مدرسه کدنویسی مدرسه کدنویسی .

مدرسه کدنویسی

برنامه نویسی کودکان

OpenSSF باید از ورودی برنامه نویسی کودکان اعضای خود برای جمع‌آوری و ارائه مجموعه‌ای از بهترین روش‌ها برای استفاده از بلوک‌های ناامن به همه توسعه‌دهندگان استفاده کنند. دیگر مجامع صنعتی، مانند SAFEcode، می‌توانند ورودی گسترده‌تری را از شرکت‌های غیر Rust Foundation نیز ارائه دهند. کنوانسیون‌های بالغ برای Rust ناایمن و شیوه‌های گسترده‌تر ایمنی حافظه می‌توانند در نهایت وارد ارزیابی‌های بلوغ امنیت سایبری شوند که توسط مؤسسه ملی استانداردها و فناوری (NIST) و گروه‌های استاندارد غیردولتی منتشر شده است.

به ساخت‌ها و بازنویسی‌های جدید متعهد شوید: پذیرش برنامه‌ریزی شده لینوکس از Rust برای برخی از مؤلفه‌های جدید (و احتمالاً بازنویسی اجزای قدیمی) با پشتیبانی Google، یک مسیر ادغام قابل دوام را نشان می‌دهد. تعهدات بیشتر سازمانی به یکپارچه‌سازی می‌تواند پذیرش زبان‌های ایمن برای حافظه را بدون نیاز به بازنویسی‌های گسترده آسان کند. دیگر نامزدهای اصلی برای ادغام تدریجی Rust شامل اجزای جدید در سیستم برنامه نویسی کودکان عامل ویندوز و ابزار لینوکس استng (هر دو از قبل شروع شده‌اند)، پایگاه‌های کد کروم و سافاری، و برخی از سیستم‌های رمزنگاری یا اینترنت حیاتی برای حافظه ناامن تحت تعمیر و نگهداری فعال.

شناسایی و زنگ زدگی نرم افزارهای حیاتی: مراکز امنیتی فناوری حیاتی (CTSCs) که با اصلاحیه به قانون COMPETES (HR 4521) که توسط مجلس تصویب شده اضافه شده است باید در لایحه نهایی و حل شده گنجانده شود و به قانون امضا شود. این مقررات حداقل چهار CTSC برای امنیت فناوری‌های شبکه، ایرانیان سایبر سیستم‌های کنترل صنعتی متصل، نرم‌افزار منبع باز و نرم‌افزار بحرانی فدرال ایجاد می‌کند. این CTSCها با کمک معاون وزیر علوم و فناوری وزارت امنیت داخلی (DHS) و مدیر CISA برای مطالعه، آزمایش امنیت، هماهنگی بودجه جامعه و به طور کلی از کار CISA در مورد فناوری های مربوطه خود پشتیبانی می کنند.

 CISA، همراه با تمرکز دستور اجرایی 14028 بر شناسایی و حفاظت از زیرساخت‌های نرم‌افزاری حیاتی در زنجیره تامین، باید با CTSCهای آینده مناسب و صنایع خصوصی برای شناسایی نرم‌افزارهای بحرانی و ناامن از نظر حافظه که باید در صورت امکان زنگ زده شوند و برای تخصیص منابع برنامه نویسی کودکان برای وظیفه چنین شناسایی کدهای حیاتی و ناامن از نظر حافظه، بخشی از تلاش گسترده‌تر برای شناسایی گره‌های حیاتی وابستگی نرم‌افزاری هم برای دولت فدرال و هم برای اکوسیستم به‌عنوان بخشی از رویکرد گسترده‌تر به امنیت اکوسیستم از طریق CTSCها خواهد بود. یک سال از معرفی بهترین زبان‌ها برای یادگیری در سال 2013 می‌گذرد. ​​یک بار دیگر، داده‌های تولید شده توسط Jobs Tractor را بررسی کردم که بیش از 45000 شغل توسعه‌دهنده آگهی‌شده در توییتر را در طول دوازده ماه گذشته تجزیه و تحلیل کرد. نتایج:

تغییرات اصلی نسبت به سال گذشته …PHP و جاوا جای خود را عوض کرده‌اند، اما هر دو همچنان در تقاضای بالایی هستند.جاوا برای اندروید از SQL پیشی گرفته و به Objective-C نزدیک شده است.

جاوا اسکریپت از روبی پیشی گرفته برنامه نویسی کودکان است.پایتون دو پله صعود کرده است.اکشن اسکریپت دو پله سقوط کرده است.در این نظرسنجی با کمی نمک شرکت کنید. سپس فلفل، سس کچاپ و چاشنی های متعدد دیگر را اضافه کنید. من متقاعد نیستم که توییتر منبع قابل اعتمادی از داده‌های مرتبط با شغل است و تفاوت‌های منطقه‌ای می‌تواند نتایج را تغییر دهد.

یک نظرسنجی اخیر توسط ارائه‌دهنده دوره آنلاین Lynda.com برای Mashable فهرست زبان‌های زیر را به ترتیب محبوبیت ایجاد کرد

مظنونین معمولی وجود دارند، اما باز هم، نتایج با توجه به موضوعات ارائه شده و مخاطبان هدف سایت (عمدتاً توسعه دهندگان جدیدتر) مغرضانه خواهد بود.

تحلیلگر صنعت RedMonk با بررسی فراوانی پروژه‌ها در GitHub و سؤالات در StackOverflow، رویکرد متفاوتی اتخاذ کرده و محبوبیت زبان را تعیین کرده است:رتبه بندی زبان برنامه نویسی Redmonk

این را خیلی تحت اللفظی نگیرید؛ اگر زبانی مشکل برنامه نویسی کودکان سازتر از زبان های دیگر باشد، می تواند امتیاز بیشتری کسب کند. من همچنین از یافتن CSS در لیست متعجب هستم - اگرچه به دلیل پیش پردازشگرهایی مانند Sass، LESS و Stylus، CSS امروزه بیشتر به عنوان یک زبان برنامه نویسی دیده می شود. گفته شد، اگر CSS یک زبان برنامه نویسی در نظر گرفته شود، HTML و SQL کجا هستند؟


برچسب: برنامه نویسی کودکان،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ساعت: ۰۱:۴۴:۴۴ توسط:نیما ثابتی موضوع: نظرات (0)