مدرسه کدنویسی مدرسه کدنویسی .

مدرسه کدنویسی

زبان تایپ شده به صورت پویا است

با یک نحو نسبتاً ساده که نقطه شروع منطقی را برای توسعه دهندگان جدید ایجاد می کند ، روبی سطح خوانایی را ارائه می دهد که در اکثر زبان های برنامه نویسی یافت نمی شود. این زبان به طور گسترده ای یک زبان برنامه نویسی نامیده می شود که با ساخت و جریان معقول ، شباهت به زبان های گفتاری مانند انگلیسی دارد.

 

روبی یک زبان تایپ شده به صورت پویا است ، به این معنی که انواع متغیر در حین اجرا بررسی می شوند ، بر خلاف اعتبارسنجی که در زمان ترجمه رخ می دهد. از آنجا که این نوع تا زمان اجرای کد بررسی نمی شوند ، این یک زبان خداحافظی برای توسعه دهندگان جدید است.

 

اگرچه روبی برای مبتدیان ایده آل است ، اما فقط یک تخته پرش نیست. هنگام استفاده با قاب Rails قدرتمند است. این دو نفره معمولاً با نام Ruby on Rails شناخته می شود که اغلب در توسعه وب مبتنی بر پایگاه داده ، از جمله چندین وب سایت و سرویس های معروف یافت می شود.

 

اشکالاتی نیز وجود دارد. یک نقطه ضعف عملکرد و سرعت کمتر قابل توجه در مقایسه با سایر زبانهای محبوب است. همچنین برخی نگرانی ها در مورد مقیاس پذیری در سیستم عامل های بزرگتر و پیچیده تر وجود دارد.

 

گذشته از محدودیت ها ، روبی به عنوان یک زبان شروع عالی عمل می کند ، که می تواند در صورت تبدیل شدن به یک زبان ماهر مفید باشد.

 

پایتون زبان دیگری برای اهداف عمومی است و به افراد مبتدی توصیه می شود. می توانید یاد بگیرید که اولین روز پس از آموزش خوب ، توابع اساسی را بنویسید. پایتون در درک مفاهیم اساسی کدگذاری مفید است. دانش خوب پایتون در صنایع مختلف مهارت فزاینده مطلوب است.

 

پایتون ، که در پشت برخی از سرویس های مهم ، از جمله اینستاگرام و یوتیوب به کار گرفته می شود ، و دانشمندان داده در زمینه رشد سریع از آن استفاده می کنند ، همچنین برای ساخت بازی های ویدیویی با کتابخانه PyGame استفاده می شود.

 

همانند Ruby ، ​​می توانید یک رشته را به متغیری که در ابتدا دارای یک عدد صحیح است اختصاص دهید و بالعکس. همانطور که یاد می گیرید ، مهم است که از طبیعت انعطاف پذیر پایتون برای همیشه استفاده کنید ، و نه اینکه اقدامات کدگذاری کثیف را توسعه دهید. به راحتی می توانید هنگام حرکت به جلو بر روی ساختار صحیح و نحو تمرکز کنید. معمولاً کد کمتر و تایپ کمتر از زبانهای دیگر است.

 


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ساعت: ۰۵:۲۵:۱۷ توسط:نیما ثابتی موضوع: نظرات (0)