مدرسه کدنویسی مدرسه کدنویسی .

مدرسه کدنویسی

ساخت بازی با JavaScript

 

وب سایتی ایجاد کنید که افراد بتوانند بازی شما را برای بارگیری خریداری کنند.

نسخه های چاپی بازی خود را ایجاد کنید و آن را از طریق فروشگاه های مختلف بازی و سایر خرده فروشان توزیع کنید.

اگر یک بازی موبایل ساخته اید ، مطمئن شوید که آن را در فروشگاه برنامه Apple و فروشگاه Google Play لیست کرده اید.

اینها تنها چند گزینه از شماست. اگر مطمئن نیستید بهترین راه برای فروش بازی خود چیست ، دوباره با یک متخصص صحبت کنید.

 

با چه زبانهایی می توانم یک بازی ویدیویی بسازم؟

بازی های ساده تلفن همراه را می توان با استفاده از طیف گسترده ای از زبان های برنامه نویسی ایجاد کرد. اگر به یک زبان مسلط هستید ، احتمالاً دانش کافی برای یادگیری ساخت یک بازی ویدیویی برای دستگاه های تلفن همراه را دارید.

 

با این حال ، بازی های پیچیده تری که برای رایانه ها یا کنسول ها طراحی شده اند ، به درک عمیق تری از زبان های برنامه نویسی و چگونگی استفاده از آنها برای توسعه بازی ها نیاز دارند. چند زبان که می توانید برای ساخت بازی خود استفاده کنید شامل موارد زیر است:

 

جاوا اسکریپت

یادگیری نحوه ساخت بازی با JavaScript کاملاً ساده است. همانطور که در بالا ذکر شد ، شما می توانید با ترکیب JavaScript ، HTML و CSS با پلتفرم PhoneGap ، برنامه ها و بازی های ساده تلفن همراه ایجاد کنید.

 

میلیون ها نفر در سراسر جهان از قبل دارای دانش جاوا اسکریپت هستند ، به این معنی که آنها در حال حاضر اکثر مهارت های لازم برای شروع ساخت بازی های خود را دارند.

 

با این حال ، اگر قبلاً دانش کافی در زمینه JavaScript ندارید ، جای نگرانی نیست - در واقع ، اگر عادت های بد قبلی نداشته باشید ، یادگیری نحوه ساخت بازی خود حتی می تواند آسان تر شود.

من توصیه می کنم قبل از رفتن به مورد خاصی برای ایجاد بازی مانند PhoneGap ، که البته در بخش دوره های ما نیز می توان یافت ، با یک دوره ساده JavaScript مانند این آموزش JavaScript شروع کنید.

 

اگر دانش شما پس از اتمام این دوره کافی نیست ، باید یادگیری خود را ادامه دهید. پس از اتمام دوره ، شما دوره متوسط ​​JavaScript را بررسی می کنید تا دانش خود را حتی بیشتر گسترش دهید.

 


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ساعت: ۰۸:۱۷:۵۱ توسط:نیما ثابتی موضوع: نظرات (0)