مدرسه کدنویسی مدرسه کدنویسی .

مدرسه کدنویسی

آموزش برنامه نویسی به کودکان

چه منابعی برای یادگیری اسکرچ آموزش برنامه نویسی به کودکان در دسترس است؟

اگر تازه شروع کرده اید، یک راهنمای گام به گام در داخل Scratch موجود است. برای مروری بر منابع Scratch، صفحه ایده ها را ببینید.

انجمن آنلاین اسکرچ چیست؟

هنگام شرکت در انجمن آنلاین Scratch، اعضا می توانند با سایر اعضای Scratch از هر پیشینه، سن و علایق، در یک جامعه یادگیری باز کاوش و آزمایش کنند. اعضا می توانند کار خود را به اشتراک بگذارند، بازخورد دریافت کنند و از یکدیگر بیاموزند.

 

رهنمودهای انجمن آنلاین اسکرچ چیست؟

تیم اسکرچ با جامعه کار می کند تا محیطی دوستانه و محترمانه برای افراد آموزش برنامه نویسی به کودکان در هر سن، نژاد، قومیت، مذهب، گرایش های جنسی و هویت جنسی حفظ کند. می‌توانید با مرور دستورالعمل‌های انجمن به فرزندتان کمک کنید تا نحوه مشارکت را بیاموزد. از اعضا خواسته می‌شود نظر سازنده داشته باشند و با گزارش دادن هر محتوایی که از دستورالعمل‌های انجمن پیروی نمی‌کند، به حفظ وب‌سایت دوستانه کمک کنند. تیم Scratch هر روز برای مدیریت فعالیت در سایت و پاسخ به گزارش‌ها با کمک ابزارهایی مانند فیلتر ناسزاگویی CleanSpeak کار می‌کند.

سیاست حریم شخصی شما چیست؟

برای محافظت از حریم خصوصی آنلاین کودکان، آنچه را که در طول فرآیند ثبت‌نام جمع‌آوری می‌کنیم و آنچه را در وب‌سایت عمومی می‌کنیم محدود می‌کنیم. ما اطلاعات حساب را به کسی نمی فروشیم یا اجاره نمی دهیم. می توانید درباره صفحه سیاست حفظ حریم خصوصی ما اطلاعات آموزش برنامه نویسی به کودکان بیشتری کسب کنید.

 

آیا راهی برای استفاده از Scratch بدون شرکت آنلاین وجود دارد؟

بله، برنامه Scratch به شما امکان می دهد پروژه های Scratch را بدون اتصال به اینترنت ایجاد کنید. می‌توانید برنامه اسکرچ را از وب‌سایت اسکرچ یا فروشگاه برنامه دستگاهتان دانلود کنید. در قسمت آخر این مجموعه، ما به دارایی‌های Scratch مانند پس‌زمینه، اسپرایت، لباس و صدا نگاه کردیم. پس از ایجاد برخی از دارایی آموزش برنامه نویسی به کودکان ها، باید آنها را وادار به انجام کاری کنید، جایی که بلوک ها وارد می شوند.

 

بلوک‌ها خطوط یا بلوک‌هایی از کد هستند که برای ایجاد یک اسکریپت به پروژه خود می‌کشید. هر دارایی می‌تواند بیش از یک اسکریپت مرتبط با خود داشته باشد و هر اسکریپت می‌تواند به تعداد مورد نیاز بلوک داشته باشد.

همانطور که با Scratch تجربه بیشتری می کنید و شروع به ساخت پروژه های پیچیده تر می کنید، متوجه می شوید که اسکریپت های شما می توانند بسیار طولانی و پیچیده شوند، بنابراین یافتن کارآمدترین راه برای ایجاد اسکریپت ها و کارآمدترین بلوک های ممکن مهم است. اگر از Scratch به عنوان نقطه شروع برای آموزش کدنویسی به خود یا دیگران استفاده می کنید، این مهارت خوبی است، زیرا نوشتن کد مرتب و کارآمد مهم است.

 

بعداً در این مجموعه، هر دسته از بلوک ها را با جزئیات آموزش برنامه نویسی به کودکان بیشتری پوشش خواهم داد، و استفاده از آنها را از طریق پروژه ها نشان خواهم داد، اما در این پست به شما یک نمای کلی از انواع مختلف بلوک ها و کارهایی که می توانید با آنها انجام دهید ارائه خواهم کرد.


برچسب: آموزش برنامه نویسی به کودکان،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ساعت: ۰۱:۳۹:۴۰ توسط:نیما ثابتی موضوع: نظرات (0)