مدرسه کدنویسی مدرسه کدنویسی .

مدرسه کدنویسی

آموزش برنامه نویسی کودکان

از ابتدا، تخصص ما در رفع نیازهای رشدی کودکان آموزش برنامه نویسی کودکان خردسال و آماده سازی آنها برای تحصیل در مقطع ابتدایی بوده است.

برنامه ما با یک تجربه نیم روزه یا تمام روز کودک نوپا و به دنبال آن دو سال دوران کودکی آغاز می شود: برنامه های EC1 و EC2 ما. برای اطلاعات در مورد سن در هنگام ثبت نام و نحوه درخواست از صفحه پذیرش ما دیدن کنید.برنامه کودک نوپا انتقال به محیط مدرسه

برنامه کودک نوپا بر آموزش کودکان برای برآوردن علایق و نیازهای فردی خود و همچنین تعامل موفقیت آمیز به عنوان بخشی از یک گروه متمرکز است. روز با زمان بازی در حیاط کودک نوپا شروع می شود که در آن کودکان به فعالیت های متنوعی مانند آب بازی، نقاشی و غیره مشغول می شوند.

در کلاس درس، کودکان نوپا با مواد هنری آزمایش می‌کنند، از مراکز فعالیتی که بلوک‌ها، عروسک‌ها، کامیون‌ها، لباس‌های آراسته و غیره را در خود جای می‌دهند، آموزش برنامه نویسی کودکان انتخاب می‌کنند. یادگیری نحوه نشستن در یک گروه، گوش دادن به داستان، و یادگیری در مورد فصول و روزهای هفته از فعالیت های جذاب برای یک کودک نوپا است. زمان دایره یک تجربه مهم برای کودکان است و معلمان از مرحله رشد هر کودک آگاه هستند.

برنامه کودک نوپا پنج روز در هفته اجرا می شود.برنامه نیم روز: 9:00 صبح تا ظهربرنامه تمام روز: 9:00 صبح تا 3:00 بعد از ظهرVideoShare را پخش کنیددوران کودکی 1 (EC1) و دوران کودکی 2 (EC2)توسعه مهارت ها، مفاهیم و ایده ها

برنامه های EC1 و EC2 برای کودکان سه تا چهار ساله و چهار تا پنج ساله طراحی شده اند. هر کلاس درس، متشکل از 22 کودک و سه معلم، شامل تجربیات داخلی و خارجی است که پیرامون مراکز آموزشی و موضوعاتی که در طول سال تغییر می‌کنند، سازماندهی شده‌اند. مراکز یادگیری به عنوان اجزای جدایی ناپذیر هر کلاس درس دوران کودکی، فرصت های رشدی مناسبی را برای کودکان فراهم می کند تا با یکدیگر، با مواد، و مفاهیم و ایده ها تعامل داشته باشند.

برنامه درسی اوایل کودکی در تلاش است تا به کودکان کمک کند عزت نفس، مهارت های حرکتی، خلاقیت، تسلط بر خود و خودمختاری را توسعه دهند، به کودک در جدایی تدریجی کمک می کند، آموزش برنامه نویسی کودکان و مهارت های زبان و ارتباطات، اجتماعی شدن، تفکر منطقی و متوالی، سواد و سواد را توسعه می دهد. مفاهیم ریاضی

برنامه های EC1 و EC2 پنج روز در هفته از ساعت 9 صبح تا 3 بعد از ظهر اجرا می شوند. مراقبت های بعد از مدرسه برای دانش آموزان EC1 و EC2 در دسترس است. تعاریف رسانه آموزشی

رسانه‌های آموزشی شامل رسانه‌هایی هستند که برای آموزش یا روشنگری عمدی یا تصادفی طراحی شده‌اند (کرکوریان و اندرسون، 2008). در حال حاضر، هیچ اجماع یا تعریف فدرالی از رسانه آموزشی وجود ندارد. با این حال، تعریفی برای تلویزیون آموزشی که به عنوان بخشی از ایجاد قانون تلویزیون کودکان در سال 1990 (CTA) ایجاد شد، نقطه شروع مفیدی است. CTA توسط کنگره در پاسخ به داده هایی ایجاد شد که نشان می دهد کودکان بیش از 3 ساعت در روز را صرف تماشای تلویزیون می کنند و شواهد واضحی وجود دارد که قرار گرفتن در آموزش برنامه نویسی کودکان معرض تلویزیون بر رشد آنها تأثیر می گذارد.

 CTA بیان می‌کند که «برنامه‌نویسی اصلی [باید] به‌طور خاص برای خدمت به نیازهای آموزشی و اطلاعاتی کودکان 16 سال و کمتر، از جمله نیازهای فکری/شناختی یا اجتماعی/عاطفی کودک طراحی شود و باید «نیازهای آموزشی و اطلاعاتی» را برآورده کند. کودکان به عنوان یک هدف مهم» (CTA، 1990).

طرفداران استفاده از رسانه به عنوان یک ابزار یادگیری بالقوه استدلال می کنند که تمام محتوای رسانه آموزشی است. به این معنا که کودکان از هر محتوایی که با آن درگیر می شوند، صرف نظر از قالبی که از طریق آن ارائه می شود، یاد می گیرند (به عنوان مثال، اسکول و همکاران، 2006).

 برای مثال، شواهد قابل‌توجهی وجود دارد که استفاده یا مشاهده محتوای رسانه‌ای خشونت‌آمیز (مانند برنامه‌های تلویزیونی خشونت‌آمیز یا بازی‌های ویدیویی) با رفتار خشونت‌آمیز و پرخاشگرانه مرتبط است (مانند اندرسون و بوشمن، 2001). از سوی دیگر، رسانه های آموزشی معمولاً با هدف آموزش و اطلاع رسانی ایجاد می شوند آموزش برنامه نویسی کودکان . به این ترتیب، پژوهشی که در این مقاله بررسی می‌شود باید مختص رسانه‌هایی باشد که «عمداً بر اساس برنامه درسی با برنامه‌ای عمدی برای آموزش هستند» (کرکوریان و اندرسون، 2008: ص 188).


برچسب: آموزش برنامه نویسی کودکان،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ساعت: ۱۰:۱۷:۳۲ توسط:نیما ثابتی موضوع: نظرات (0)