مدرسه کدنویسی مدرسه کدنویسی .

مدرسه کدنویسی

تازه های آموزش برنامه نویسی برای کودکان

بیسیک (1964) مخفف "کد دستورالعمل نمادین همه آموزش برنامه نویسی برای کودکان  منظوره مبتدی" است. در کالج دارتموث برای همه دانش‌آموزان آن‌ها برای یادگیری ایجاد شد.[8] اگر دانش‌آموزی به زبان قوی‌تری ادامه نمی‌داد، دانش‌آموز همچنان پایه را به خاطر می‌آورد.[8] یک مفسر پایه در میکروکامپیوترهای ساخته شده در اواخر دهه 1970 نصب شد. همانطور که صنعت میکرو کامپیوتر رشد کرد، زبان نیز رشد کرد.[8]

 

Basic پیشگام جلسه تعاملی بود.[8] این دستورات  آموزش برنامه نویسی برای کودکان سیستم عامل را در محیط خود ارائه می دهد:

 

دستور 'new' یک صفحه خالی ایجاد کرد.

اظهارات بلافاصله مورد ارزیابی قرار گرفت.

عبارات را می توان با قرار دادن یک شماره آموزش برنامه نویسی برای کودکان  خط قبل از آنها برنامه ریزی کرد.

دستور 'list' برنامه را نمایش می دهد.

دستور 'run' برنامه را اجرا کرد.

با این حال، سینتکس پایه برای برنامه های بزرگ بسیار  آموزش برنامه نویسی برای کودکان ساده بود.[8] گویش های اخیر ساختار و پسوندهای شی گرا را اضافه کردند. Visual Basic مایکروسافت هنوز به طور گسترده مورد استفاده قرار می گیرد و یک رابط کاربری گرافیکی تولید می کند.[7]

 

سی

زبان برنامه نویسی C (1973) نام خود را به این دلیل گرفت که زبان BCPL با B جایگزین شد و AT&T Bell Labs نسخه بعدی را "C" نامید. هدف آن نوشتن سیستم عامل یونیکس بود.[50] C یک زبان نسبتا کوچک است که نوشتن کامپایلرها را آسان می کند. رشد آن منعکس کننده رشد سخت افزاری در دهه 1980 بود.[50] رشد آن آموزش برنامه نویسی برای کودکان  نیز به این دلیل بود که دارای امکانات زبان اسمبلی است، اما از یک نحو سطح بالا استفاده می کند. ویژگی های پیشرفته ای مانند:

 

اسمبلر درون خطی

حساب روی نشانگرها

اشاره گر به توابع

عملیات بیت

ترکیب آزادانه عملگرهای پیچیده.[50]

 

نقشه حافظه کامپیوتر

C به برنامه نویس اجازه می دهد تا کنترل کند که کدام ناحیه  آموزش برنامه نویسی برای کودکان از داده های حافظه ذخیره شود. متغیرهای سراسری و متغیرهای استاتیک به کمترین سیکل ساعت برای ذخیره نیاز دارند. پشته به طور خودکار برای اعلان های متغیر استاندارد استفاده می شود. حافظه Heap به یک متغیر اشاره گر از تابع malloc() برگردانده می شود.

 

منطقه داده جهانی و استاتیک درست بالای منطقه برنامه قرار  آموزش برنامه نویسی برای کودکان دارد. (منطقه برنامه از نظر فنی منطقه متن نامیده می شود. جایی است

ناحیه پشته در زیر پشته قرار دارد.[58] از پایین به بالا پر شده است. سیستم عامل هیپ را با استفاده از نشانگر هیپ و لیستی از بلوک های حافظه اختصاص داده شده مدیریت می کند.[63] مانند پشته، آدرس متغیرهای پشته در طول زمان اجرا تنظیم می شود. هنگامی که نشانگر پشته و نشانگر پشته به هم می رسند، خطای خارج از حافظه رخ می دهد.

C تابع کتابخانه malloc() را برای تخصیص حافظه پشته ف Teaching programming for children راهم می کند.[64] پر کردن پشته با داده یک تابع کپی اضافی است. متغیرهای ذخیره شده در پشته


برچسب: برنامه نویسی کودکان،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۸ خرداد ۱۴۰۳ساعت: ۰۱:۰۷:۳۹ توسط:نیما ثابتی موضوع: نظرات (0)