مدرسه کدنویسی مدرسه کدنویسی .

مدرسه کدنویسی

معرفی آموزش برنامه نویسی برای کودکان

به صورت رایگان در Tynker. دسترسی به کتابخان آموزش برنامه نویسی برای کودکان  و سرور خصوصی Minecraft نیاز به اشتراک ماهانه دارد.

Tynker یک دوره برنامه نویسی آنلاین برای کودکان است. این یکی از وب سایت های برنامه نویسی برای کودکان است. این طراحی شده است تا به آنها اجازه دهد بازی ها و برنامه های کاربردی خود را ایجاد کنند و همچنین یاد بگیرند که چگونه مدهای Minecraft را برنامه ریزی کنند. Tynker هم برنامه نویسی بلوکی و هم دوره های مبتنی بر متن را تدریس می کند.

 

دروس برنامه نویسی مبتنی بر بازی و فضایی با بیگانگان آموزش برنامه نویسی برای کودکان  و موشک ها است. کودکان در سه سطح بازی/کلاس برای مسیری که با سن آنها مطابقت دارد پیشرفت می کنند.

 

مجموعه‌ای از دوره‌های مرتبط با بازی محبوب Minecraft به بچه‌ها در مورد مودها و پوسته‌ها، نحوه ایجاد مد‌ها و نحوه ایجاد بازی‌های Minecraft چند نفره آموزش می‌دهد. با یک اشتراک پولی، بچه‌ها به سرور خصوصی Minecraft خود دسترسی پیدا می‌کنند و به آن‌ها یک محیط امن برای ایجاد حالت‌ها و سپس بازی آنلاین با دوستان دعوت شده‌شان می‌دهند.

 

هیچ برنامه ساختاری با Tynker وجود ندارد، بنابراین کودکان ب آموزش برنامه نویسی برای کودکان ا سرعت خود پیشرفت می کنند. برای بچه ها در هر مرحله از یادگیری کدنویسی، چه مبتدی یا پیشرفته، عالی است.

 App Inventor یک زبان بصری و بلاک برای ایجاد برنامه های اندروید است. وب سایت برنامه نویسی آنها برای بچه ها آموزش ها و دوره های آموزشی ویدیویی را در یک جعبه ارائه می دهد.

 

App Inventor که در اصل توسط گوگل ساخته شده است به شما امکان می دهد برنامه های اندروید را به سادگی با حرکت دادن اشیا روی صفحه برنامه ریزی کنید. این رویکرد مشابه برنامه نویسی بلوکی است. این دوره با راه‌اندازی App Inventor شروع می‌شود و به سمت ایجاد برنامه‌های اندرویدی پیچیده‌تر حرکت می‌کند. دانش‌آموزان یاد می‌گیرند که چگونه برنامه‌های موبایل ایجاد کنند و با استفاده از App Inventor آنها را به اشتراکآموزش برنامه نویسی برای کودکان  بگذارند. این آموزشی، آسان و سرگرم کننده است.

 

MIT اکنون میزبان App Inventor به صورت آنلاین است، بنابراین، خوشبختانه برای ما، به صورت رایگان در دسترس است. آموزش ها برای استفاده توسط معلمان اصلاح شده و در یک دوره در جعبه ای که شامل درس های ویدئویی و متنی است، جمع آوری شده است. App Inventor به‌جای اینکه بچه‌هایتان را  آموزش برنامه نویسی برای کودکان از تلفن دور نگه دارید، به آنها کمک می‌کند تا از آن استفاده کنند.

 

به App Inventor مراجعه کنید

10. Avengers Code

کد اونجرز

سن: بالای 12 سال

قیمت: یک دوره آزمایشی رایگان یا اشتراک ماهانه محدود در دسترس است.

Code Avengers یکی از بهترین وب سایت های برنامه نویسی برای کودکان است. از دوره های خود گام، عمدتاً مبتنی بر متن استفاده می کند. دوره ها شامل مقدمه ای بر کدنویسی، مقدمه ای بر توسعه وب و کدنویسی در پایتون، HTML و CSS یا جاوا اسکریپت است.

 

بچه ها از طریق درس ها، کدهای اشکال زدایی و چالش آموزش برنامه نویسی برای کودکان  های کامل کار می کنند. Code Avengers به ​​طور خودکار دستاوردهای فرزند شما را در حین تکمیل درس ها و فعالیت های خود ردیابی می کند. آنها به شما یک داشبورد والدین می‌دهند، جایی که می‌توانید پیشرفت فرزندانتان را از طریق درس‌ها، پروژه‌هایی که ایجاد کرده‌اند و مفاهیمی که یاد گرفته‌اند ببینید.

 

وقتی با مشکلی مواجه می شوند، کودکان به پشتیبانی آنلاین و کمک های فنی دسترسی دارند. این کمک زنده ممکن است در بسیاری از برنامه های سفارشی دیگر وجود نداشته باشد.

 

از App Inventor دیدن کنید

11. کد هیولا

هیولا کد

سن: بالای 13 سال

قیمت: رایگان

Code Monster یک بازی تعاملی است که به کودکان اجازه آموزش برنامه نویسی برای کودکان  می دهد تا نوشتن جاوا اسکریپت را تمرین کنند. از لحظه ای که وارد سایت می شوید، در حال کدنویسی هستید. Code Monster فرض می‌کند که دانش‌آموز از قبل جاوا اسکریپت را می‌داند و فقط به مکانی برای تمرین نحو نیاز دارد.

 

تنها کاری که باید انجام دهید این است که دستورالعمل های هیولا را در این وب سایت برنامه نویسی برای بچه ها دنبال کنید، اما در غیر این صورت کمک کمی وجود دارد. یک صفحه نحوه بازی، یک صفحه درباره و یک سؤال متداول وجود دارد. همین. پرسش‌های متداول دانش‌آموز را تشویق می‌کند تا به دنبال آموزش‌ها و راهنماهای جاوا اسکریپت در جای دیگری باشد.

 

هدف Code Monster ارائه یک پلت فرم سرگرم کننده و همه جانبه برای تمرین و نه لزوما یادگیری، نحو است.

 

GameBlox یک سایت برنامه نویسی مبتنی بر بلوک برای ایجاد بازی های آنلاین برای وب و دستگاه های تلفن همراه است. این به همه اجازه می دهد تا بازی هایی را توسعه دهند که می توانید به صورت آنلاین و روی تلفن همراه خود بازی کنید.

 

می توانید از پروژه های آغازین آنها به عنوان پایه استفاده کنی Teaching programming for children د و آنها را سرگرم کننده تر کنید. در غیر این صورت، از دکمه "ایجاد بازی" برای رفتن مستقیم به صفحه ویرایش کد استفاده کنید.

 


برچسب: برنامه نویسی کودکان،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۹ خرداد ۱۴۰۳ساعت: ۰۹:۴۷:۱۶ توسط:نیما ثابتی موضوع: نظرات (0)