مدرسه کدنویسی مدرسه کدنویسی .

مدرسه کدنویسی

تازه های سایت های آموزش برنامه نویسی به کودکان

 

راهنماهای منابع آنلاین بسیاری برای مربیان علاقه مند به برنامه نویسی وجود دارد سایت های آموزش برنامه نویسی به کودکان ، از دوره های پایه برای کدنویس تازه کار گرفته تا برنامه های درسی برای معلمانی که می خواهند اصول علوم کامپیوتر را در سایر حوزه های درسی مانند علوم انسانی یا هنر ادغام کنند. در زیر، تعدادی از بهترین ها را بیابید، از جمله منابعی از Code.org که آموزش رایگان را برای معلمان از همه سطوح، از جمله شبکه ملی کارگاه های محلی حضوری ارائه می دهد.

 

CODE.ORG

Code.org یک سازمان غیرانتفاعی ملی است که توسط هادی پرتوی  سایت های آموزش برنامه نویسی به کودکان کارآفرین فناوری تأسیس شده است که دسترسی به آموزش کدنویسی را برای همه ترویج می‌کند. این سازمان کارگاه های حضوری رایگان برای مربیان K-12 و همچنین آموزش و آموزش آنلاین ارائه می دهد.

 

دوره های آموزشی برای معلمان K-5 شش تا هشت ساعت طول می کشد تا تکمیل شود و راهنمای برنامه درسی و برنامه های درسی ارائه شود. مربیان یاد می گیرند که چگونه اصول علوم کامپیوتر سایت های آموزش برنامه نویسی به کودکان  را به عنوان یک دوره مستقل یا راه هایی برای ادغام آموزش کدنویسی در سایر رشته ها آموزش دهند. هیچ هزینه ای برای حضور وجود ندارد.

 

مربیان راهنمایی و دبیرستان می توانند در کارگاه های تابستانی شرکت کنند و جلسات حضوری را در طول سال پیگیری کنند. دوره ها رایگان است و برای پوشش هزینه های سفر بورسیه تحصیلی در نظر گرفته شده است. نقشه را برای دوره های نزدیک خود جستجو کنید یا برای فرصت های آینده با یک شریک منطقه ای تماس بگیرید.

 

هیچ تجربه قبلی برای هیچ یک از برنامه های Code.org لازم نیست. به گفته بنیانگذار هادی پرتوی، معلمان نیازی به دانش قبلی ریاضی یا برنامه نویسی کامپیوتر ندارند. این برنامه ها برای هر مربی که می خواهد در مورد آموزش کدنویسی بیشتر بیاموزد طراحی شده است.

 

Code.org همچنین Hour of Code را ارائه می‌کند سایت های آموزش برنامه نویسی به کودکان ، ابتکاری که آموزش‌های یک ساعته و خودراهنما را ارائه می‌دهد که مربیان می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند تا دانش‌آموزان را در معرض کدنویسی قرار دهند. این آموزش ها برای هر مقطعی رایگان و در دسترس است. در سطح ملی، Hour of Code در هفته آموزش علوم کامپیوتر در اوایل دسامبر برگزار می‌شود، اما معلمان می‌توانند در هر زمانی در طول سال به مطالب دسترسی داشته باشند و فعالیت را رهبری کنند. Edutopia راهنمایی دارد که پیشنهادهایی در مورد چگونگی استفاده بهینه از Hour of Code ارائه می دهد.

 

شروع تبلیغات خبرنامه

تصویر کوچک یک هواپیمای کاغذی.

مشترک شدن در هفته نامه Edutopia

خبرنامه ضروری ما را با مقالاتی که باید بخوانید در مورد موضوعات آموزشی که برای شما مهم است را دریافت کنید - این خبرنامه شخصی سازی شده و هر چهارشنبه ارائه می شود.

 

ثبت نام رایگان

پایان تبلیغات خبرنامه

منابع دیگر

برنامه ScratchEd که توسط محققان آموزش و پرورش  سایت های آموزش برنامه نویسی به کودکان هاروارد توسعه یافته است، یک راهنمای رایگان و قابل دانلود برای معلمان K-12 است تا دانش آموزان را در زمینه محاسبات خلاق آموزش دهند. برنامه درسی هفت واحدی برای هدایت دانش آموزان از طریق توسعه پروژه های رسانه ای تعاملی طراحی شده است.

 

CodeCombat برنامه ای است که از بازی برای آموزش کدنویسی استفاده می کند. این برنامه مبتنی بر بازی دانش‌آموزان 9 ساله و بالاتر را تشویق می‌کند تا از طریق اکتشاف، کدنویسی را بیاموزند. این برنامه یک دوره مقدماتی رایگان یک تا سه ساعته و یک مرکز منبع برای مربیان ارائه می دهد.

 

برای معلمان دبیرستانی که علاقه مند به توسعه دوره علوم کامپیوتر AP هستند، Mobile CSP برنامه درسی را برای دانش آموزان ارائه می دهد تا برنامه نویسی را در حین توسعه یک برنامه تلف سایت های آموزش برنامه نویسی به کودکان ن همراه یاد بگیرند. دوره رایگان به صورت آنلاین در دسترس است.

 

برای فهرست جامعی از منابع، لیست طولانی برنامه های حضوری و آنلاین Code.org را بررسی کنید.

 

EDUTOPIA خواندن را پیشنهاد کرد

3 مرحله برای تبدیل شدن به یک معلم کدنویسی این سایت های آموزش برنامه نویسی به کودکان  نکات را از یکی از همکاران Edutopia در مورد نحوه تنظیم برنامه درسی، طراحی کلاس خود و یافتن پشتیبانی برای آموزش علوم کامپیوتر بخوانید.

 

بیش از 15 روش برای آموزش کدنویسی به هر دانش آموز (حتی بدون کامپیوتر) راه های زیادی برای آموزش کدنویسی وجود دارد، از جمله برخی از آنها که نیازی به کامپیوتر ندارند. Programming teaching sites for children این لیست از منابع Edutopia را در مورد آموزش کدنویسی بررسی کنید، حتی اگر هنوز متخصص نیستید.

 


برچسب: برنامه نویسی کودکان،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۱ خرداد ۱۴۰۳ساعت: ۰۹:۰۰:۳۰ توسط:نیما ثابتی موضوع: نظرات (0)