بک لینک -
وان ایکس بت
سایت شرط بندی انفجار
سایت شرط بندی
سایت بازی انفجار
سایت enfejar
جت بت
سایت پیش بینی فوتبال
sibbet90
سایت بازی انفجار
بت بال 90
انفجار آنلاین
جت بت
بازی انفجار
سایت بازی انفجار
betorward
وان ایکس بت
سایت jetbet
yekbet
Canli Casino
 مدرسه کدنویسی مدرسه کدنویسی .

مدرسه کدنویسی

کلاس های تابستانی

ScratchJr همچنین به این واقعیت می پردازد کلاس های تابستانی که همه بچه ها نیازهای متفاوتی دارند. از طریق طراحی ساده و بسیار تعاملی خود، به کودکان در سطوح مختلف نقطه ورود یکسان به برنامه نویسی را می دهد. این به آنها حتی زمینه ای برای یادگیری و پیشرفت در کنار همکلاسی ها و دوستانشان می دهد.

و برای معلمان، مربیان و والدینی که می‌خواهند از بچه‌هایشان در سفر برنامه‌نویسی با ScratchJr حمایت کنند، تیم به طور مداوم مواد و منابع ScratchJr را برای بزرگسالان ارائه می‌کند. این ابزارها به آنها کمک می کند تا کودکان را با برنامه راهنمایی کنند، ویژگی ها و عناصر توسعه را بهینه کنند تا بچه ها بتوانند همزمان با یادگیری کدنویسی، برای یادگیری کدنویسی کنند.

بیایید بررسی ScratchJr خود را با چند فکر نهایی به پایان برسانیم!

ScratchJr نظرات نهایی را بررسی کنید

برای خلاصه کردن بررسی ScratchJr ما در اینجا چیزی است که ما انجام می دهیم اگر اعضای خانواده جوان‌تری دارید که هنوز کاملاً برای Scratch آماده نیستند، ScratchJr را امتحان کنید، یک برنامه رایگان iPad که لذت برنامه‌نویسی را حتی برای مخاطبان جوان‌تر به کلاس های تابستانی ارمغان می‌آورد. این برای کودکان 5 تا 7 ساله در نظر گرفته شده است و ساده شده است، بنابراین به راحتی برای آنها نتیجه می گیرند. متن بسیار کمی استفاده می شود (فقط چند برچسب برای sprites و پروژه ها)، و آیکون های بصری ساخت انیمیشن و داستان های تعاملی را آسان می کند.

 

در اینجا رابط کاربری به نظر می رسد: اسکرین شات از ScratchJr صفحه نمایش ScratchJr

برنامه با یک ویدیو باز می شود که نحوه استفاده از رابط را به شما نشان می دهد، اما برخی از عناصر مهم عبارتند از:

Sprite List: در گوشه بالا سمت چپ می توانید لیستی از sprite های این پروژه را مشاهده کنید. Sprites تصاویری هستند که می توانید با نوشتن اسکریپت (برنامه های کوتاه) برای آنها حرکت دهید یا کارهای دیگری انجام دهید. برای افزودن یک جن جدید از کتابخانه، که شامل تعداد زیادی عکس از حیوانات و کودکان و چن کلاس های تابستانی د شیء و شخصیت دیگر است، روی علامت مثبت اینجا ضربه بزنید. من خوشحالم که دوست ما گربه خراش اینجاست!

صحنه: تصویر بزرگ، در اینجا صحنه صحرا، صحنه است. این جایی است که عمل انجام می شود: جایی که جن ها حرکت می کنند و با هم تعامل دارند.

پس زمینه: روی تصویر یک منظره در بالای استیج ضربه بزنید و می توانید پس زمینه استیج را تغییر دهید.

صحنه ها: در بالا سمت راست می توانید یک صحنه جدید اضافه کنید. این به شما یک استیج خالی با گربه خراش می دهد. می توانید با استفاده از یکی از بلوک های قرمز در اسکریپت خود به صحنه جدیدی بروید. صحنه ها برای ایجاد صحنه های مختلف در یک داستان مفید هستند (محتمل ترین کاربرد) و می توانند برای ایجاد سطوح مختلف در یک بازی نیز استفاده شوند.

پالت بلوک ها: در تصویر، یک نوار در وسط صفحه وجود دارد که نیمی از آن آبی است. دکمه های سمت چپ این نوار به شما امکان می دهد بین انواع کلاس های تابستانی مختلف بلوک ها را انتخاب کنید. اینها بلوک های کنترل، بلوک های حرکت، بلوک های ظاهر، بلوک های صدا، بلوک های زمان بندی و بلوک های پایانی هستند. هنگامی که روی یکی از این دکمه ها ضربه می زنید، بلوک های مربوطه در سمت راست نشان داده می شوند. در تصویر، بلوک های حرکت نشان داده شده است.

ناحیه اسکریپت ها: در پایین، اسکریپت ها (برنامه های کوتاه) را برای اسپرایت های خود با کشیدن بلوک ها از پالت بلوک های بالا به داخل جمع می کنید. هر بلوک یک فرمان است. آنها را از چپ به راست به ترتیب قرار داده و به هم وصل می کنید. برای انتخاب اینکه می‌خواهید برای کدام یک اسکریپت بسازید، ابتدا در فهرست Sprite روی آن ضربه بزنید. هر جن می تواند بیش از یک اسکریپت روی خود داشته باشد.

در موارد فوق، من از برخی از اصطلاحات Scratch (برخلاف ScratchJr) استفاده کرده ام، اما کودکان نیازی به دانستن هیچ یک از اصطلاحات تخصصی ندارند. این فقط باعث کلاس تابستانی می شود که به شما در مورد برنامه ScratchJr بگوییم، به خصوص اگر قبلاً کاربر Scratch باشید.


برچسب: کلاس های تابستانی،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ساعت: ۰۵:۲۰:۴۲ توسط:نیما ثابتی موضوع: نظرات (0)

کلاس های تابستانی

نارنجی – بلوک های کنترلی کلاس های تابستانی (نحوه پخش اسکریپت را کنترل می کند)

قرمز - بلوک‌های پایانی (نشان می‌دهد چگونه و چه زمانی اسکریپت را پایان دهیم یا اینکه اسکریپت باید حلقه شود)

در اینجا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد بلوک های مختلف در هر دسته پیدا کنید.

همانطور که می بینید، ScratchJr از عناصر صرفا بصری در آموزش کدنویسی به بچه ها استفاده می کند. حتی «نوشتن» اسکریپت کامل شامل انتخاب و ردیف کردن بلوک‌های صرفاً گرافیکی است.

آیا Scratch Jr رایگان است؟

آره! ScratchJr کلاس های تابستانی - بسیار شبیه Scratch - یک برنامه رایگان است که می توانید آن را در اکثر دستگاه های اپل و اندروید دانلود و نصب کنید.

تیم رسمی Scratch به لطف کمک‌های سخاوتمندانه بسیاری که دیدگاه خود را به اشتراک می‌گذارند، پشتیبانی مداوم برای همه خدمات خود ارائه می‌کند: آموزش برنامه‌نویسی رایگان و مناسب برای کودکان. این کمک‌های مالی به بنیاد Scratch این امکان را برای تیم پشتیبان Scratch و ScratchJr فراهم می‌کند تا به طور مداوم کیفیت هر دو برنامه را بهبود بخشد.

بنیاد اسکرچ در می 2013 تأسیس شد. از آن زمان، با بیش از 200 میلیون تعامل ثبت شده در سال گذشته، به بزرگترین انجمن برنامه نویسی برای کودکان تبدیل شده است.

ماموریت آنها اطمینان از رایگان ماندن Scratch و دسترسی آسان برای کلاس های تابستانی همه است. با انجام این کار، کودکان در سراسر جهان می توانند به بیان ایده ها و خلاقیت خود از طریق کدنویسی ادامه دهند.

آیا ScratchJr برای رایانه شخصی موجود است؟

ScratchJr در حال حاضر برای مک و ویندوز از طریق یک پورت جامعه منبع باز (که می توانید در اینجا پیدا کنید) در دسترس است. این به سادگی به این معنی است که این برنامه توسط انجمن دوباره بسته بندی و برای رایانه های شخصی بازنویسی شده است

همانطور که گفته شد، لطفاً توجه داشته باشید که نسخه‌های مک و ویندوز ScratchJr آزمایشی هستند. آنها باید کار کنند - همانطور که بررسی ها و بارگیری ها نشان می دهند - اما توسط تیم رسمی Scratch پشتیبانی و تایید نمی شوند.

از سال 2016، ScratchJr به عنوان یک برنامه رایگان برای iPad، دستگاه‌های اندرویدی انتخابی و کروم‌بوک‌ها در دسترس است.

PBS Kids، یک کلاس های تابستانی شبکه رسانه ای که برنامه های تلویزیونی سرگرم کننده و آموزشی را برای کودکان پخش می کند، نسخه مخصوص به خود را از این برنامه (به نام PBS Kids ScratchJr) به عنوان محصول مشارکتی دارد. این نسخه شامل شخصیت‌ها و پس‌زمینه‌های نمایش‌های محبوب PBS Kids است. بپیچیم

آیا کودک من عاشق ScratchJr خواهد شد؟

ما مطمئن هستیم که آنها خواهند شد.

کدنویسی در ابتدا توسط اکثر مردم «بیش از حد دشوار» تلقی می‌شد، اما این امر عمدتاً به دلیل مشکلات دسترسی و قالب‌بندی بود. کدنویسی مبتنی بر متن می تواند برای افرادی که معنی حروف و نمادها را نمی دانند بسیار ترسناک به نظر برسد - چه رسد به بچه هایی که به سختی الفبا را درک کرده اند!

اما زبان‌های برنامه‌نویسی بلاک مانند Scratch و ScratchJr ثابت کرده‌اند که برنامه‌نویسی کامپیوتری نیازی به این‌چنین سطحی ندارد و آموزش کدنویسی برای بچه‌ها بسیار امکان‌پذیر است.

رسنیک می‌گوید: «ما واقعاً فکر می‌کنیم که کدنویسی کلاس تابستانی می‌تواند – و باید – برای همه باشد. برس موافق است. "ما معتقدیم که یادگیری نحوه کدنویسی راهی برای بیان خود است."


برچسب: کلاس های تابستانی،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ساعت: ۰۵:۱۷:۲۶ توسط:نیما ثابتی موضوع: نظرات (0)

برنامه نویسی کودکان

هنگام برنامه نویسی برنامه های اندروید مبتنی برنامه نویسی کودکان بر جاوا، باید فیلدها یا متغیرهایی را برای ذخیره داده ها تنظیم کنید. همچنین باید سازنده، توابع گیرنده و تنظیم کننده، toString ()، برابر () و hashCode () را ایجاد کنیم. با این حال، کاتلین این وظایف را از طریق اتوماسیون ساده می کند. شما فقط باید کلمه کلیدی "داده" را در تعریف کلاس وارد کنید. کامپایلر آنقدر هوشمند است که به طور خودکار متغیرها یا فیلدهای مختلف مانند getter و setter، constructor و غیره را ایجاد کند.

کاراکترهای وایلد

کاتلین هیچ نوع عام ندارد. جایگزین های حروف عام در Kotlin، پیش بینی های نوع و واریانس سایت اعلام هستند.

جاوا از کاراکترهای wildcard پشتیبانی می کند. معمولاً یک علامت علامت سؤال (؟) است که نشان دهنده نوعی است که شناخته شده نیست. ایمنی نوع را در کدهای مبتنی بر جاوا برنامه بررسی می کند.

اضافه بار برنامه نویسی کودکان اپراتور

در کاتلین، می توانید بدون زحمت از عملگرهای ریاضی مختلف مانند جمع، تفریق و تقسیم استفاده کنید. بنابراین، می توانید به راحتی اشیاء را با هم مقایسه کنید یا با استفاده از نمادها یک بررسی برابری انجام دهید.

با این حال، زبان برنامه نویسی جاوا عملگرهای ریاضی را به انواع داده های جاوا پیوند می دهد. به عنوان مثال، شما می توانید از عملگر جمع فقط با انواع رشته و عددی برای جمع استفاده کنید. انواع دیگر داده های جاوا نمی توانند از عملگر افزودن مجدد استفاده کنند.

نتیجه گیری: جاوا یا کاتلین؟

از دیدگاه فروشگاه گوگل پلی، کاتلین زبان برنامه نویسی برنامه نویسی کودکان رسمی برای توسعه اپلیکیشن های اندروید است. اکثر توسعه دهندگان مایلند از Kotlin برای پذیرش برنامه خود در فروشگاه Play استفاده کنند.

با این حال، جاوا همچنان زبان برنامه نویسی عمومی برای اندروید و سایر سیستم عامل ها است. در نهایت، سطح راحتی توسعه‌دهنده و استراتژی بازاریابی اسپانسر تصمیم می‌گیرد که کدام زبان برنامه‌نویسی مناسب پروژه توسعه برنامه اندرویدی آنها باشد. من می خواهم توسعه بازی اندروید را یاد بگیرم. من دانش برنامه نویسی ندارم بنابراین برای توسعه بازی های اندرویدی باید جاوا و اکلیپس را یاد بگیرم.

یا باید Unity 3d را یاد بگیرم. و آیا دانش برنامه نویسی جاوا برای توسعه بازی های اندروید در وحدت لازم است؟ یا دانش جاوا اسکریپت / UnityScript انجام خواهد داد. آیا می توانم بازی های اندروید را به صورت یکپارچه و تنها با دانش جاوا اسکریپت توسعه دهم؟

مزایای Unity نسبت ب برنامه نویسی کودکان ه Java / eclipse و بالعکس در مورد بازی توسعه دهنده اندروید چیست؟

توسعه بازی‌های اندرویدی با استفاده از یونیتی شامل یادگیری #c یا نسخه‌ای از جاوا اسکریپت است (که من توصیه نمی‌کنم). همانطور که به استفاده از جاوا با eclipse اضافه شده است.

مزایای واحد - تعداد زیادی از مردم از آن استفاده می کنند، به معنی نمونه های زیادی. - اگر در کد خاص پلتفرم دقت کنید، می تواند به راحتی به محیط دیگری منجر شود. - همراه با اکثر دستورالعمل های لازم

 

مزایای جاوا / eclipse. - شاید افراد کمتری از آن استفاده کنند؟ (مطمئن نیستم که برای اکثر افراد از unity استفاده می کنم) - AFAIK نمی تواند به برخی از محیط ها منجر شود (دستگاه های AKA Apple)

در هر صورت شما نیاز به یادگیری یک زبان برنامه نویسی دارید و هم جاوای eclipse (نه جاوا اسکریپت) و هم c# یونیتی هر دو از بسیاری جهات محبوب و مشابه هستند، بنابراین پس برنامه نویسی کودکان از یادگیری یکی، یادگیری دیگری کار چندان دشواری نخواهد بود. اما دقیقاً همانطور که در کامنت می گوید، اگر در زمینه اسکریپت نویسی تازه کار هستید، بهتر است اطلاعات کلی در مورد چگونگی و چرایی کار هر دو زبان را بیاموزید.


برچسب: برنامه نویسی کودکان،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ساعت: ۰۸:۳۳:۲۴ توسط:نیما ثابتی موضوع: نظرات (0)

برنامه نویسی کودکان

تقریباً هر سرور، دستگاه و سیستم عامل جاوا را برنامه نویسی کودکان پشتیبانی می کند. همچنین، از آنجایی که برنامه نویسان می توانند کد برنامه نویسی جاوا را به بایت کد کامپایل کنند، روی JVM نیز کار می کند.

برخی از نحوهای جاوا مشابه C ++ یا C هستند. با این حال، جاوا نمی تواند ساختارهای برنامه نویسی سطح پایین کاملی را ارائه دهد. توسعه دهندگان برنامه از جاوا برای توسعه بسیاری از برنامه های محبوب مانند Spotify، Cash App و Signal استفاده کرده اند.

توابع پسوند

امکان گسترش عملکرد یک کلاس موجود در Kotlin وجود دارد. شما می توانید این کار را به راحتی با اضافه کردن یک پیشوند نام کلاس به نام تابع انجام دهید.

زبان جاوا از توابع افزونه برنامه نویسی کودکان پشتیبانی نمی کند. شما می توانید عملکرد یک کلاس موجود را گسترش دهید، اما این فرآیند زمان می برد. شما باید توابع را از کلاس والد در کلاس تازه ایجاد شده به ارث ببرید.

حجم کد و سرعت رمزگذاری

حجم کد کاتلین بسیار کمتر از جاوا است. Kotlin تلاش های توسعه دهندگان را با به حداقل رساندن خطاهای کد ساده می کند. به دلیل مختصر بودن زبان Kotlin، پروژه های بزرگ توسعه اپلیکیشن Kotlin را به جاوا ترجیح می دهند. با این حال، سرعت رمزگذاری این دو زبان تقریباً مشابه است. Kotlin ممکن است به رمزگذار اجازه دهد تا کدهای کمتری تایپ کند، اما ارائه راه حلی برای یک کار در Kotlin زمان بیشتری می برد. اگرچه برنامه نویسی بر اساس زبان جاوا به کد زیادی نیاز دارد، بنابراین یافتن راه حل برای یک کار آسان تر از Kotlin است.

امنیت پوچ

امنیت تهی تضمین می کند که مشکلات عدم ارجاع تهی در برنامه نویسی کودکان زمان اجرا ظاهر نمی شوند. کامپایلر به طور خودکار ارجاعات پوچ را تشخیص داده و در حین کامپایل کردن کد آنها را تصحیح می کند. NullPointerExceptions یک خطای بدنام در جاوا است که توسعه دهندگان با آن مواجه می شوند زیرا جاوا امنیت تهی را ارائه نمی دهد. سیستم کاتلین از یک تابع امنیتی تهی استفاده می کند. از این رو، با پیغام خطای NullPointerExceptions مواجه نخواهید شد.

کارایی

Kotlin دارای ویژگی های اضافی است که زندگی توسعه دهنده را آسان تر می کند. توسعه دهندگان Kotlin را برای برنامه های چند رشته ای ترجیح می دهند زیرا عملکرد اضافی را ارائه می دهد. با این حال، این اضافات باعث می شود که برنامه های مبتنی بر Kotlin کندتر از برنامه های مبتنی بر جاوا کامپایل شوند.

البته شایان ذکر است که این تفاوت در زمان کامپایل ناچیز است. هر دو زبان برنامه نویسی قبل از اجرا در JVM به بایت کد تبدیل می شوند. بنابراین، این دو زبان برنامه نویسی از نظر عملکرد مشابه هستند.

پشتیبانی از برنامه نویسی کودکان کوروتین ها

در سیستم عامل اندروید، یک کار طولانی مدت می تواند رشته اصلی را مسدود کند. این به نوبه خود باعث از کار افتادن یا عدم پاسخگویی یک برنامه می شود. برای غلبه بر این چالش، توسعه دهندگان یک مدل طراحی رقیب، مانند یک کوروتین اختراع کردند. کاتلین از کوروتین ها برای تعلیق اجرای یک کد استفاده می کند و بعداً زمانی که وضعیت مساعد است آن را از سر می گیرد. به جای ایجاد چندین رشته، روال های کاتلین به شما این امکان را می دهد که چندین کار را در یک رشته انجام دهید، که کد برنامه شما را تمیزتر و مختصرتر می کند.

جاوا از کوروتین ها پشتیبانی نمی کند. برای انجام عملیات برنامه نویسی کودکان طولانی در یک برنامه اندروید، جاوا به شما امکان می دهد چندین رشته ایجاد کنید. اما این باعث می شود کد برنامه نویسی حجیم تر شود که ممکن است بعداً انجام شودافزایش احتمال خطا در کد.

کلاس های داده


برچسب: برنامه نویسی کودکان،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ساعت: ۰۸:۳۰:۲۹ توسط:نیما ثابتی موضوع: نظرات (0)

آموزش برنامه نویسی به کودکان

استفاده از بلوک ها آموزش برنامه نویسی به کودکان در اسکرچ

برای استفاده از یک بلوک، به سادگی دارایی مورد نظر را انتخاب کنید و سپس آن را به قسمت اسکریپت خود بکشید.

در تصویر زیر می توانید پروژه ای که در قسمت آخر ایجاد کردم را مشاهده کنید. این پروژه دارای چند اسپرایت است اما هنوز هیچ اسکریپتی وجود ندارد.

 

Sprites بدون اسکریپت

برای شروع ایجاد یک اسکریپت، روی دارایی مورد نظر برای اعمال (اعم از مرحله یا اسپرایت) کلیک کنید و سپس بلوک‌های مربوطه را در قسمت اسکریپت به سمت راست بکشید. برای افزودن آموزش برنامه نویسی به کودکان چندین بلوک به یک اسکریپت، بلوک‌های جدید را به مکانی در اسکریپت که می‌خواهید نمایش داده شوند بکشید. می توانید بلوک های جدید را در بالا یا پایین بلوک های موجود اضافه کنید.

برای افزودن چند اسکریپت، کافیست یک بلوک جدید را روی صفحه اسکریپت ها بکشید اما از اسکریپت(های) موجود دور شوید.

 

برای حذف یک بلوک از یک اسکریپت، کافی است آن را به سمت چپ و به دور از صفحه اسکریپت بکشید. توجه داشته باشید که فقط می‌توانید این کار را برای بلوک پایینی یک اسکریپت یا بلوکی که به تنهایی است انجام دهید: اگر یک بلوک را از صفحه اسکریپت‌ها که بلوک‌های دیگری در زیر آن وصل شده است دور کنید، همه بلوک‌های زیر آن نیز حذف خواهند شد. . اگر می‌خواهید این کار را انجام دهید، بلوکی را بلافاصله زیر بلوکی که می‌خواهید حذف کنید انتخاب کنید و آن را از اسکریپت دور کنید. سپس بلوکی را که می‌خواهید حذف کنید (یعنی آموزش برنامه نویسی به کودکان بلوک پایین) را از قسمت اسکریپت‌ها دور کنید و بلوک‌هایی را که جابه‌جا کرده‌اید به جای خود بکشید.

 

همچنین می‌توانید با استفاده از منوی میانبر بلوک‌ها را حذف کنید، که با کلیک راست روی یک بلوک به آن دسترسی پیدا می‌کنید. همان چیزی است که در مورد کشیدن بلوک ها به دور اعمال می شود: اگر بلوکی را حذف کنید که بلوک های دیگری در زیر آن وجود دارد، آن بلوک ها نیز حذف خواهند شد.

 

حذف بلوک ها

همچنین می‌توانید از منوی میانبر برای افزودن نظرات به اسکریپت‌های آموزش برنامه نویسی به کودکان خود، کپی کردن آن‌ها یا دریافت راهنمایی در مورد بلوکی که روی آن راست کلیک کرده‌اید، استفاده کنید.

انواع بلوک در اسکرچ

Scratch ده دسته بلوک را در اختیار شما قرار می دهد که هر کدام شامل تعدادی بلوک است که می توانید از آنها برای انجام کارهای مشابه استفاده کنید. اینها هستند:

 

حرکت - جنبش

به نظر می رسد صدا خودکار داده ها مناسبت ها کنترل حس کردن اپراتور بلوک های ایجاد شده توسط کاربر (یا بلوک های بیشتر)

بیایید نگاهی بیندازیم که هر یک از این دسته بندی آموزش برنامه نویسی به کودکان ها شامل چه مواردی می شود.

بیش از 2 میلیون تم و پلاگین وردپرس، قالب های وب و ایمیل، کیت های رابط کاربری و موارد دیگر


برچسب: آموزش برنامه نویسی به کودکان،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ساعت: ۰۱:۴۱:۲۲ توسط:نیما ثابتی موضوع: نظرات (0)

آموزش برنامه نویسی به کودکان

چه منابعی برای یادگیری اسکرچ آموزش برنامه نویسی به کودکان در دسترس است؟

اگر تازه شروع کرده اید، یک راهنمای گام به گام در داخل Scratch موجود است. برای مروری بر منابع Scratch، صفحه ایده ها را ببینید.

انجمن آنلاین اسکرچ چیست؟

هنگام شرکت در انجمن آنلاین Scratch، اعضا می توانند با سایر اعضای Scratch از هر پیشینه، سن و علایق، در یک جامعه یادگیری باز کاوش و آزمایش کنند. اعضا می توانند کار خود را به اشتراک بگذارند، بازخورد دریافت کنند و از یکدیگر بیاموزند.

 

رهنمودهای انجمن آنلاین اسکرچ چیست؟

تیم اسکرچ با جامعه کار می کند تا محیطی دوستانه و محترمانه برای افراد آموزش برنامه نویسی به کودکان در هر سن، نژاد، قومیت، مذهب، گرایش های جنسی و هویت جنسی حفظ کند. می‌توانید با مرور دستورالعمل‌های انجمن به فرزندتان کمک کنید تا نحوه مشارکت را بیاموزد. از اعضا خواسته می‌شود نظر سازنده داشته باشند و با گزارش دادن هر محتوایی که از دستورالعمل‌های انجمن پیروی نمی‌کند، به حفظ وب‌سایت دوستانه کمک کنند. تیم Scratch هر روز برای مدیریت فعالیت در سایت و پاسخ به گزارش‌ها با کمک ابزارهایی مانند فیلتر ناسزاگویی CleanSpeak کار می‌کند.

سیاست حریم شخصی شما چیست؟

برای محافظت از حریم خصوصی آنلاین کودکان، آنچه را که در طول فرآیند ثبت‌نام جمع‌آوری می‌کنیم و آنچه را در وب‌سایت عمومی می‌کنیم محدود می‌کنیم. ما اطلاعات حساب را به کسی نمی فروشیم یا اجاره نمی دهیم. می توانید درباره صفحه سیاست حفظ حریم خصوصی ما اطلاعات آموزش برنامه نویسی به کودکان بیشتری کسب کنید.

 

آیا راهی برای استفاده از Scratch بدون شرکت آنلاین وجود دارد؟

بله، برنامه Scratch به شما امکان می دهد پروژه های Scratch را بدون اتصال به اینترنت ایجاد کنید. می‌توانید برنامه اسکرچ را از وب‌سایت اسکرچ یا فروشگاه برنامه دستگاهتان دانلود کنید. در قسمت آخر این مجموعه، ما به دارایی‌های Scratch مانند پس‌زمینه، اسپرایت، لباس و صدا نگاه کردیم. پس از ایجاد برخی از دارایی آموزش برنامه نویسی به کودکان ها، باید آنها را وادار به انجام کاری کنید، جایی که بلوک ها وارد می شوند.

 

بلوک‌ها خطوط یا بلوک‌هایی از کد هستند که برای ایجاد یک اسکریپت به پروژه خود می‌کشید. هر دارایی می‌تواند بیش از یک اسکریپت مرتبط با خود داشته باشد و هر اسکریپت می‌تواند به تعداد مورد نیاز بلوک داشته باشد.

همانطور که با Scratch تجربه بیشتری می کنید و شروع به ساخت پروژه های پیچیده تر می کنید، متوجه می شوید که اسکریپت های شما می توانند بسیار طولانی و پیچیده شوند، بنابراین یافتن کارآمدترین راه برای ایجاد اسکریپت ها و کارآمدترین بلوک های ممکن مهم است. اگر از Scratch به عنوان نقطه شروع برای آموزش کدنویسی به خود یا دیگران استفاده می کنید، این مهارت خوبی است، زیرا نوشتن کد مرتب و کارآمد مهم است.

 

بعداً در این مجموعه، هر دسته از بلوک ها را با جزئیات آموزش برنامه نویسی به کودکان بیشتری پوشش خواهم داد، و استفاده از آنها را از طریق پروژه ها نشان خواهم داد، اما در این پست به شما یک نمای کلی از انواع مختلف بلوک ها و کارهایی که می توانید با آنها انجام دهید ارائه خواهم کرد.


برچسب: آموزش برنامه نویسی به کودکان،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ساعت: ۰۱:۳۹:۴۰ توسط:نیما ثابتی موضوع: نظرات (0)

آموزش برنامه نویسی کودکان

از ابتدا، تخصص ما در رفع نیازهای رشدی کودکان آموزش برنامه نویسی کودکان خردسال و آماده سازی آنها برای تحصیل در مقطع ابتدایی بوده است.

برنامه ما با یک تجربه نیم روزه یا تمام روز کودک نوپا و به دنبال آن دو سال دوران کودکی آغاز می شود: برنامه های EC1 و EC2 ما. برای اطلاعات در مورد سن در هنگام ثبت نام و نحوه درخواست از صفحه پذیرش ما دیدن کنید.برنامه کودک نوپا انتقال به محیط مدرسه

برنامه کودک نوپا بر آموزش کودکان برای برآوردن علایق و نیازهای فردی خود و همچنین تعامل موفقیت آمیز به عنوان بخشی از یک گروه متمرکز است. روز با زمان بازی در حیاط کودک نوپا شروع می شود که در آن کودکان به فعالیت های متنوعی مانند آب بازی، نقاشی و غیره مشغول می شوند.

در کلاس درس، کودکان نوپا با مواد هنری آزمایش می‌کنند، از مراکز فعالیتی که بلوک‌ها، عروسک‌ها، کامیون‌ها، لباس‌های آراسته و غیره را در خود جای می‌دهند، آموزش برنامه نویسی کودکان انتخاب می‌کنند. یادگیری نحوه نشستن در یک گروه، گوش دادن به داستان، و یادگیری در مورد فصول و روزهای هفته از فعالیت های جذاب برای یک کودک نوپا است. زمان دایره یک تجربه مهم برای کودکان است و معلمان از مرحله رشد هر کودک آگاه هستند.

برنامه کودک نوپا پنج روز در هفته اجرا می شود.برنامه نیم روز: 9:00 صبح تا ظهربرنامه تمام روز: 9:00 صبح تا 3:00 بعد از ظهرVideoShare را پخش کنیددوران کودکی 1 (EC1) و دوران کودکی 2 (EC2)توسعه مهارت ها، مفاهیم و ایده ها

برنامه های EC1 و EC2 برای کودکان سه تا چهار ساله و چهار تا پنج ساله طراحی شده اند. هر کلاس درس، متشکل از 22 کودک و سه معلم، شامل تجربیات داخلی و خارجی است که پیرامون مراکز آموزشی و موضوعاتی که در طول سال تغییر می‌کنند، سازماندهی شده‌اند. مراکز یادگیری به عنوان اجزای جدایی ناپذیر هر کلاس درس دوران کودکی، فرصت های رشدی مناسبی را برای کودکان فراهم می کند تا با یکدیگر، با مواد، و مفاهیم و ایده ها تعامل داشته باشند.

برنامه درسی اوایل کودکی در تلاش است تا به کودکان کمک کند عزت نفس، مهارت های حرکتی، خلاقیت، تسلط بر خود و خودمختاری را توسعه دهند، به کودک در جدایی تدریجی کمک می کند، آموزش برنامه نویسی کودکان و مهارت های زبان و ارتباطات، اجتماعی شدن، تفکر منطقی و متوالی، سواد و سواد را توسعه می دهد. مفاهیم ریاضی

برنامه های EC1 و EC2 پنج روز در هفته از ساعت 9 صبح تا 3 بعد از ظهر اجرا می شوند. مراقبت های بعد از مدرسه برای دانش آموزان EC1 و EC2 در دسترس است. تعاریف رسانه آموزشی

رسانه‌های آموزشی شامل رسانه‌هایی هستند که برای آموزش یا روشنگری عمدی یا تصادفی طراحی شده‌اند (کرکوریان و اندرسون، 2008). در حال حاضر، هیچ اجماع یا تعریف فدرالی از رسانه آموزشی وجود ندارد. با این حال، تعریفی برای تلویزیون آموزشی که به عنوان بخشی از ایجاد قانون تلویزیون کودکان در سال 1990 (CTA) ایجاد شد، نقطه شروع مفیدی است. CTA توسط کنگره در پاسخ به داده هایی ایجاد شد که نشان می دهد کودکان بیش از 3 ساعت در روز را صرف تماشای تلویزیون می کنند و شواهد واضحی وجود دارد که قرار گرفتن در آموزش برنامه نویسی کودکان معرض تلویزیون بر رشد آنها تأثیر می گذارد.

 CTA بیان می‌کند که «برنامه‌نویسی اصلی [باید] به‌طور خاص برای خدمت به نیازهای آموزشی و اطلاعاتی کودکان 16 سال و کمتر، از جمله نیازهای فکری/شناختی یا اجتماعی/عاطفی کودک طراحی شود و باید «نیازهای آموزشی و اطلاعاتی» را برآورده کند. کودکان به عنوان یک هدف مهم» (CTA، 1990).

طرفداران استفاده از رسانه به عنوان یک ابزار یادگیری بالقوه استدلال می کنند که تمام محتوای رسانه آموزشی است. به این معنا که کودکان از هر محتوایی که با آن درگیر می شوند، صرف نظر از قالبی که از طریق آن ارائه می شود، یاد می گیرند (به عنوان مثال، اسکول و همکاران، 2006).

 برای مثال، شواهد قابل‌توجهی وجود دارد که استفاده یا مشاهده محتوای رسانه‌ای خشونت‌آمیز (مانند برنامه‌های تلویزیونی خشونت‌آمیز یا بازی‌های ویدیویی) با رفتار خشونت‌آمیز و پرخاشگرانه مرتبط است (مانند اندرسون و بوشمن، 2001). از سوی دیگر، رسانه های آموزشی معمولاً با هدف آموزش و اطلاع رسانی ایجاد می شوند آموزش برنامه نویسی کودکان . به این ترتیب، پژوهشی که در این مقاله بررسی می‌شود باید مختص رسانه‌هایی باشد که «عمداً بر اساس برنامه درسی با برنامه‌ای عمدی برای آموزش هستند» (کرکوریان و اندرسون، 2008: ص 188).


برچسب: آموزش برنامه نویسی کودکان،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ساعت: ۱۰:۱۷:۳۲ توسط:نیما ثابتی موضوع: نظرات (0)

آموزش برنامه نویسی کودکان

آموزش از طریق فعالیت های هنری در همه آموزش برنامه نویسی کودکان موضوعات دانشگاهی می شود. دروس تجربی هستند، نه فقط مطالعه شده، و خلاقیت، استقلال و درک عمیق دانش آموز را از هر موضوعی که بررسی می کنند تشویق می کنند.

HighScope

HighScope با بیش از 50 سال آموزش در دوران کودکی، برنامه درسی خود را بر اساس یک سری شاخص های کلیدی توسعه (KDI) قرار می دهد تا یک کلاس درس تشویق کننده برای هر دانش آموز طراحی کند. این KDI ها معلمان را در انتخاب فعالیت ها و پروژه های مناسب برای هر سن راهنمایی می کنند. آنها همچنین به معلمان کمک می کنند تا نیازها و سؤالات دانش آموزان جوان را درک و تفسیر کنند تا به بهترین شکل یادگیری آنها را هدایت کنند.

عمل بازی در مرکز همه دروس است. معلمان به عنوان شریک کودک عمل می کنند و از طریق پروژه های عملی، رشد، تاکتیک های حل مسئله و مهارت های حل تعارض را تشویق می کنند.

سازمان HighScope تکرار آموزش برنامه نویسی کودکان می‌کند که «توالی بازی-انجام-بازبینی» در مرکز هر روز مدرسه قرار دارد. دانش آموزان فعالیت یا پروژه های مورد نظر خود را انتخاب می کنند، برای رسیدن به هدف خود برنامه ریزی می کنند و سپس با بزرگسالان در کلاس خود کار می کنند تا نتایج را تجزیه و تحلیل کنند.

خیابان بانک

لوسی اسپراگ میچل که ابتدا در شهر نیویورک در اواخر قرن بیستم توسعه یافت، تصمیم گرفت رویکردی را برای آموزش ایجاد کند که بر رشد کل کودک تمرکز دارد. تیمی از متخصصان کلاس درس ساختند که جنبه های عاطفی، فیزیکی، اجتماعی و فکری منحصر به فرد هر دانش آموز را پرورش می دهد. برنامه درسی تغییرات عاطفی و فکری را که در هر سنی اتفاق می‌افتد را در نظر می‌گیرد و این تغییرات را در نحوه برخورد آنها با هر درس گنجانده است. بذله گوییبا رویکرد میان رشته ای به همه موضوعات، دانش آموزان یاد می گیرند که به شیوه ای عاطفی و معنادار درگیر آموزش شوند.

کلاس درس سنین را با هم ترکیب می کند و دانش آموزان بدون توجه به آموزش برنامه نویسی کودکان مرحله رشدشان با هم کار می کنند. این امر از هرگونه رقابت در میان گروه هنگام کاوش دروس مبتنی بر بازی آنها جلوگیری می کند. سپس دانش‌آموزان تصمیم می‌گیرند که آیا ترجیح می‌دهند از طریق مشاهده یاد بگیرند یا با رویکرد عملی به پروژه‌های تجربی. بچه ها با گذشت روز مورد توجه یک به یک قرار می گیرند، اما اشتیاق کودک، درس روز را هدایت می کند.

تعاونی های والدین

گروهی از والدین همفکر می توانند با تشکیل یک پیش دبستانی تعاونی والدین، کمک مستقیمی در ادغام آموزش فرزندشان داشته باشند. در این راه‌اندازی، مجموعه‌ای از والدین یک معلم حرفه‌ای را استخدام می‌کنند که متناسب با سبک یادگیری آنها باشد. والدین و معلمان به طور پشت سر هم کار می کنند، به طور معمول با والدینی که تمام جنبه های اداری مدرسه را مدیریت می کنند و در داخل و خارج از کلاس درس می چرخند تا دروس را مشاهده کنند و در آنها کمک کنند. این نه تنها به والدین اجازه می دهد تا در دوران تحصیلات اولیه فرزند خردسال خود آموزش برنامه نویسی کودکان باقی بمانند، بلکه جامعه ای فشرده از مربیان والدین در منطقه ایجاد می کند.

دینی

بسیاری از سازمان های مذهبی محلی برنامه های پیش دبستانی مبتنی بر ایمان را نیز ارائه می دهند. سطح تمرکز دینی به خود مدرسه بستگی دارد، اگرچه بسیاری اجازه می دهند بدون محدودیت صحبت از خدا و دین شود. برنامه درسی ممکن است بر رشد باورهای معنوی کودک تمرکز نداشته باشد، اما برای گنجاندن ارزش‌ها و داستان‌های کلیسا در درس‌های آن‌ها باز است.

پیش دبستانی های مذهبی در منطقه خود پیدا کنید

خط پایین

هدف مهدکودک‌ها الهام بخشیدن به دانش‌آموزان جوان در کلاس درس است. آنها هنر، یادگیری عملی و تمرینات تجربی را برای بهره بردن از انرژی و خلاقیت یک دانش آموز جوان ترکیب آموزش برنامه نویسی کودکان می کنند. هنگام انتخاب بهترین پیش دبستانی یا فرزندتان، از برنامه های مورد علاقه خود دیدن کنید تا ببینید آیا سبک تدریس با شما و اشتیاق کودک کوچکتان به یادگیری و اکتشاف مطابقت دارد یا خیر. مرکز آموزش ابتدایی به عنوان مدرسه برای سالهای مهد کودک تأسیس شد.


برچسب: آموزش برنامه نویسی کودکان،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ساعت: ۱۰:۱۵:۲۲ توسط:نیما ثابتی موضوع: نظرات (0)

برنامه نویسی کودکان

پیش نیاز: CSCI 150 یا اجازه مربی. جنبه های برنامه نویسی کودکان نظری و عملی مهندسی نرم افزار با تاکید بر تحلیل نیازمندی ها، مشخصات، طراحی، کدگذاری، تست، صحت، نگهداری و مدیریت. بررسی معیارهای قابلیت اطمینان، عملکرد و نرم افزار.

واحد: 3CSCI 252. توسعه نرم افزار و محیط

پیش نیاز: CSCI 150 یا اجازه مربی. مروری بر روش ها و تکنیک های پیشرفته و پیشرفته مهندسی نرم افزار برای توسعه نرم افزار، محیط های نرم افزاری، تأیید نرم افزار، برنامه ریزی نرم افزار، یا برآورد هزینه. موضوعات منتخب از تحقیقات جاری

واحد: 3CSCI 253. تعامل انسان و کامپیوتر

پیش نیاز: CSCI 150 یا اجازه مربی. رویکرد مهندسی نرم افزار به تعامل انسان و کامپیوتر طراحی، ارزیابی و پیاده سازی رابط های کاربری و تجربیات. مدل سازی، نمونه سازی، بازرسی و تست قابلیت استفاده. رابطه ویژگی های رابط کاربری با توجه، خطاها و کارایی.

واحد: 3CSCI 256 برنامه نویسی کودکان . ارتباطات بی سیم و محاسبات سیار

پیش نیاز: CSCI 156. بررسی مفاهیم پایه ارتباطات بی سیم، پروتکل ها و معماری. مطالعه شبکه‌های محلی بی‌سیم مبتنی بر IEEE 802.11، شبکه‌های موقت بی‌سیم موبایل، شبکه‌های حسگر بی‌سیم و شبکه‌های مش بی‌سیم. IP موبایل و شبکه های تلفن همراه. (قبلاً CSCI 291T)

واحد: 3CSCI 264. هوش مصنوعی

پیش نیاز: CSCI 164 یا توانایی برنامه نویسی در Lisp و Prolog. فناوری نرم افزار برای سیستم های هوش مصنوعی، از جمله سیستم های خبره. سیستم های مبتنی بر دانش و مبتنی بر قانون. توضیح و یادگیری. رابط های کاربر محور

واحد: 3CSCI 272. گرافیک کامپیوتری

پیش نیاز: CSCI 172 یا اجازه مربی. تبدیل‌های سه بعدی، الگوریتم‌های برنامه نویسی کودکان سطح قابل مشاهده، سایه‌زنی، بافت‌ها، منحنی‌ها و سطوح، طراحی به کمک رایانه، تکنیک‌های مدل‌سازی پیشرفته، مدل‌سازی جامد، معماری گرافیکی شطرنجی پیشرفته، الگوریتم‌های هندسی و شطرنجی پیشرفته، رابط کاربری، ردیابی پرتو، تکنیک‌های انیمیشن و فراکتال ها

واحد: 3CSCI 274. الگوریتم های ترکیبی

پیش نیاز: CSCI 174. طراحی و تجزیه و تحلیل الگوریتم های کارآمد برای مسائل ترکیبی. تئوری جریان شبکه، matchiنظریه ng، الگوریتم‌های مسیر افزایش، الگوریتم‌های شاخه و کران، تکنیک‌های ساختار داده برای اجرای کارآمد الگوریتم‌های ترکیبی، تجزیه و تحلیل ساختار داده‌ها، کاربرد تکنیک‌های ساختاری داده برای مرتب‌سازی، جستجو و مسائل هندسی.واحد: 3

CSCI 282. نظریه برنامه نویسی کودکان محاسبات

پیش نیاز: CSCI 188 یا اجازه مربی. مدل‌های کلی محاسبات، توابع بازگشتی، مسائل غیرقابل تصمیم، حساب گزاره‌ای، حساب محمولی، کلاس‌های پیچیدگی، مسائل NP-کامل.واحد: 3CSCI 284. تئوری خودکار

پیش نیاز: CSCI 186 یا اجازه مربی. زبان‌های رسمی، ماشین‌های انتزاعی، رویکرد جبری به خودکار، سیستم‌های بازنویسی اصطلاحات، سری‌های قدرت رسمی، رمزنگاری، محاسبات موازی.واحد: 3

CSCI 290. مطالعه مستقل

پیش نیاز: تایید اداره. به جایگاه تحصیلی مراجعه کنید. برای درجه بندی SP تایید شده است.واحد: 1-3، قابل تکرار تا 6 واحدCSCI 291T. سمینار

پیش نیاز: تایید استاد. موضوعات خاص در علوم کامپیوتر برنامه نویسی کودکان مورد علاقه و اهمیت فعلی.واحد: 1-3، قابل تکرار تا 9 واحدCSCI 291T. مقدمه ای بر یادگیری تقویتی


برچسب: برنامه نویسی کودکان،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ساعت: ۰۷:۰۵:۱۶ توسط:نیما ثابتی موضوع: نظرات (0)

برنامه نویسی کودکان

قوانین مرتبط، سیستم های توصیه کننده: جستجوی برنامه نویسی کودکان شباهت، تشخیص هرزنامه، و جریان های داده کاوی (2 سخنرانی، 2 ساعت آزمایشگاهی) (CSCI 191T سابق)

واحد: 3دوره به طور معمول ارائه شده: پاییزCSCI 172. گرافیک کامپیوتری

پیش نیازها: MATH 76، CSCI 41، و (CSCI 112 یا ECE 118). دستگاه های سخت افزاری، گرافیک شطرنجی، دستگاه در وابستگی، ساختار و نمایش داده های گرافیکی، تکنیک های تعاملی، و الگوریتم های نمایش اشیاء دو و سه بعدی، تبدیل گرافیکی، استانداردهای گرافیکی، مدل سازی، انیمیشن، VRML و تجسم علمی. (3 ساعت سخنرانی)

واحد: 3دوره به طور معمول ارائه شده: پاییزCSCI 173. گرافیک کامپیوتری پیشرفته

پیش نیاز: CSCI 172. الگوریتم های سطح قابل مشاهده، نور و سایه، بافت ها، منحنی ها و سطوح، طراحی به کمک کامپیوتر، تکنیک های مدل سازی پیشرفته، برنامه نویسی کودکان مدل سازی جامد، معماری گرافیک شطرنجی پیشرفته، الگوریتم های هندسی و شطرنجی پیشرفته، رابط کاربری، ردیابی پرتو، تکنیک های انیمیشن ، و فراکتال ها. (2 سخنرانی، 2 ساعت آزمایشگاهی)

واحد: 3دوره به طور معمول ارائه شده: پاییزCSCI 174. طراحی و تحلیل الگوریتم ها

پیش نیازها: CSCI 115، CSCI 119. مدل‌های محاسبات و اندازه‌گیری‌های پیچیدگی، الگوریتم‌های مرتب‌سازی و جستجو، نمایش و دستکاری مجموعه، شاخه و کران، حساب عدد صحیح و چند جمله‌ای، الگوریتم‌های تطبیق الگو، الگوریتم تجزیه، الگوریتم نمودار-کامپلیت، NP چالش ها و مسائل.

واحد: 3دوره به طور معمول ارائه شده: پاییزCSCI 176. پردازش موازی

پیش نیازها: CSCI 113، CSCI 144. ویژگی ها، و طبقه بندی سیستم های کامپیوتری. مفهوم و تحقق موازی گرایی. تکنیک های طراحی خط لوله پردازش برداری پردازش آرایه. پردازش چندگانه چند پردازش در مقابل چند کامپیوتر. حافظه مشترک در مقابل ارسال پیام، حل مسئله و برنامه نویسی موازی. گرایش های معماری

واحد: 3وره به طور معمول ارائه شده: بهارCSCI 177. سیستم برنامه نویسی کودکان های کامپیوتری توزیع شده

پیش نیازها: CSCI 113, CSCI 144. ویژگی ها و طراحی سیستم های توزیع شده. برنامه و اتصال به شبکه محاسبات سازمانی داده های توزیع شده و مدیریت تراکنش. سیستم عامل های توزیع شده حل مسئله و برنامه نویسی توزیع شده

واحد: 3CSCI 186. زبان های رسمی و خودکار

پیش نیاز: CSCI 119. مقدمه ای بر نظریه زبان رسمی. گرامرهای بدون زمینه، گرامرهای حساس به متن، گرامرهای نامحدود. ویژگی‌های زبان‌های بدون زمینه، خودکارهای فشاری به پایین.

واحد: 3CSCI 188. مقدمه برنامه نویسی کودکان ای بر محاسبه پذیری

پیش نیاز: CSCI 119. مقدمه ای بر محاسبه پذیری و پیچیدگی. ماشین‌های تورینگ، توابع بازگشتی، کاهش، تصمیم‌ناپذیری، کلاس‌های P و NP و مشکلات حل‌ناپذیر.

واحد: 3CSCI 190. مطالعه مستقلبه جایگاه تحصیلی مراجعه کنید. برای درجه بندی SP تایید شده است.واحد: 1-3، قابل تکرار تا 6 واحدCSCI 191T. موضوعات در علوم کامپیوتر

پیش نیاز: CSCI 115 یا اجازه مربی. موضوعات خاص در علوم کامپیوتر مورد علاقه و اهمیت فعلی.

واحد: 3، قابل تکرار تا 9 واحدCSCI 191T. امنیت رایانه

پیش نیاز: CSCI 115 و دانش اولیه سیستم عامل و برنامه نویسی شبکه. این دوره بر روی موضوعات منتخب امنیت سایبری با تاکید بر امنیت سیستم های عامل، امنیت شبکه و پیاده سازی برنامه نویسی کودکان حملات و اقدامات متقابل تمرکز دارد. موضوعات شامل کنترل دسترسی، آسیب پذیری های کدهای مخرب، فایروال ها و تشخیص نفوذ، رمزنگاری، مهندسی ایمن و اصول برنامه نویسی است. این موضوع ممکن است برای اعتبار تکرار نشود. (ارائه شده در پاییز 2022)


برچسب: برنامه نویسی کودکان،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ساعت: ۰۷:۰۱:۳۶ توسط:نیما ثابتی موضوع: نظرات (0)