مدرسه کدنویسی مدرسه کدنویسی .

مدرسه کدنویسی

منبع سایت های آموزش برنامه نویسی به کودکان

زبان های سطح بالا، زبان های برنامه نویسی  سایت های آموزش برنامه نویسی به کودکان سطح پایین دیگر محبوب نیستند، عمدتاً به این دلیل که می توانند انسان دوست تر باشند.

 

خط پایانی: عامل اصلی تمایز بین زبان‌های برنامه‌نویسی سطح پایین و سطح بالا این است که به نظر می‌رسد یکی توسط کامپیوتر و دیگری توسط یک برنامه‌نویس انسانی به راحتی قابل درک باشد.

 

تفسیر شده در مقابل. زبانهای تالیف شده

زبان های تفسیر شده در دسته زبان های برنامه  سایت های آموزش برنامه نویسی به کودکان نویسی قرار می گیرند که می توانند به طور کلی بدون کامپایل برنامه در دستورالعمل های ماشین تفسیر شوند. در اینجا، کد باید از یک برنامه مفسر عبور کند که در حین اجرای کد خط به خط می خواند. باز هم، ماشین هدف مستقیماً دستورالعمل ها را اجرا نمی کند. در عوض، برخی از برنامه های دیگر دستورالعمل ها را می خواند و اجرا می کند.

 

این ویژگی منحصر به فرد زبان های تفسیر شده، آنها را از پلت فرم مستقل و انعطاف پذیرتر می کند. زبان های برنامه نویسی رایج امروزی عبارتند از Ruby، JavaScript، PHP و Python.

 

با زبان های برنامه نویسی کامپایل شده، عموما کامپایل می شوند اما تفسیر نمی شوند. بنابراین برنامه نویسان باید اطمینان حاصل کنند که این نوع زبان برنامه نویسی از مرحله ساخت برای تبدیل کل برنامه به کد ماشین عبور می کند. هنگامی که برنامه کامپایل شد، در دستورالعمل های ماشین هدف بیان می شود. سایت های آموزش برنامه نویسی به کودکان  نمونه هایی از زبان های کامپایل شده عبارتند از Rust، Erlang، C، C++ و C#.

 

خط پایین؛ تفاوت اصلی بین زبان های برنامه نویسی کامپایل شده و تفسیر شده به نحوه تبدیل کدهای سطح بالا بستگی دارد که خواندن آن را برای کامپیوتر آسان می کند.

 

تفاوت بین زبان های برنامه نویسی مختلف

C++ LANGUAGE

به عنوان یک زبان برنامه نویسی شی گرا، C++ ساختار واضحی را برای برنامه سایت های آموزش برنامه نویسی به کودکان  ها فراهم می کند و در عین حال به شما امکان می دهد از کدها استفاده مجدد کنید. این به نوبه خود هزینه های توسعه را کاهش می دهد. اگر به برنامه نویسی علاقه دارید، توصیه می کنیم C++ را یاد بگیرید زیرا سرگرم کننده و قابل درک است. ساختار شی گرا در این زبان برنامه نویسی اغلب برای پروژه های بسیار بزرگ ارزشمند است.

 

این تنها بخشی از آن است، زیرا می‌توانید یک برنامه واحد را در بخش‌های مختلف با هم همکاری کنید. از طرف دیگر، برنامه نویسان همچنین می توانند در کارهای فردی در هر جنبه ای ا سایت های آموزش برنامه نویسی به کودکان ز برنامه همکاری کنند. این یک زبان برنامه نویسی قابل حمل است و برنامه نویسان می توانند از آن برای توسعه برنامه های کاربردی سازگار با چندین پلتفرم استفاده کنند. اگرچه بسیاری از مهندسان نرم افزار ممکن است مخالف باشند، C++ زبان کارآمدی است.

 

C زبان ها

از آنجایی که یک زبان برنامه نویسی سیستمی است، زبان C اغلب زمانی کاربردی است که برنامه نویسان بخواهند برنامه نویسی سطح پایین مانند درایور و هسته را اجرا کنند. همچنین به طور کلی هنگام ایجاد دستگاه های سخت افزاری، درایورها و سیستم عامل مفید است. به عنوان مثال، هسته لینوکس را در نظر بگیرید. به زبان C نوشته شده است.

 

این زبان برنامه نویسی مقدماتی در بین برنامه نویسان و مهندسان نرم افزار محبوب است زیرا در برنامه نویسی بازی بسیار عالی است. یکی دیگر از مزیت های اضافه شده زبان C این است که دارای بسته بندی اضافی زبان C ++ است، بنابراین برنامه ها را سریعتر می کند. بنابراین، اکثر برنامه نویسان ترجیح می دهند از این زبان برنامه نویسی استفاده کنند. متأسفانه، شما نمی توانید از زبان C برای برنامه نویسی اینترنتی مانند دات نت، سایت های آموزش برنامه نویسی به کودکان  پی اچ پی، جاوا و غیره استفاده کنید.

 

زبان پاسکال

تنها تعداد کمی از صنایع از زبان پاسکال برای نوشتن برنامه استفاده می کنند. چرا؟ این در درجه اول یک زبان آموزشی است. این زبان برنامه نویسی ضروری و رویه ای که Niklaus Wirth طراحی کرده است یک گزینه زبان برنامه نویسی ایده آل برای مبتدیان است زیرا از کلمات کلیدی به جای نمادها و پرانتزها در همتای زبان C خود استفاده می کند. به طور کلی درک زبان پاسکال نسبت به C، C++ و سایر زبان های برنامه نویسی ساده تر است.

 

پاسکال اگرچه زبان کوچکی است، اما کارآمد است و شیوه های برنامه نویسی خوب را تشویق می کند. پاسکال که در اواخر دهه 1960 توسعه یافت، هنوز هم به عنوان مقدمه ای ب سایت های آموزش برنامه نویسی به کودکان رای برنامه نویسی استفاده می شود، اگرچه بیشتر با زبان های جاوا، C و C++ جایگزین شده است.

 

زبان های فرترن

مهندسانی که باید مقادیر را با دقت بالا محاسبه کنند ترجیح می دهند از زبان برنامه نویسی فرترن استفاده کنند. این زبان دستوری همه منظوره و کامپایل شده، یک زبان برنامه نویسی اعدادی است که اندازه های متغیر مختلف را تا سقف حافظه در ماشین امکان پذیر می کند. مخصوصاً برای محاسبات عددی مناسب است. همچنین برای محاسبات علمی عالی است زیرا دانشمندان هنوز از آن استفاده می کنند.

 

در دهه 1950، IBM ابتدا Fortran را برای کاربردهای مهندسی و علمی توسعه داد. زبان برنامه نویسی در طول زمان تکامل یافت و در نهایت بر محاسبات علمی تسلط یافت. به گفته برخی افراد، یادگیری نسخه های قدیمی فرترن آسان بود. با این حال، اجازه دهید با آن روبرو شویم! اگر تجربه برنامه نویسی  سایت های آموزش برنامه نویسی به کودکان ندارید، به عنوان مثال، ممکن است زبان برنامه نویسی Fortran90 را تا حدودی دشوار بیابید.

 

زبان های جاوا

زبان جاوا چند پلتفرمی عمدتاً در شبکه قابل استفاده است. این یک زبان برنامه نویسی همه منظوره تأثیرگذار است که مهندسان نرم افزار از آن برای توسعه برنامه های کاربردی موبایل و دسکتاپ، سیستم های جاسازی شده، پردازش داده های بزرگ و بسیاری موارد دیگر استفاده می کنند. جاوا یکی از محبو Programming teaching sites for children ب‌ترین زبان‌ها است زیرا تقریباً بر روی سه میلیارد دستگاه در سراسر جهان اجرا می‌شود. که طبق ج


برچسب: برنامه نویسی کودکان،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۱ خرداد ۱۴۰۳ساعت: ۰۸:۵۶:۴۶ توسط:نیما ثابتی موضوع: نظرات (0)