مدرسه کدنویسی مدرسه کدنویسی .

مدرسه کدنویسی

کلاس های تابستانی

نارنجی – بلوک های کنترلی کلاس های تابستانی (نحوه پخش اسکریپت را کنترل می کند)

قرمز - بلوک‌های پایانی (نشان می‌دهد چگونه و چه زمانی اسکریپت را پایان دهیم یا اینکه اسکریپت باید حلقه شود)

در اینجا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد بلوک های مختلف در هر دسته پیدا کنید.

همانطور که می بینید، ScratchJr از عناصر صرفا بصری در آموزش کدنویسی به بچه ها استفاده می کند. حتی «نوشتن» اسکریپت کامل شامل انتخاب و ردیف کردن بلوک‌های صرفاً گرافیکی است.

آیا Scratch Jr رایگان است؟

آره! ScratchJr کلاس های تابستانی - بسیار شبیه Scratch - یک برنامه رایگان است که می توانید آن را در اکثر دستگاه های اپل و اندروید دانلود و نصب کنید.

تیم رسمی Scratch به لطف کمک‌های سخاوتمندانه بسیاری که دیدگاه خود را به اشتراک می‌گذارند، پشتیبانی مداوم برای همه خدمات خود ارائه می‌کند: آموزش برنامه‌نویسی رایگان و مناسب برای کودکان. این کمک‌های مالی به بنیاد Scratch این امکان را برای تیم پشتیبان Scratch و ScratchJr فراهم می‌کند تا به طور مداوم کیفیت هر دو برنامه را بهبود بخشد.

بنیاد اسکرچ در می 2013 تأسیس شد. از آن زمان، با بیش از 200 میلیون تعامل ثبت شده در سال گذشته، به بزرگترین انجمن برنامه نویسی برای کودکان تبدیل شده است.

ماموریت آنها اطمینان از رایگان ماندن Scratch و دسترسی آسان برای کلاس های تابستانی همه است. با انجام این کار، کودکان در سراسر جهان می توانند به بیان ایده ها و خلاقیت خود از طریق کدنویسی ادامه دهند.

آیا ScratchJr برای رایانه شخصی موجود است؟

ScratchJr در حال حاضر برای مک و ویندوز از طریق یک پورت جامعه منبع باز (که می توانید در اینجا پیدا کنید) در دسترس است. این به سادگی به این معنی است که این برنامه توسط انجمن دوباره بسته بندی و برای رایانه های شخصی بازنویسی شده است

همانطور که گفته شد، لطفاً توجه داشته باشید که نسخه‌های مک و ویندوز ScratchJr آزمایشی هستند. آنها باید کار کنند - همانطور که بررسی ها و بارگیری ها نشان می دهند - اما توسط تیم رسمی Scratch پشتیبانی و تایید نمی شوند.

از سال 2016، ScratchJr به عنوان یک برنامه رایگان برای iPad، دستگاه‌های اندرویدی انتخابی و کروم‌بوک‌ها در دسترس است.

PBS Kids، یک کلاس های تابستانی شبکه رسانه ای که برنامه های تلویزیونی سرگرم کننده و آموزشی را برای کودکان پخش می کند، نسخه مخصوص به خود را از این برنامه (به نام PBS Kids ScratchJr) به عنوان محصول مشارکتی دارد. این نسخه شامل شخصیت‌ها و پس‌زمینه‌های نمایش‌های محبوب PBS Kids است. بپیچیم

آیا کودک من عاشق ScratchJr خواهد شد؟

ما مطمئن هستیم که آنها خواهند شد.

کدنویسی در ابتدا توسط اکثر مردم «بیش از حد دشوار» تلقی می‌شد، اما این امر عمدتاً به دلیل مشکلات دسترسی و قالب‌بندی بود. کدنویسی مبتنی بر متن می تواند برای افرادی که معنی حروف و نمادها را نمی دانند بسیار ترسناک به نظر برسد - چه رسد به بچه هایی که به سختی الفبا را درک کرده اند!

اما زبان‌های برنامه‌نویسی بلاک مانند Scratch و ScratchJr ثابت کرده‌اند که برنامه‌نویسی کامپیوتری نیازی به این‌چنین سطحی ندارد و آموزش کدنویسی برای بچه‌ها بسیار امکان‌پذیر است.

رسنیک می‌گوید: «ما واقعاً فکر می‌کنیم که کدنویسی کلاس تابستانی می‌تواند – و باید – برای همه باشد. برس موافق است. "ما معتقدیم که یادگیری نحوه کدنویسی راهی برای بیان خود است."


برچسب: کلاس های تابستانی،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ساعت: ۰۵:۱۷:۲۶ توسط:نیما ثابتی موضوع: نظرات (0)