مربوطه خود پشتیبانی می کنند.
CISA، همراه با تمرکز دستور اجرایی 14028 بر شناسایی و حفاظت از زیرساختهای نرمافزاری حیاتی در زنجیره تامین، باید با CTSCهای آینده مناسب و صنایع خصوصی برای شناسایی نرمافزارهای بحرانی و ناامن از نظر حافظه که باید در صورت امکان زنگ زده شوند و برای تخصیص منابع برنامه نویسی کودکان برای وظیفه چنین شناسایی کدهای حیاتی و ناامن از نظر حافظه، بخشی از تلاش گستردهتر برای شناسایی گرههای حیاتی وابستگی نرمافزاری هم برای دولت فدرال و هم برای اکوسیستم بهعنوان بخشی از رویکرد گستردهتر به امنیت اکوسیستم از طریق CTSCها خواهد بود. یک سال از معرفی بهترین زبانها برای یادگیری در سال 2013 میگذرد. یک بار دیگر، دادههای تولید شده توسط Jobs Tractor را بررسی کردم که بیش از 45000 شغل توسعهدهنده آگهیشده در توییتر را در طول دوازده ماه گذشته تجزیه و تحلیل کرد. نتایج:
تغییرات اصلی نسبت به سال گذشته …PHP و جاوا جای خود را عوض کردهاند، اما هر دو همچنان در تقاضای بالایی هستند.جاوا برای اندروید از SQL پیشی گرفته و به Objective-C نزدیک شده است.
جاوا اسکریپت از روبی پیشی گرفته برنامه نویسی کودکان است.پایتون دو پله صعود کرده است.اکشن اسکریپت دو پله سقوط کرده است.در این نظرسنجی با کمی نمک شرکت کنید. سپس فلفل، سس کچاپ و چاشنی های متعدد دیگر را اضافه کنید. من متقاعد نیستم که توییتر منبع قابل اعتمادی از دادههای مرتبط با شغل است و تفاوتهای منطقهای میتواند نتایج را تغییر دهد.
یک نظرسنجی اخیر توسط ارائهدهنده دوره آنلاین Lynda.com برای Mashable فهرست زبانهای زیر را به ترتیب محبوبیت ایجاد کرد
مظنونین معمولی وجود دارند، اما باز هم، نتایج با توجه به موضوعات ارائه شده و مخاطبان هدف سایت (عمدتاً توسعه دهندگان جدیدتر) مغرضانه خواهد بود.
تحلیلگر صنعت RedMonk با بررسی فراوانی پروژهها در GitHub و سؤالات در StackOverflow، رویکرد متفاوتی اتخاذ کرده و محبوبیت زبان را تعیین کرده است:رتبه بندی زبان برنامه نویسی Redmonk
این را خیلی تحت اللفظی نگیرید؛ اگر زبانی مشکل برنامه نویسی کودکان سازتر از زبان های دیگر باشد، می تواند امتیاز بیشتری کسب کند. من همچنین از یافتن CSS در لیست متعجب هستم - اگرچه به دلیل پیش پردازشگرهایی مانند Sass، LESS و Stylus، CSS امروزه بیشتر به عنوان یک زبان برنامه نویسی دیده می شود. گفته شد، اگر CSS یک زبان برنامه نویسی در نظر گرفته شود، HTML و SQL کجا هستند؟
برچسب:
برنامه نویسی کودکان،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج:
0
بازدید:
+ نوشته شده:
۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ساعت:
۰۱:۴۴:۴۴ توسط:نیما ثابتی موضوع:
نظرات (0)
کتابخانه ها و وابستگی های برنامه نویسی کودکان خارجی تکیه می کنند و زمان توسعه و ساخت را کاهش می دهند. در نهایت، انتقال به هر زبان جدید هزینه های اولیه زیادی را بین آموزش یا acqu به شرکت ها تحمیل می کندتوسعه دهندگان را تحریک می کند و بازنویسی های کثیف و پر منابع از کدهای قدیمی و کاربردی را با برنامه های کاربردی در زبان های دیگر یکپارچه می کند. به طور خلاصه، جابجایی زمان، تلاش و پول زیادی میطلبد، و انتقال به ناچار در طول مسیر دچار مشکل میشود.
توصیه ها
توصیههای زیر باید پذیرش زبانهای ایمن برای حافظه را تسهیل، سرعت بخشد و گسترش دهد و حساسیت به خطاهای حافظه را در پایگاههای کد پرکاربرد کاهش دهد. اگرچه این اقدامات بسیار با پذیرش Rust مطابقت دارند، اما میتوانند و باید برای سایر زبانهای ایمن برای حافظه به بهترین شکل برنامه نویسی کودکان برای پیادهسازیهای خاص اعمال شوند. زنگ همه چیز را درمان نمی کند، اما گزینه ای را برای موارد حیاتی برنامه نویسی سیستم ها فراهم می کند، جایی که مسائل مربوط به ایمنی حافظه رایج ترین، ریشه دارترین و در معرض خطرترین هستند. پشتیبانی صنعت عمومی از Rust و سایر زبانهای منبع باز و ایمن برای حافظه برای توسعه و پذیرش مداوم آنها بسیار مهم است.
کتابخانههای سازمانی را منبع باز بسازید و نیازهای ابزار ایرانیان سایبر را برآورده کنید: گروههای صنعتی و بنیاد امنیت منبع باز (OpenSSF) باید با توسعهدهندگان و نگهبانهای منبع باز کار کنند تا نقاط ضعف موجود در زنجیرههای ابزار توسعه ایمن برای حافظه را شناسایی و اصلاح کنند. بسیاری از شرکت های بزرگ در حال حاضر از Rust استفاده می کنند. منبع باز برخی از کتابخانه ها و ابزارهای اختصاصی Rust منابع مفیدی را در اختیار توسعه دهندگان قرار می دهد و نرخ بلوغ زبان را افزایش می دهد. بخش خصوصی - با شروع بنیاد Rust و اعضای آن، که شامل AWS، گوگل و مایکروسافت میشود –
باید شکافهای موجود در پیشنهادات Rust را شناسایی کرده و توسعه را به آنجا هدایت کند. صنعت از موقعیت منحصر به فردی برخوردار است تا به کتابخانه هایی که Rust را با زبان های دیگر ادغام می کنند، کمک ارزشمندی کند. دولت ایالات متحده میتواند این تلاشها را با ارائه مشوقهایی برنامه نویسی کودکان برای توسعه و به اشتراکگذاری این ابزارها از طریق هزینههای مستقیم آژانس امنیت سایبری و امنیت زیرساخت (CISA) و با ترکیب و ایجاد انگیزه محصولات ایمن برای حافظه در خریدهای استاندارد و فرآیندهای انطباق (مانند FedRAMP) سرعت بخشد. ) توسط اداره خدمات عمومی (GSA) و وزارت دفاع (DOD) اجرا می شود.
منابع مستقیم را به زیرساخت ها و توسعه اکوسیستم اختصاص دهید: علاوه بر کتابخانه ها و ابزار، شرکت های بزرگ باید منابع مالی و توسعه ای را برای بلوغ Rust متعهد کنند. این کار باید هم شامل کد منبع باز باشد که شاید از طریق موجودی مانند OpenSSF متمرکز شده باشد و هم کد اختصاصی. با ایجاد بنیاد Rust در فوریه 2021 و عضویت در AWS، گوگل، فیس بوک، هواوی، مایکروسافت و موزیلا، بسیاری از این کارها در حال انجام است، اما این بنیاد باید به دنبال عضویت گسترده تر و تعهدات عمیق تر باشد.
کشاندن موجودات به یک اکوسیستم ایمن برای حافظه به عنوان پشتیبان خود اکوسیستم. نهادهای بزرگ بخش مالی مانند بانک آمریکا و کپیتال وان از بودجههای امنیت سایبری فوقالعاده برخوردار هستند، اما به دلیل کمکهای ضعیف به امنیت سایبری اکوسیستم دیجیتال با انتقاد مواجه میشوند. شرکتهایی برنامه نویسی کودکان مانند IBM و Cisco با بخشهای برنامهنویسی سیستمهای قابل توجه، ظرفیت توسعه، و اغلب تجربه گسترده Rust باید به توسعه زبان کمک کنند و همچنین به بنیاد Rust بپیوندند.
نیروی کار را افزایش دهید: هم با پیش بینی افزایش تقاضای نیروی کار برای توسعه دهندگان Rust و هم به منظور تأکید بر اهمیت ایمنی حافظه در سراسر رشته علوم کامپیوتر، صنعت و دولت، از طریق CISA، باید آموزش Rust و سایر حافظه های مرتبط را تشویق کنند و حتی یارانه دهند. زبان های امن در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد.
استانداردهای توسعه صنعت برای کد ناامن: توسعه دهندگان هنوز به طور کامل از میزان مجاز کد ناامن از نظر حافظه در بلوک های خاص Rust استفاده نکرده و استانداردسازی برنامه نویسی کودکان نکرده اند. پارادایم کدگذاری به راحتی یک نقطه خفه توسعه طبیعی برای بررسی اجزای ناامن ایجاد می کند. فرآیندهای بررسی استاندارد صنعت برای Rust ناامن، امنیت و پذیرش اکوسیستم را افزایش میدهد، به ویژه با توجه به لزوم کد ناامن برای یکپارچهسازی چند زبانه و هسته و برنامهنویسی سختافزار. Rust Foundation و
برچسب:
برنامه نویسی کودکان،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج:
0
بازدید:
+ نوشته شده:
۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ساعت:
۰۱:۴۲:۰۲ توسط:نیما ثابتی موضوع:
نظرات (0)
اکنون باید به اندازه کافی بدانید که نمی توانید در پروژه ای خود پیش بروید. شما از دامنه های اسم حیوان دست اموز دور هستید و اکنون زمان اسکی پایین تپه است. پروژه های شخصی هیجان انگیزترین و مفیدترین روش ها برای یادگیری کد هستند و اکنون باید دقیقاً بدانید (و نه خیلی بیشتر) تا بتوانید برنامه Rails خود را امتحان کنید. پس چیزی درست کن! من یک هیئت کاریابی درست کردم ، دیگران Skillshare ساختند. هارتل از شما خواسته بود که یک کلون توییتر بسازید ، اما می توانید سعی کنید یک کلون از برنامه محبوب دیگری مانند Reddit ایجاد کنید. لازم نیست مفید باشد ، زیرا ایده فقط یادگیری کد است.
این ممکن است سخت باشد ، اما جستجوی گوگل و StackOverflow باید شما را از آنچه فکر می کنید دور کند. همچنین می تواند ایده خوبی باشد که به دنبال یک یا دو مشاور شخصی باشید که بتواند شما را از طریق نقاط اجتناب ناپذیر جایی که گیر می کنید راه بیندازد.
مرحله چهارم اختیاری - آموزش دیگری برای ریل
اگر احساس می کنید که در این مرحله تلاش می کنید ، می توانید از طریق یک آموزش Ruby / Rails دیگر برای یادگیری مجدد برخی از مطالب در زمینه ای متفاوت کار کنید. من "توسعه وب چابک با راه آهن" را دوست دارم. اگر احساس می کنید حالتان خوب است نیازی به این کار نیست.
در این مرحله ، شما یک مبتدی معتبر در Ruby on Rails هستید. تبریک می گویم! در این مرحله ، شما احتمالاً می توانید یک کارآموزی یا پست Junior Developer را در یک شرکت فناوری که به سرعت در حال گسترش است ، بدست آورید. برای ~ 200 ساعت کار خیلی بد نیست.
اما مهمتر از همه - در این مرحله ، اکنون باید بتوانید بدانید که برنامه نویسی برای شما مناسب است یا خیر. آیا پروژه شخصی خود را به اتمام رسانده اید؟ جالب بود؟ (باید جالب باشد.) سخت بود؟ (این باید سخت باشد.) اگر از خود لذت بردید و می توانستید هر هفته زمان معینی را برای آن اختصاص دهید ، تبریک می گویم - برنامه نویسی ممکن است برای شما مناسب باشد! اما با خود صادق باشید و فقط به این دلیل که برنامه نویسی پر زرق و برق است آن را مجبور نکنید.
مرحله شش اختیاری - پایتون را بیاموزید
پیش از این ، در مرحله یک ، شما را به پایتون یا روبی نگاه کردم. پایتون تا حدودی در دنیای استارت آپ محبوب است ، البته تقریباً به اندازه Ruby on Rails محبوب نیست. با این حال ، پایتون در دنیای دانشگاهی واقعاً محبوب است. این برنامه از برنامه نویسی آماری پشتیبانی خوبی دارد و دارای بستری به نام Django است که مشابه Rails عمل می کند.
این زبان خوبی است که باید بدانید ، اما گفته می شود ، اگر تنها در ورود به دنیای استارت آپ متمرکز باشید و استفاده خاصی از آن نداشته باشید ، بسیاری از ما فکر نمی کنیم ارزش سرمایه گذاری را داشته باشد.
برچسب:
،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج:
0
بازدید:
+ نوشته شده:
۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ساعت:
۰۴:۳۳:۱۶ توسط:نیما ثابتی موضوع:
نظرات (0)
کار در تمام کلاس های Ruby است. این هزینه دارد ، اما ارزشش را دارد. به نظر من این یک روش مناسب است و من معتقدم که روش ارجح Ozzie Gooen است.
باک شلگریس از آموزش هارتل خوشش نمی آید و ترجیح می دهد افراد کلاس Codecademy را برای Ruby به طور کامل بگذرانند و سپس از طریق Test First's Ruby Tutorial کار کنند. من شخصاً این را امتحان نکرده ام ، اما به نظر می رسد باک خیلی خوب شده است ، بنابراین نمی تواند بد باشد. باک سپس می گوید بعد از آموزش Test First سپس در Code Code ثبت نام کنید و در تمام کلاس های Ruby کار کنید.
مرحله دیگر اختیاری دیگر مرحله دوم - یک بوت کمپ برنامه نویسی را در نظر بگیرید
اگر احساس می کنید از برنامه نویسی لذت می برید و می خواهید در این زمینه حرفه ای شوید ، اما در زمینه خودآموزی خیلی خوب عمل نکرده اید ، می توانید به یک بوت کمپ برنامه نویسی بروید. اینها برنامه های فشرده بیش از تمام وقت هستند که به شما برنامه نویسی می آموزند و به شما در زمینه کارابی کمک می کنند. در اینجا ، شما بیش از 10 هفته را اختصاص می دهید ، در سایت ثبت نام می کنید ، از برنامه یاد می گیرید و امیدوارم با یک کار در راه باشید.
من هرگز شخصاً به اردوگاه اردوگاه نرفته ام (و قصد ندارم). بخاطر داشته باشید که بوت کمپ برای انجام یک کار خوب برنامه نویسی نه لازم است و نه کافی. اما برای افرادی که وقت و تمایل دارند ، می تواند بسیار بهتر از این باشد که خودتان از این راهنما استفاده کنید. اگر وقت گذاشته اید ، قطعاً حداقل ارزش بررسی دارد.
برنامه آکادمی به عنوان بهترین برنامه در نظر گرفته می شود و در مورد LessWrong بحث های زیادی در مورد آن انجام شده است. App Academy اساساً مرحله 2-17 را از این راهنما انجام می دهد ، اما به شما پشتیبانی ، آموزش رسمی و محیط یادگیری خوبی می دهد. Buck Shlegeris TA در App Academy است و خوشحال است که اگر می خواهید در مورد درخواست اطلاعات بیشتری کسب کنید و یا مربی شوید ، با شما تماس می گیرد. در اینجا مصاحبه ای با باک درباره برنامه آکادمی برای اطلاعات بیشتر است.
باک و کریس هالکوئیست (که به برنامه آکادمی رفتند) همچنین می گویند اگر شما قادر به ورود به برنامه آکادمی نیستید Hack Reactor دومین برنامه بهترین است (تا حدودی انتخابی است). در اینجا لیستی کامل از همه راه اندازهای موجود با جزئیات آورده شده است.
شایان ذکر است که برنامه آکادمی برای مردم ایالات متحده بهترین است. آکادمی Maker's برای افراد نزدیک لندن بسیار خوب به نظر می رسد.
برچسب:
،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج:
0
بازدید:
+ نوشته شده:
۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ساعت:
۰۴:۳۳:۰۲ توسط:نیما ثابتی موضوع:
نظرات (0)
این یک تست خوب است - آیا می توانید FizzBuzz را در Python یا Ruby پیاده سازی کنید؟ آیا می توانید مرتب سازی حباب را به هر دو زبان پیاده سازی کنید؟ اگر به سوال اول جواب منفی دادید ، قطعاً این مرحله را انجام دهید. اگر به اولی پاسخ مثبت دادید ، اما به مورد دوم نه ، انجام این مرحله را در نظر بگیرید. اگر به هر دو پاسخ مثبت دادید ، قطعاً از این مرحله صرف نظر کنید.
اگر این کار را انجام دادید ، ببینید بعد از 5-10 ساعت که تمام می شوید چه احساسی دارید. چقدر سرگرم کننده بود؟ چقدر مبارزه بود؟ در هفته چقدر توانستید به آن اختصاص دهید؟ آیا این کاری است که می توانید ببینید خودتان انجام می دهید؟
به نظر من تکمیل دوره ضروری نیست ، اما اگر مایل هستید در این مرحله آن را به پایان برسانید.
مرحله دوم - آموزش Hartl’s Ruby on Rails
من خبر خوب و بدی برای شما دارم. خبر خوب - برنامه نویسی واقعی در واقع بسیار سرگرم کننده و جالب تر از Codecademy است. خبر بد - Codecademy برنامه نویسی واقعی نیست. Codecademy یک راهنمای یادگیری تکمیلی خوب است ، اما به اندازه کافی جامع نیست. بنابراین ما می خواهیم به چیزی کمی بهتر نگاه کنیم.
در این مرحله ، من قصد دارم به شما توصیه کنم که آموزش Michael Hartl's Ruby on Rails را انجام دهید. Ruby on Rails در حال حاضر یک زبان واقعاً محبوب و مفیدی است و زبانی بسیار قابل استفاده است که می دانید آیا می خواهید وارد دنیای نوپای / فناوری شوید. این راهنما همچنین مقدمه های مفیدی در مورد بسیاری دیگر از فناوری های مهم پشتیبانی مانند GitHub ، RSpec و Heroku ارائه می دهد. شما همچنین مفاهیم مهمی مانند Model-View-Controller و آزمون مبتنی بر آزمون را خواهید آموخت.
وقتی این راهنما را کامل کردید ، اطمینان حاصل کنید که کد ارائه شده را هرگز کپی و پیست نکنید - همیشه آن را با دست تایپ کنید. اگر فقط کپی و پیست کنید ، واقعاً آن را یاد نخواهید گرفت. علاوه بر این ، تمام تمرینات ارائه شده را در هر بخش امتحان کنید. به این ترتیب دانش خود را گسترش می دهید.
حدس من این است که برای گذراندن آموزش باید 30-60 ساعت طول بکشد. اگر احساس می کنید در انجام ساعات کاری کار خوبی انجام نمی دهید از Beeminder یا موارد دیگر استفاده کنید.
مرحله دوم اختیاری - اگر از آموزش Hartl متنفر بودید
من شخصاً از آموزش هارتل بسیار لذت بردم و فکر می کنم این تنظیم بسیار خوبی است که نه فقط Ruby on Rails ، بلکه بسیاری از موارد دیگر (به عنوان مثال ، GitHub ، دریافت ویرایشگر متن و غیره). اما اگر آن را دوست نداشتید ، نترسید! این بدان معنا نیست که برنامه نویسی برای شما مناسب است ، فقط به این معنی است که شما متفاوت از من هستید.
برچسب:
،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج:
0
بازدید:
+ نوشته شده:
۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ساعت:
۰۴:۳۲:۴۶ توسط:نیما ثابتی موضوع:
نظرات (0)
با استفاده از رایانه یا صفحه نمایش. در عوض ، ما می توانیم از انواع مختلفی استفاده کنیم
بازی ها و فعالیت های بازی "آفلاین" یا "unplugged". (برای ثبت،
مفهوم فعالیت های "unplugged" توسط تیم محبوب شد
در CS Unplugged ، وب سایت آن مخزن فوق العاده رایگان است
فعالیت های یادگیری که البته در خارج از صفحه انجام می شود).
1) ترک روال خانه
چرا
روال های زندگی واقعی روشی ساده و جذاب برای معرفی است
الگوریتم ها ترک خانه ، زیرا اساسی و منظم است
تکرار شده ، مکان خوبی برای شروع است.
فعالیت
با آشنایی کودک با مراحلی که هنگام ترک برمی داریم ، شروع کنید
خانه ، همراه با اصطلاحات آن مراحل. شما می توانید این کار را توسط
صدا کردن روند هر زمان که شما بیرون بروید.
مثلا:
ابتدا کلیدهایم را برمی دارم
سپس [کیف پول / کیف پول / کوله پشتی] خود را برمی دارم
سپس به سمت درب ورودی می رویم
من در را باز میکنم
شما [کودک] می توانید از شکاف عبور کنید
سپس از شکاف عبور می کنم
در را پشت سرم می بندم
بالاخره در را قفل می کنم
2 - کوله پشتی من را بردارید
3 - به سمت درب ورودی بروید
4 - در را باز کنید
5 - از شکاف عبور کنید
1 - کلیدهایم را بردارید
برچسب:
،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج:
0
بازدید:
+ نوشته شده:
۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ساعت:
۰۳:۴۶:۴۵ توسط:نیما ثابتی موضوع:
نظرات (0)
اشکال زدایی
سپس اشکال زدایی وجود دارد ، یک اصطلاح فنی که فرآیندی را توصیف می کند
خلاص شدن از شر "اشکالات" (یا اشتباهات) درون الگوریتم.
اشکال زدایی فرایندی است که همه ما در درجات مختلف موفقیت از آن استفاده می کنیم
زمان واقعی بودن در زندگی - این راهی است برای فهمیدن اینکه چرا مثلاً یک توستر جدید
دائماً نان را می سوزاند و هنگامی که دانستیم ، چگونه آن را درست کنیم.
محاسبات پابرهنه این دستورالعمل خطایابی مفید را دارد:
• پیش بینی کنید که چه اتفاقی باید بیفتد.
• بفهمید دقیقاً چه اتفاقی می افتد.
• کار کنید جایی که اشتباهی رخ داده است.
فعالیتهایی برای آموزش این مفاهیم
بنابراین ، برای معرفی این مفاهیم چه فعالیت هایی بهتر است و
رویکرد به کودکان سه و چهار ساله؟ در این بخش ما
چند مورد از موارد مورد علاقه ما را توصیه کنید.
فعالیت های از پریز برق
از آنجا که تفکر محاسباتی یک روش تفکر است - فرایندی که توسط آن انجام می شود
که می توانیم یک مسئله پیچیده را درک کنیم و به نوبه خود آن را درک کنیم
راه های مختلفی که می تواند آن مشکل را حل کند - نیازی به آن نیست
برچسب:
،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج:
0
بازدید:
+ نوشته شده:
۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ساعت:
۰۳:۴۶:۴۲ توسط:نیما ثابتی موضوع:
نظرات (0)
گفتن این مراحل را با صدای بلند ادامه دهید تا زمانی که کودک آنها را بشناسد. سپس
سعی کنید آنها را تشویق کنید که همزمان با شما شروع به گفتن آنها کنند.
هنگامی که آنها این کار را راحت انجام می دهند ، از آنها بخواهید صداگذاری را شروع کنند
روند به خودی خود.
در این مرحله ، شروع به پرسیدن س themال از آنها جالب است: ‘چرا این کار را می کنید
ما فرآیند را به این ترتیب انجام می دهیم؟ آیا می توانیم هر مرحله را تغییر دهیم
و هنوز همان تأثیر را دارند؟ »فرضیه های آنها را آزمایش کنید (مثلاً« شما می توانید
قبل از کلیدهای خود کیف پول خود را بردارید 'یا "شما می توانید از طریق در قدم بزنید
بدون باز کردن آن) آنها به زودی خواهند دید که کدام بخش از فرآیند -
یا الگوریتم - آنها می توانند سازگار شوند و تغییر کنند ، و آنها نمی توانند.
به یاد داشته باشید ، خوب است که یک گفتگوی مداوم ادامه دهید تا
کودک در حال توضیح دادن تفکر خود است.
همچنین می توانید الگوریتم را با جزئیات بیشتر کودک ، جزئیات بیشتری دهید
با اعتماد به نفس بیشتر و آشنا به روند. به عنوان مثال: ‘من خودم را قرار دادم
دست روی دستگیره؛ دستگیره در را می پیچانم. در را به سمت خود می کشم. "
ایده های دیگر
فرصت های روزمره بیشتر برای کشف الگوریتم ها عبارتند از:
• از رختخواب بیرون آمدن
• لباس پوشیدن
• رفتن به مغازه ها
در واقع ، هر روال که ترتیب مشخصی از مراحل داشته باشد ، تکرار می شود
به طور منظم (روزانه) می تواند خوب کار کند.
برچسب:
،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج:
0
بازدید:
+ نوشته شده:
۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ساعت:
۰۳:۴۶:۲۵ توسط:نیما ثابتی موضوع:
نظرات (0)
وب سایتی ایجاد کنید که افراد بتوانند بازی شما را برای بارگیری خریداری کنند.
نسخه های چاپی بازی خود را ایجاد کنید و آن را از طریق فروشگاه های مختلف بازی و سایر خرده فروشان توزیع کنید.
اگر یک بازی موبایل ساخته اید ، مطمئن شوید که آن را در فروشگاه برنامه Apple و فروشگاه Google Play لیست کرده اید.
اینها تنها چند گزینه از شماست. اگر مطمئن نیستید بهترین راه برای فروش بازی خود چیست ، دوباره با یک متخصص صحبت کنید.
با چه زبانهایی می توانم یک بازی ویدیویی بسازم؟
بازی های ساده تلفن همراه را می توان با استفاده از طیف گسترده ای از زبان های برنامه نویسی ایجاد کرد. اگر به یک زبان مسلط هستید ، احتمالاً دانش کافی برای یادگیری ساخت یک بازی ویدیویی برای دستگاه های تلفن همراه را دارید.
با این حال ، بازی های پیچیده تری که برای رایانه ها یا کنسول ها طراحی شده اند ، به درک عمیق تری از زبان های برنامه نویسی و چگونگی استفاده از آنها برای توسعه بازی ها نیاز دارند. چند زبان که می توانید برای ساخت بازی خود استفاده کنید شامل موارد زیر است:
جاوا اسکریپت
یادگیری نحوه ساخت بازی با JavaScript کاملاً ساده است. همانطور که در بالا ذکر شد ، شما می توانید با ترکیب JavaScript ، HTML و CSS با پلتفرم PhoneGap ، برنامه ها و بازی های ساده تلفن همراه ایجاد کنید.
میلیون ها نفر در سراسر جهان از قبل دارای دانش جاوا اسکریپت هستند ، به این معنی که آنها در حال حاضر اکثر مهارت های لازم برای شروع ساخت بازی های خود را دارند.
با این حال ، اگر قبلاً دانش کافی در زمینه JavaScript ندارید ، جای نگرانی نیست - در واقع ، اگر عادت های بد قبلی نداشته باشید ، یادگیری نحوه ساخت بازی خود حتی می تواند آسان تر شود.
من توصیه می کنم قبل از رفتن به مورد خاصی برای ایجاد بازی مانند PhoneGap ، که البته در بخش دوره های ما نیز می توان یافت ، با یک دوره ساده JavaScript مانند این آموزش JavaScript شروع کنید.
اگر دانش شما پس از اتمام این دوره کافی نیست ، باید یادگیری خود را ادامه دهید. پس از اتمام دوره ، شما دوره متوسط JavaScript را بررسی می کنید تا دانش خود را حتی بیشتر گسترش دهید.
برچسب:
،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج:
0
بازدید:
+ نوشته شده:
۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ساعت:
۰۸:۱۷:۵۱ توسط:نیما ثابتی موضوع:
نظرات (0)
هنگامی که سند طراحی خود را کنار هم قرار دادید ، دیگر زمان شروع برنامه نویسی فرا رسیده است!
مرحله 3: در مورد نیاز به نرم افزار تصمیم بگیرید
آخرین کاری که باید قبل از شروع کشف نحوه ساخت یک بازی ویدیویی انجام دهید این است که چه نرم افزاری را نیاز دارید. توسعه ساده بازی های موبایل به تعداد زیادی نرم افزار جذاب نیاز ندارد - در بسیاری از موارد ، می توانید با ویرایشگر کد و کامپایلر کنار بیایید.
با این حال ، بازی های پیشرفته تر می توانند به نرم افزارهای بسیار قدرتمند و خاصی مانند برنامه های مدل سازی سه بعدی و ویرایشگرهای تصویر نیاز داشته باشند. این نرم افزار پیشرفته می تواند هزینه زیادی داشته باشد ، به این معنی که شما باید به بودجه خود دقت کافی داشته باشید.
توجه داشته باشید که برای اجرای بیشتر نرم افزارهای مورد نیاز برای ایجاد بازی های پیچیده ، به یک کامپیوتر با پردازنده با کیفیت و رم زیاد نیز نیاز خواهید داشت.
مرحله 4: شروع به برنامه نویسی کنید
پس از بارگیری نرم افزار مورد نیاز ، زمان شروع کد نویسی فرا رسیده است! اگرچه بازی های پیچیده تر برای استفاده از موتورهای بازی به موتورهای بازی احتیاج دارند ، اما بازی های ساده موبایلی نیازی به چنین چیزی ندارند. به سادگی تصمیم بگیرید که می خواهید بازی خود را به چه زبانی بنویسید و به آن وارد شوید!
نحوه ساخت بازی ویدیویی: برنامه نویس
اگر می خواهید بدانید که چگونه می توان یک بازی ویدیویی را با تغییرات زیادی مانند یک بازی RPG ساخت ، پس باید به آموزش ایجاد بازی ویدیویی Unity مراجعه کنید. این دوره شامل باورنکردنی 28 ساعت سخنرانی ویدیویی است. این به شما آموزش می دهد که برای شروع استفاده از ویرایشگر Unity باید بدانید.
مرحله 5: بازی خود را تست کنید و بازاریابی خود را شروع کنید!
دانستن اینکه چگونه یک بازی ویدیویی بسازید ، موفقیت آمیز نیست ، بنابراین شما به بازاریابی نیاز خواهید داشت. اولین کاری که باید انجام دهید این است که مطمئن شوید همه چیز را در مورد آن آزمایش می کنید تا بتوانید اشکالات را برطرف کنید. این کار می تواند بسیار طولانی شود ، بنابراین اطمینان حاصل کنید که هر بار آماده هستید تا ساعت ها در یک مکان آزمایش کنید.
بازاریابی نسبتاً سرراست است. من توصیه می کنم حداقل یک شروع به کار مشاور بازاریابی کنید ، خصوصاً اگر خودتان تجربه بازاریابی ندارید. بردن بازی خود به بیرون برای خرید مردم کمی دشوارتر است و شما گزینه هایی پیش رو دارید:
برچسب:
،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج:
0
بازدید:
+ نوشته شده:
۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ساعت:
۰۸:۱۷:۵۰ توسط:نیما ثابتی موضوع:
نظرات (0)