مدرسه کدنویسی مدرسه کدنویسی .

مدرسه کدنویسی

بهترین دانلود رایگان آموزش کامپیوتر صفر تا صد

در آموزش عمومی، گزارش Simon[Quoi؟] که در سال 1980 به دانلود رایگان آموزش کامپیوتر صفر تا صد  رئیس جمهور ارائه شد، آموزش علوم کامپیوتر از کلاس چهارم و ایجاد CAPES و مجموعه ای از علوم کامپیوتر را توصیه می کند. این فقط تا حدی اجرا شد: در سال 1981، یک گزینه فناوری اطلاعات به صورت آزمایشی در 12 دبیرستان راه اندازی شد. این به تدریج به حدود نیمی از دبیرستان ها گسترش خواهد یافت، اما سرانجام در پایان دهه 1980 منسوخ خواهد شد.

به دنبال طرح محاسباتی رئیس جمهور دوگل، جانشین او ژرژ پمپیدو عملیات  دانلود رایگان آموزش کامپیوتر صفر تا صد دبیرستان 58 را در سال 19703 راه اندازی کرد. به همین مناسبت، انجمن EPI5 و همچنین زبان برنامه نویسی LSE ایجاد شد. 58 لیسه به رایانه های میترا 15 و T1600 مجهز شده اند.

 

گزارش Nora-Minc در سال 1978 راه اندازی مجدد این عملیات را با نام 10000 میکروکامپیوتر توصیه کرد. سپس مدارس مربوطه به کامپیوترهای LogAbax و Micral مجهز می شوند.

 

در اوایل سال 1983، رئیس جمهور فرانسوا میتران تمایل خود را برای تجهیز مدارس در آکادمی های خاص به کامپیوترهای تامسون TO76 اعلام کرد.

 

 

دولت طرح «انفورماتیک برای همه» (IPT) را آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان در سال 1984 تهیه و در 25 ژانویه 1985 ارائه کرد. این طرح علیرغم ناقص بودن  دانلود رایگان آموزش کامپیوتر صفر تا صد و بخصوص اینکه دوام نیاورد، نقطه برجسته فرآیندی بود که در دهه 1970 با تجهیز کلیه مؤسسات آموزشی دولتی آغاز شد. علاوه بر این، این تجهیزات باید برای همه شهروندان قابل دسترسی باشد. این طرح اساسا بر استفاده از نرم افزار در رشته ها و فعالیت ها متمرکز بود. اما گزینه IT که به طور موازی توسعه یافته بود استثناء نشد.

 

برنامه فناوری اطلاعات برای همه امکان استقرار تجهیزات مجهز به زبان LOGO را در مدارس فراهم کرد.

 

گزینه IT دبیرستان

وزارت آموزش و پرورش کشور طی تبصره  دانلود رایگان آموزش کامپیوتر صفر تا صد 2 تیر 1360 از ایجاد گزینه تجربی کامپیوتر در پایه دوم خبر داد که به منظور بررسی سهم علوم کامپیوتر در آموزش عمومی دانش آموزان در 10 تا 12 دبیرستان اجرا می شود. .

 

برنامه گزینه دبیرستان

کلی: اطلاعات، سخت افزار، نرم افزار

روش های محاسباتی

یک متن را بخوانید و مسئله ای را که باید حل شود فرموله کنید  دانلود رایگان آموزش کامپیوتر صفر تا صد - یک روش راه حل را پیشنهاد و دقیقاً فرموله کنید آن را به زبان برنامه نویسی بنویسید - آن را در رایانه پیاده سازی کنید.

برنامه های بدون حلقه

برنامه های تکراری ساده

برنامه های کامپیوتری

کامپیوتر و جامعه

برنامه کلاس اول (شروع سال 1982)

جدول زمانی هفتگی: 1 ساعت درس و 1 ساعت 30 دقیقه کار عملی (کلاس تقسیم شده). معلمان 2.5 ساعت در سال برای آموزش، مشاوره و ارزشیابی خود فرصت دارند.

مواد

ابزارها و روش های ساخت برنامه

ساختارهای کنترلی

روش های برنامه نویسی

علوم کامپیوتر و کاربردهای آن

ارائه برخی از حوزه های کاربردی IT

مبانی پایگاه های داده

پروژه ها: اجرای یک یا دو برنامه با اهمیت بیشتر دانلود رایگان آموزش کامپیوتر صفر تا صد : مشخص کردن بخش های مختلف، کار تیمی، توسعه مستندات، ادغام بخش های مختلف.

برنامه سال آخر (شروع سال 1983)

مواد

ابزارها و روش های ساخت برنامه

توابع و رویه های بازگشتی

نمونه هایی از ساختارهای داده پیچیده تر

اطلاعات تکمیلی در مورد روش دانلود رایگان آموزش کامپیوتر صفر تا صد  های برنامه نویسی

علوم کامپیوتر و کاربردهای آن

مروری بر زبان های برنامه نویسی اصلی مورد استفاده، برجسته کردن نقاط مشترک آنها

مفاهیم تله ماتیک، شبکه های کامپیوتری،  Free download computer training from zero to one hundred پایگاه های داده توزیع شده. مفاهیم هوش مصنوعی، برنامه ها


برچسب: برنامه نویسی کودکان،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲ خرداد ۱۴۰۳ساعت: ۰۸:۴۰:۱۵ توسط:نیما ثابتی موضوع: نظرات (0)