مدرسه کدنویسی مدرسه کدنویسی .

مدرسه کدنویسی

جدیدترین سایت های آموزش برنامه نویسی به کودکان

 

 

 

آیا تا به حال خواسته اید چیزی از خودتان بسازید؟ یا شاید شما  سایت های آموزش برنامه نویسی به کودکان عملکرد درونی اینترنت را با خطوط کد و متن HTML دیده اید و می خواهید معنای همه آن را بفهمید. یادگیری کدنویسی می تواند مانند باز کردن دری به سوی یک دنیای کاملا جدید باشد و به نوعی همینطور است. برای شروع، اجازه دهید کمی بیشتر با زبان های برنامه نویسی آشنا شویم.

 

 

بیش از 600 زبان برنامه نویسی ممکن وجود دارد که می سایت های آموزش برنامه نویسی به کودکان  توانید آنها را یاد بگیرید، بنابراین اولین نگاه شما ممکن است شبیه به غواصی در انتهای عمیق باشد. همه آنها در یک ظرفیت کار نمی کنند و انتخاب مناسب ترین آنها اغلب به آنچه در صنعت فناوری ترند است و نوع شرکت هایی که ممکن است بخواهید بعداً برای آنها کدنویسی کنید بستگی دارد. خوشبختانه، لازم نیست همه آنها را یاد بگیرید تا به عنوان یک برنامه نویس مؤثر برای تخصص انتخابی خود در نظر گرفته شوید. اما ابتدا، دقیقاً زبان برنامه نویسی چیست؟

 

زبان برنامه نویسی چیست؟

اگرچه ممکن است کاملاً بریده و خشک به نظر نرسد، سایت های آموزش برنامه نویسی به کودکان  یک زبان برنامه نویسی شامل مجموعه ای از دستورالعمل های ایجاد شده توسط یک برنامه نویس رایانه است. این دستورالعمل‌ها برای ایجاد پاسخ‌ها و خروجی‌های متنوعی هستند که کامپیوتر می‌تواند آن‌ها را تفسیر و اجرا کند.

 

این زبان های برنامه نویسی از نسبتاً ساده در سطح برنامه نویسی اولیه تا بسیار پیشرفته برای حرفه ای های بسیار آموزش دیده را شامل می شود. آنها را می توان هنگام توسعه نرم افزار، اسکریپت و هر دستورالعمل دیگری که رایانه ها می توانند اجرا کنند مورد استفاده قرار داد.

 

چه زبان برنامه نویسی را باید یاد بگیرم؟

همانطور که قبلا گفته شد، زبان های برنامه نویسی زیادی برای انتخاب وجود دارد. با این حال، همه آنها برابر در نظر گرفته نمی شوند و بسته به مسیری که دنبال می کنید، برخی می توانن سایت های آموزش برنامه نویسی به کودکان د مفیدتر از دیگران باشند. برخی از رایج ترین زبان های برنامه نویسی عبارتند از:

 

C++

 

C++ یک زبان برنامه نویسی همه منظوره است که اغلب برای سایت های آموزش برنامه نویسی به کودکان  ایجاد برنامه هایی با عملکرد سریعتر و زمان اجرا موثر استفاده می شود. در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرد.

 

جاوا اسکریپت

 

جاوا اسکریپت اغلب به عنوان زبانی برای توسعه وب سایت هایی که تعاملی و کاربرپسند هستند استفاده می شود. اغلب جزء اصلی مرورگرهای وب است.

 

جاوا

 

اگرچه از نظر نام مشابه هستند، جاوا و جاوا اسکریپت جدا از یکدیگر کار می کنند. جاوا به جای متن کد کامپایل می کند و از یک زبان برنامه نویسی شی گرا استفاده می کند. بیشتر برای برنامه هایی در نظر گرفته شده است که روی ماشین مجازی یا مرورگر وب اجرا می شوند.

 

سی شارپ

 

این زبان برنامه نویسی با تلفظ C شارپ اساس مایکروسافت است سایت های آموزش برنامه نویسی به کودکان  و یکی از رایج ترین زبان ها برای ویندوز، iOS و اندروید است.

 

روبی

 

روبی به عنوان یک زبان بک‌اند تعریف می‌شود که در ارائه ویژگی‌های پیشرفته به کاربران تخصص دارد که بدون نحو مختصری که ارائه می‌کند امکان‌پذیر نخواهد بود.

 

اسکالا

 

اسکالا اغلب به عنوان نسخه مدرن تر جاوا در نظر گرفته می شو سایت های آموزش برنامه نویسی به کودکان د. این به برنامه نویسان اجازه می دهد تا کدنویسی خود را بیشتر ارتقا دهند.

 

پایتون

 

پایتون یکی از پایه‌ترین زبان‌های برنامه‌نویسی است که باعث می‌شود ذهن شما را راحت‌تر بچرخانید. این بسیار کاربر پسند است زیرا نحو آن واضح تر است و تقریباً شبیه انگلیسی است.

 

متلب

 

MATLAB یک زبان برنامه نویسی با محوریت ریاضی است. بیشتر برای محاسبات فنی استفاده می شود و محاسبات را یکپارچه می کند.

 

سنجد

 

Elm یک زبان برنامه نویسی نسبتا جدید است. محبوبیت آن در حال افزایش است و به یک نقطه اشتیاق برای آن دسته از توسعه دهندگان فرانت اند تبدیل شده است که تلفیق های اعلامی مربوط به برنامه نویسی HTML را ترجیح نمی دهند.

 

از آنجایی که زبان‌های ذکر شده در بالا معمولاً با آن‌ها مواجه می‌شوند، هنگام ورود به دنیای برنامه‌نویسی می‌توان روی آنها تمرکز کرد. بسته به علایق شما، مانند کار با کد، HTML یا متن، و اینکه آیا می‌خواهید به عنوان یک توسعه‌دهنده وب فرانت‌اند یا بک‌اند کار کنید، ممکن است بخواهید Go، R، Arduino، SQL را کاوش کنید. PHP، Adobe ActionScript و Scheme.

 

همانطور که می بینید، زبان های برنامه نویسی مختلف برای سناریوهای مختلف بهتر عمل می کنند. به عنوان مثال، استفاده از MATLAB برای طراحی یک وب سایت برای بسیاری به اندازه جاوا اسکریپت واضح نیست. زبانی که برای یک پروژه خاص انتخاب می‌کنید ممکن است به زبان ترجیحی کسب‌وکاری که با آن کار می‌کنید و روند فعلی صنعت فناوری نیز بستگی داشته باشد.

 

یادگیری زبان های برنامه نویسی

چگونه خود را برای حرفه ای به عنوان برنامه نویس کامپیوتر آماده می کنید؟ برای شروع، باید به برنامه های مدرک و دوره های زبان برنامه نویسی نگاه کنید. یک برنامه خوب نه تنها باید به تمرین عملی با خود زبان ها نیاز داشته باشد، بلکه باید موضوعاتی مانند:

 

توسعه الگوریتم ها

 

تکنیک های پیشرفته برای توسعه اپلیکیشن

 

استراتژی های توسعه نرم افزار

 

حل مسئله و تفکر انتقادی

 

تحلیل داده ها

 

همکاری در محیط های کاری پویا

 

امنیت اطلاعات

 

سواد دیجیتالی

 

به عنوان مثال، در دانشگاه DeVry، با گذراندن مدرک لیسانس در توسعه نرم افزار با تخصص در طراحی نرم افزار و برنامه نویسی یا توسعه برنامه های کاربردی وب و موبایل، یا مدرک کارشناسی در زمینه برنامه نویسی کامپیوتری، مهارت هایی در زبان های برنامه نویسی کسب می کنید. شما همچنین می Programming teaching sites for children  توانید یک نگاه اجمالی بیندازید


برچسب: برنامه نویسی کودکان،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۱ خرداد ۱۴۰۳ساعت: ۱۲:۱۷:۴۹ توسط:نیما ثابتی موضوع: نظرات (0)