مدرسه کدنویسی مدرسه کدنویسی .

مدرسه کدنویسی

جدیدترین مسابقات اسکرچ

ماجراجویی برنامه نویسی Scratch! همراه با  مسابقات اسکرچ  میچ رسنیک، خالق Scratch (او روی جلد است). این کتاب از خوانندگان می‌خواهد پروژه‌هایی با الهام از بازی‌های آرکید کلاسیک ایجاد کنند که می‌توان آن‌ها را در یک بعد از ظهر برنامه‌ریزی کرد (و بازی کرد!). توضیحات صبورانه و گام به گام در مورد کدها و چالش های برنامه نویسی سرگرم کننده باعث می شود بچه ها در کمترین زمان بازی های خود را بسازند.

 

علاوه بر دستورالعمل های برنامه نویسی خاص، این ک مسابقات اسکرچ  تاب شامل کمیک هایی است که زبان آموزان جوان را به کتاب جذب می کند. خوانندگان هنگام کار با کمیک ها کدنویسی را یاد می گیرند که باعث می شود مفاهیم برنامه نویسی مانند متغیرها، کنترل جریان و برنامه های فرعی به راحتی جذب شوند. مملو از ایده‌هایی برای بازی‌هایی که بچه‌ها به نشان دادن آن‌ها افتخار می‌کنند، Super Scratch Programming Adventure! اولین قدم عالی برای یک برنامه نویس در حال جوانه زدن است.

 

دانلود منابع

 

منابع دانلود: برای دانلود پروژه های کتاب اینجا را کلیک کنید.

 

بیوگرافی نویسنده

پروژه یادگیری از طریق مهندسی، هنر و طراحی (LEAD) یک ابتکار آموزشی مسابقات اسکرچ   است که برای تشویق توسعه تفکر خلاق از طریق استفاده از فناوری ایجاد شده است. پروژه LEAD که توسط فدراسیون گروه های جوانان هنگ کنگ و با همکاری آزمایشگاه رسانه MIT ایجاد شده است، فعالیت های عملی و مبتنی بر طراحی را برای تقویت نوآوری، مهارت های حل مسئله و سواد فنی ترویج می کند.

 

 

این جایی است که شما اولین بازی خود را خواهید ساخت. همچنین ی مسابقات اسکرچ  اد خواهید گرفت که چگونه لباس های جدید بسازید و حرکات، واکنش ها و جلوه های صوتی یک شخصیت را برنامه ریزی کنید.

 

مرحله 3 - در دام لبخند مونالیزا

 

در حین نوشتن این بازی دو قسمتی، یاد خواهید گرفت که مسابقات اسکرچ  چگونه جریان پروژه اسکرچ را کنترل کنید. خواهید دید که چگونه با استفاده از متغیرها امتیاز را حفظ کنید و ترتیب بازی را با استفاده از پخش کنترل کنید.

 

مرحله 4 - از تکنوکور هنگ کنگ دفاع کنید

 

شما یاد خواهید گرفت که با ماوس اسپرایت ها را کنترل کنید، اشیاء را برای بازگشت به عقب برنامه ریزی کنید و موارد دیگر.

 

مرحله 5 - ضربه پنالتی در ایپانما

 

شما یک بازی فوتبال را با سیستم هدف گیری، چندین  مسابقات اسکرچ  قانون مرتبط، جلوه های صوتی تعاملی و پس زمینه زنده و متحرک برنامه ریزی خواهید کرد!

 

مرحله 6 - مسابقه در بیابان

 

شما یاد خواهید گرفت که چگونه یک بازی مسابقه ای اسکرول جانبی ایجاد کنید، حرکات پیچیده را برای اسپرایت ها برنامه ریزی کنید و پس زمینه بازی را در طول زمان تغییر دهید.

 

مرحله 7 - گنج مخفی جیزه

 

در این ماجراجویی مصری، یک هزارتوی تعاملی با نگهبان، مسابقات اسکرچ   تله های انفجاری و گنج ایجاد خواهید کرد!

 

مرحله 8 - مسابقه جادوگر

 

هنگامی که این بازی ساده دکمه‌سازی را می‌سازید، نحوه پخش موسیقی با Scratch و ایجاد پس‌زمینه متحرک را نیز یاد خواهید گرفت.

 

Stage 9 – The Final Fight ... در فضای تاریک

 

شما باید از تمام دانشی که در ساخت این بازی آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان   مبارزه ای شیرین به دست آورده اید استفاده کنید. شما دو شخصیت با حرکات مبارزه منحصر به فرد، شمارنده های سلامت سفارشی و موارد دیگر ایجاد خواهید کرد.

 

مرحله 10 - پایان

 

فهرست مطالب را با جزئیات مشاهده کنید

 

بررسی ها

"قدرت این زبان برنامه نویسی ساده فریبنده را آشکار می کند.. مسابقات اسکرچ.  راهی سرگرم کننده برای یادگیری نحوه برنامه نویسی Scratch، حتی برای بزرگسالان."

-مارک فراونفلدر، بوینگ بوینگ (بیشتر بخوانید)

 

"یک مقدمه عالی برای طراحی بازی. بچه ها از صفحه اول شروع به ساخت بازی خواهند کرد."

-لیز آپتون، پروژه رزبری پای (بیشتر بخوانید)

 

"اگر فکر می کنید ممکن است یک برنامه نویس آینده در دستان خود داشته باشید، وقت آن رسیده است که فرزند خود را با Scratch آشنا کنید. ... Super Scratch Programming Adventure! شروع به کار را حتی آسان تر می کند."

-روث سوهل، GeekMom (بیشتر بخوانید)

 

"اگر کودکی دارید که با کامپیوتر بازی می کند و می تواند حتی کمی بخواند، این را دریافت کنید."

-گرگ لادن، وبلاگ های علمی نشنال جئوگرافیک (بیشتر بخوانید)

 

"مقدمه ای لذت بخش و بسیار در دسترس برای این  مسابقات اسکرچ  فناوری و قدرت محاسبات."

- پاتریس گانز، نشانک های هفته آموزش (بیشتر بخوانید)

 

"اگر شما یک کودک یا شاید حتی یک کلاس از دانش آموزانی دارید که می خواهند بازی های خود را بسازند، Scratch یک گزینه عالی است... برای آموزش ساختاریافته که همچنین سرگرم کننده است، Super Scratch Programming Adventure! یک بازی عالی خواهد بود. کتاب درسی."

- جیمز فلوید کلی، GeekDad (بیشتر بخوانید)

 

خوانندگان را در میان یک سری پروژه‌های طراحی بازی با طراحی بسیار خوب راهنمایی می‌کند، که هر کدام یک یا دو مفهوم جدید را به برنامه‌نویسان جوان معرفی می‌کنند و منحنی یادگیری ملایمی را برای تسلط بر بسیاری از ویژگی‌های قدرتمند Scratch فراهم می‌کنند.»

-کوری دکترو، بوینگ بوینگ (بیشتر بخوانید)

 

"اگر به دنبال راهی برای علاقه مند کردن فرزندتان به برنامه نویسی و به ویژه Scratch هستید، من نمی توانم این کتاب Scratch را به اندازه کافی توصیه کنم."

-کریس اوبراین، SiliconBeat از San Jose Mercury News (بیشتر بخوانید)

 

"من به شدت "ماجراجویی برنامه‌نویسی Super Scratch" را توصیه می‌کنم! این یک کتاب سرگرم‌کننده است که به بچه‌ها اجازه می‌دهد به طور مستقل درباره Scratch یاد بگیرند و در طراحی چندین بازی مختلف به درستی بپرند."

- انتخاب برنامه درسی (بیشتر بخوانید)

 

"این کتاب رویکرد سرگرم کننده ای را برای زبانی ارائه  Scratch competitions می دهد که برای سرگرمی طراحی شده است... اگر به دنبال یک راه انگیزشی برای آموزش برنامه نویسی به یک جوان مبتدی هستید، توصیه می شود."


برچسب: برنامه نویسی کودکان،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۶ خرداد ۱۴۰۳ساعت: ۰۱:۱۰:۴۵ توسط:نیما ثابتی موضوع: نظرات (0)