مدرسه کدنویسی مدرسه کدنویسی .

مدرسه کدنویسی

کتاب آموزش برنامه نویسی کودکان

تبدیل آن بازی ها به واقعیت است. بازی‌ها کتاب آموزش برنامه نویسی کودکان را می‌توان تقریباً به هر زبانی از ساده‌ترین زبان در اسکرچ تا بازی‌های چندنفره بزرگ در پایتون کدگذاری کرد.

بهترین دلیل: برخی از زبان های برنامه نویسی از بچه ها می خواهند که چندین فایل را حتی قبل از شروع بارگیری کنند، اما این در مورد Scratch صادق نیست. بچه ها می توانند با کمک این جلد شومیز رنگارنگ شروع به ساخت بازی های خود در مرورگر کنند. بازی هایی که آنها خواهند ساخت شامل پیچ و خم ها و پازل برای یک یا چند بازیکن است. دستورالعمل های گام به گام و تصاویر فراوان در هر صفحه، کدنویسی را آسان می کند.

بهترین زیرا: 20 پروژه بازی در این کتاب کوتاه که به پنج سطح پیشرو تقسیم شده است، بچه ها را با اصول برنامه نویسی و توسعه بازی آشنا می کند. هر بازی فرصت‌هایی را برای کودکان فراهم کتاب آموزش برنامه نویسی کودکان می‌کند تا مهارت‌هایی مانند کنترل تعامل بازیکن، متحرک کردن اشیاء روی صفحه و اضافه کردن صدا را در اختیار بچه‌ها قرار دهند. واژه نامه نزدیک به پایان کتاب مرجع عالی برای ایده های کلیدی است.

بهترین چون: بچه هایی که از جنگ ستارگان لذت می برند می توانند کدنویسی را از C3PO، R2D2 و دیگر شخصیت های مورد علاقه خود یاد بگیرند. پروژه های برنامه نویسی جنگ ستارگان همه چیز در مورد ساخت بازی در اسکرچ با راهنمایی Force است. خوانندگان برای شروع با کتاب آموزش برنامه نویسی کودکان این کتاب نیازی به تجربه برنامه نویسی ندارند زیرا تمام دستورالعمل ها با تصاویر رنگارنگ همراه هستند.

بهترین به این دلیل: برخی از گیمرها صرفاً به بازی کردن راضی نیستند. آنها می خواهند بدانند چگونه آنها را بسازند. این دقیقاً همان چیزی است که آنها در اینجا یاد خواهند گرفت. این کتاب یک زبان مخصوص بازی به نام BlitzMax را معرفی می‌کند که به بچه‌ها امکان می‌دهد بازی‌هایی را برای همه پلتفرم‌ها (ویندوز، مک، لینوکس) بسازند. نوجوانان تکنیک‌هایی را برای کار با گرافیک، فایل‌های صوتی و هر چیزی که برای ایجاد بازی‌های رایانه‌ای کاملاً کاربردی نیاز دارند، کشف خواهند کرد.

پایتون یک زبان برنامه نویسی شروع عالی برای بچه ها است و حتی کتاب آموزش برنامه نویسی کودکان توسط توسعه دهندگان بازی حرفه ای برای برنامه ریزی مراحل بازی های جدید استفاده می شود. این کتاب ها به بچه ها کمک می کند تا یادگیری پایتون را با تمرکز بر ساخت بازی شروع کنند.

بهترین زیرا: اگرچه برای بچه های 10 ساله به اندازه کافی ساده است، اما Mission Python اعماق برنامه نویسی بازی پایتون را بررسی می کند که آن را برای نوجوانان و بزرگسالان هیجان انگیز می کند. این کتاب حول محور توسعه یک بازی تکی است و بچه‌ها دانش خود را با افزودن ویژگی‌های بیشتر و بیشتر در حین کار بر روی مواد ایجاد می‌کنند. ماموریت پایتون با ضروریات پایتون شروع می شود و سپس به مفاهیم پیشرفته تری مانند پرداختن به فایل های صوتی و گرافیک های سه بعدی می رود.

بهترین زیرا: این کتاب کدنویسی پایتون برای بچه ها برنامه نویسی را از طریق توضیحات مفصل چندین بازی محبوب مانند Hangman و Tic-Tac-Toe آموزش می دهد. کتاب آموزش برنامه نویسی کودکان پس از آشنایی کودکان با پایتون از طریق این بازی‌های ساخت آسان، ایده‌های پیچیده‌تری را مورد بحث قرار می‌دهد و در نهایت دانشی را که برای اختراع بازی‌های خود به آن‌ها نیاز دارند به خوانندگان می‌دهد.

فرزند شما می تواند کدنویسی را از خانه یاد بگیرد.کلاس‌های برنامه‌نویسی آنلاین و زنده ما را برای کودکان بدون خطر امتحان کنید.کتاب های برنامه نویسی Minecraft برای کودکان

بسیاری از بچه ها به لطف بازی بسیار محبوب Minecraft به کدنویسی علاقه مند می شوند. کتاب آموزش برنامه نویسی کودکان این بازی به بازیکنان این امکان را می دهد که حالت های خود را ایجاد کنند تا به دنیایی که می سازند اضافه کنند. این کتاب‌ها به بچه‌ها کمک می‌کنند تا مهارت‌هایی را که برای اصلاح دنیای Minecraft خودشان و غیره نیاز دارند، بدهند.

آموزش برنامه نویسی با Minecraftآموزش برنامه نویسی با Minecraftرده سنی: 10+

بهترین زیرا: Minecraft یک بازی سه بعدی محبوب است که در آن بچه ها می توانند سازه هایی مانند قلعه ها یا قلعه ها را در دنیای مجازی بسازند. آموزش برنامه نویسی با Minecraft به بچه ها نشان می دهد که چگونه Minecraft را با برنامه نویسی Python گسترش دهند. علاوه بر این، آنها کتاب آموزش برنامه نویسی کودکان مهارت هایی را یاد خواهند گرفت که به انواع دیگر برنامه نویسی مانند توسعه بازی و ساخت برنامه های دسکتاپ منتقل می شود.

Minecraft Modding برای کودکان، کتاب آموزش برنامه نویسی کودکان برای DummiesMinecraft Modding برای بچه ها برای Dummiesرده سنی: 10-13


برچسب: کتاب آموزش برنامه نویسی کودکان،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۳ بهمن ۱۴۰۱ساعت: ۰۱:۱۰:۴۹ توسط:نیما ثابتی موضوع: نظرات (0)