مدرسه کدنویسی مدرسه کدنویسی .

مدرسه کدنویسی

یادگیری نحوه ساخت یک بازی ویدیویی

با توجه به این نکته ، در اینجا یک راهنمای بسیار کلی گام به گام آورده شده است تا به شما در یادگیری نحوه ساخت یک بازی ویدیویی کمک کند. توجه داشته باشید که روند دقیق آن با توجه به نوع بازی که می سازید و پلتفرمی که می خواهید آن را آزاد کنید متفاوت است ، اما این به شما ایده می دهد که چه چیزی در این امر دخیل است.

 

مرحله 1: درباره بازی خود تحقیق و تصور کنید

اولین کاری که باید هنگام ایجاد اولین بازی خود انجام دهید این است که دقیقاً به فکر ساختن چه نوع بازی باشید. کمی تحقیق کنید و بفهمید دقیقاً برای ساخت این بازی به چه مهارت هایی نیاز دارید و چه نوع ویژگی هایی باید داشته باشد.

 

اگر جدی هستید که یاد بگیرید چگونه یک بازی ویدیویی بسازید ، پس از آن باید دو دوره مقدماتی را بگذرانید تا اینکه بیشتر حرکت کنید. به عنوان مثال ، اگر شما علاقه مند به ساخت یک بازی نقش آفرینی 2 بعدی هستید ، من توصیه می کنم نگاهی به چیزی مانند دوره آموزش ساخت یک بازی دو بعدی در Unity داشته باشید.

 

متناوباً ، اگر در ایجاد یک بازی ویدیویی پیشرفته جدی هستید ، ممکن است لازم باشد بیشتر به آن تلاش کنید. این برنامه تحصیلی برای شما مناسب ترین است ، زیرا دو دوره مختلف را برای اطمینان از تحصیلات کامل ارائه می دهد.

 

مرحله 2: کار بر روی یک سند طراحی

هنگامی که نحوه ساخت یک بازی ویدئویی را فهمیدید ، آن را مفهوم سازی کردید و شروع به فکر کردن در مورد شکل ظاهری آن کردید ، باید یک سند طراحی را تهیه کنید. برای اکثر افراد ، یک سند طراحی خلاصه ای از یک بازی ، شکل ظاهری آن و آنچه برای ساختن آن باید انجام دهید است.

 

وقتی سند طراحی خود را تهیه می کنید ، موارد زیر را در نظر بگیرید:

 

مهارت هایی که در اختیار شماست. اگر مجبور شوید افراد را برای انجام کارها استخدام کنید ، زیرا مهارت کافی ندارید ، کارها گران می شوند. همچنین فراموش نکنید که همیشه می توانید مهارت های خود را بصورت آنلاین ارتقا دهید!

از چه زبان / زبانی استفاده خواهید کرد. این به شما کمک می کند راه ساخت وسایل را محدود کنید.

آنچه برای ظاهر / رفتار لازم است.

آیا می خواهید به روزرسانی ها و نسخه های جدید را در آینده قرار دهید. اگر چنین کردید ، پس باید در مورد چگونگی تحقق آنها فکر کنید.


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ساعت: ۰۸:۱۷:۴۶ توسط:نیما ثابتی موضوع: نظرات (0)