مدرسه کدنویسی مدرسه کدنویسی .

مدرسه کدنویسی

برنامه نویسی کودکان

من مشاوره می خواهم - نه آمار!بیایید برنامه نویسی کودکان یک نکته را کاملاً واضح بیان کنیم:هرگز از آمار به عنوان تنها مبنای یادگیری زبان استفاده نکنید.

تعداد کمی از توسعه دهندگان برنامه نویسی را برای سود مالی شروع می کنند. راه‌های بسیار آسان‌تری برای کسب درآمد وجود دارد... تبدیل شدن به یک «استراتژیست بازاریابی دیجیتال» یا «متخصص سئو» و تقویت مونولوگ‌های BS در سطح هیئت مدیره. (با پوزش از هر "متخصص" وظیفه شناس بیرونی - من مطمئن هستم که شما وجود دارید، من هنوز شما را ندیده ام.)

انتخاب یک زبان محبوب همچنین شما را در مقابل هزاران زبان دیگر قرار می دهد. یادگیری Fortran مرسوم نخواهد بود، اما کار پرسودی برای حفظ سیستم‌های قدیمی قدیمی که هیچ توسعه‌دهنده دیگری نمی‌خواهد لمس کند، خواهید یافت. خوشبختانه، ما می توانیم چند مشاهدات کلی داشته باشیم که ممکن است اهداف یادگیری زبان شما را تحت تاثیر قرار دهد.

فن آوری ها ظهور و برنامه نویسی کودکان سقوط

همه زبان‌ها از نظر محبوبیت و تقاضا صعود و نزول می‌کنند، اما مقیاس‌های زمانی متفاوت خواهد بود. ActionScript را در نظر بگیرید. توسعه فلش رو به کاهش است و من گمان می کنم که بخش بزرگی از پروژه های ActionScript در حالت نگهداری هستند. همین امر را می توان برای Perl، COBOL و Visual Basic 6 گفت، اگرچه آنها از عمر طولانی تری برخوردار بوده اند.

اگر به ویژه ریسک گریز هستید، ممکن است بخواهید ایرانیان سایبر از زبان هایی با پشتیبانی پلت فرم محدود مانند ActionScript، VB6 و Objective-C اجتناب کنید. با این حال، در حالی که Objective-C عمدتاً در سیستم‌عامل‌ها و APIهای مبتنی بر اپل استفاده می‌شود، پیشرفت پلتفرم همچنان ادامه دارد و هیچ کمبودی در زمینه توسعه اپلیکیشن وجود ندارد. در حال حاضر.

وب سایت خود را با Wix ایجاد برنامه نویسی کودکان کنیدانتخاب برای توسعه دهندگان موجود

اگر به یک یا دو زبان تسلط دارید، انتخاب بسیار ساده‌تر است: چیزی را انتخاب کنید که به آن علاقه دارید (از نظر فکری یا مالی). مهارت های برنامه نویسی قابل انتقال هستند و منحنی یادگیری در هنگام یادگیری یک زبان جدید در مقایسه با زمانی که برای اولین بار شروع کرده اید کم عمق تر خواهد بود.

ممکن است چند فرصت آشکار وجود داشته باشد، به عنوان مثال:

ActionScript بر اساس ECMAScript (که در مرورگرها به عنوان جاوا اسکریپت اجرا می شود) است. بنابراین توسعه دهندگان فلش یک پیشرفت برنامه نویسی کودکان منطقی به سمت فناوری های HTML5 خواهند داشت.

C++، Java، C#، Objective-C و حتی PHP از نظر مفهومی مشابه هستند، بنابراین ممکن است بتوانید با سهولت نسبی بین آنها جابجا شوید.

اگر در حال توسعه برنامه های دسکتاپ ویندوز با استفاده از VisualStudio هستید، دانش دات نت شما برای پلتفرم های وب سرور مایکروسافت قابل اجرا خواهد بود.

با وجود این، از یادگیری چیزهای برنامه نویسی کودکان جدید نترسید. جاوا اسکریپت شبیه جاوا و سایر زبان‌های شبه C به نظر می‌رسد، اما بسیاری از توسعه‌دهندگان در ابتدا با آن مشکل دارند، زیرا اساساً متفاوت است. پشتکار داشته باشید و به تدریج از آنچه جاوا اسکریپت ارائه می دهد قدردانی خواهید کرد.انتخاب برای توسعه دهندگان جدید

آنهایی که به اندازه کافی خوش شانس بودند که در روزگار محاسبات خانگی 8 بیتی شروع به کار کرده بودند، گزینه های کمی داشتند و قبل از اینکه به C یا اسمبلی بروند، زمانی که از انجام آن برنامه نویسی کودکان اطمینان داشتند، مهارت خود را با چیزی مانند BASIC آموختند. طلوع وب به همین ترتیب ساده بود. شما HTML و شاید یک زبان سمت سرور مانند Perl را یاد گرفتید. با تکامل HTML و معرفی فن آوری هایی مانند CSS، JavaScript، PHP، ASP و .NET، می توان مهارت ها را به صورت تدریجی به دست آورد.


برچسب: برنامه نویسی کودکان،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ساعت: ۰۱:۴۸:۳۶ توسط:نیما ثابتی موضوع: نظرات (0)