مدرسه کدنویسی مدرسه کدنویسی .

مدرسه کدنویسی

کلاس های تابستانی

هر نوجوان یا نوجوانی که بعداً خود کلاس های تابستانی را در این زمینه کار می‌کند، اگر اکنون شروع به یادگیری آن کند، به خود لطف خواهد کرد. C++ یک راه عالی برای توسعه برنامه‌های با کیفیت حرفه‌ای است که برای کدنویسان جوانی که می‌خواهند دانش خود را در مورد کد ارتقا دهند، عالی است.

وقتی زبان سی شارپ را به دست آوردند، می توانند با آن کار کنند تا انواع چیزها را ایجاد کنند. این شامل نرم‌افزارهایی مانند برنامه‌های وب، چارچوب‌های وب، بازی‌های ویدیویی و موارد دیگر است که آن را به یکی از بهترین زبان‌های برنامه‌نویسی برای کودکان تبدیل می‌کند.

کلاس های کدنویسی برای بچه ها.چگونه یک زبان برنامه نویسی را برای یادگیری انتخاب کنیم.هنگام انتخاب مناسب برای فرزندتان، نمی خواهید کورکورانه تصمیم بگیرید. یک تصمیم مناسب باید سن و سطح مهارت آنها و همچنین کاربردی بودن و دسترسی به زبان را در نظر بگیرد.

بر اساس عملی بودن کلاس های تابستانی انتخاب کنید

جدا از اینکه به سادگی از خود بپرسید که یادگیری کدام زبان برنامه نویسی برای کودکان آسان است، عملی بودن را نیز در نظر بگیرید. شما نمی خواهید یک چیز را به آنها بیاموزید فقط برای اینکه بعد از آن به چیز دیگری بروند.

هدف باید کاربردی باشد - چه چیزی می توانند با این زبان بسازند یا بسازند؟ چقدر عملی است که آنها در آینده به استفاده از این زبان ادامه دهند؟ زبانی را انتخاب کنید که به خوبی به آنچه کودک شما می خواهد بسازد، کمک کند.

آیا آنها اهل بازی های سه بعدی هستند؟ Lua یک گزینه عالی ایرانیان سایبر خواهد بود، زیرا بر روی بازی های ویدیویی تمرکز دارد و در بین برخی از بزرگترین شرکت های کلاس های تابستانی بازی سازی محبوب است.

آیا آنها می خواهند روزی برای مایکروسافت کار کنند؟ یادگیری سی شارپ به نفع آنها خواهد بود، زیرا زبان اصلی مورد استفاده برای برنامه های ویندوز است.

بگذارید انتخاب در مورد اینکه چه کسی هستند، علایقشان کجاست و اینکه چگونه خود را در آینده از این مهارت ها استفاده می کنند، تعیین کند.

بر اساس سن انتخاب کنید.کلاس های تابستانی همچنین باید در نظر بگیرید که فرزندتان چند سال دارد. برخی از زبان ها مانند C++، C# و Java پیچیده تر از سایرین هستند.

اگر آنها جوان هستند، چیزی مانند Scratch یا Lua را امتحان کنید تا آنها را شروع کنید. این زبان ها می توانند اصول برنامه نویسی را بدون منحنی یادگیری شیب دار به آنها بیاموزند تا قبل از فرو رفتن در زبان های پیچیده تر، آنها را گرم و آشنا کنند.

نوجوانانی که کدنویس متوسط ​​هستند و از قبل با برنامه نویسی کامپیوتر در سطح پایه آشنا هستند، با زبان های پیچیده تر بهتر عمل می کنند. آنها می توانند از این مهارت ها چند سال بعد و همزمان با شروع حرفه خود استفاده کنند.

بر اساس سطح مهارت انتخاب کنید.فقط به این دلیل که فردی مسن تر است لزوماً به این معنی نیست که او آماده است تا زبان های دشوارتر را با منحنی یادگیری بزرگ تر بپذیرد. همچنین باید مهارت آنها را در نظر بگیرید.

آیا آن‌ها از نظر فن‌آوری باهوش هستند یا این اولین بار است که با رایانه‌های فراتر از سطح کاربر تعامل دارند؟ داشتن تیسلام، سال‌هاست که با اسکرچ بازی می‌سازید، اکنون به دنبال ارتقای سطح مهارت‌های خود با یادگیری چیزی کمی پیچیده‌تر هستید؟

سطح مهارت آنها باید مستقیماً بر زبانی که انتخاب می کنید تأثیر بگذارد.دسترسی را در نظر بگیرید

اگر زبان ترسناک به نظر می رسد و منحنی یادگیری بالایی دارد، ممکن است بخواهید در معرفی آن به عنوان زبان اول تجدید نظر کنید. باید برای آنها در دسترس باشد و به گونه ای آموزش داده شود که مفاهیم پیچیده را قبل از انداختن آنها در رینگ از بین ببرد.

بسیاری از این نه تنها به خود زبان بلکه به اردوی کدنویسی کلاس تابستانی ، کلاس/دوره برنامه نویسی یا برنامه آموزشی که برای شروع آنها انتخاب می کنید نیز بستگی دارد. به طور مشابه، یک زبان برنامه نویسی گاهی اوقات می تواند بر روی یک یا چند سیستم عامل اجرا شود، بنابراین این را نیز در نظر داشته باشید.


برچسب: کلاس های تابستانی،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۲ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۴:۱۴:۵۳ توسط:نیما ثابتی موضوع: نظرات (0)