مدرسه کدنویسی مدرسه کدنویسی .

مدرسه کدنویسی

آموزش برنامه نویسی برای کودکان

یکی دیگر از استراتژی های مهم برای مبتدیان، داشتن آموزش برنامه نویسی برای کودکان یک تیم پشتیبانی است. وقتی سؤالی دارید یا برای عیب‌یابی به کمک نیاز دارید، به کسی یا جایی نیاز دارید که بتوانید به آنجا بروید. اگر در محافل دانشگاهی یا دانشگاهی نیستید، این می تواند دشوار باشد. انجمن های آنلاین و Stack Overflow عالی هستند، اما همیشه نمی توانند به شما کمک کنند.

پیدا کردن یک مربی، برنامه نویس کهنه کار، یا دوستی که سفر برنامه نویسی خود را آغاز می کند به سرعت بخشیدن به روند یادگیری نحوه کدنویسی برای اندروید کمک می کند.

اینا عالین ماماناگر ترجیح می دهید به جای آنلاین، به صورت عملی بیاموزید، آماده شروع سفر برنامه نویسی خود هستید. اگر بخواهید مقداری پول خرج کنید، متوجه خواهید شد که صدها مدرسه و دوره برنامه نویسی آنلاین وجود دارد.

برخی از دانشگاه‌ها مانند دانشگاه DeVry حتی دوره‌های آنلاینی را در زمینه توسعه اپلیکیشن موبایل ارائه می‌دهند و ارزش بررسی دارند.

لذت بردن آموزش برنامه نویسی برای کودکان از یادگیری

در حالی که نیازی به پرش برای کالج های آنلاین ندارید، باید انتظار داشته باشید که همه منابع مورد نیاز رایگان نباشند. اگر واقعاً می خواهید یک برنامه نویس شوید، باید برای کتاب، کلاس های آنلاین یا حتی یک کامپیوتر بهتر هزینه کنید.

مانند یادگیری هر چیزی، در اوایل با مشکلات زیادی مواجه خواهید شد. سعی کنید خیلی ناامید نشوید و در وهله اول روی دلیل ساختن اپلیکیشن خود تمرکز کنید.

کتابخانه ها بهترین دوستان شما هستند زمانی که در مشکل هستید. هیچ شرمی در یافتن و تطبیق کد موجود برای نیازهای خاص شما وجود ندارد. زمانی که کد از قبل نوشته شده باشد، اختراع مجدد چرخ اتلاف وقت است. شما هنوز باید کد را درک کنید، اما نیازی نیست که هر خط از برنامه خود را خودتان بنویسید. بهترین زبان برنامه نویسی برای برنامه های اندروید چیست؟

جایگزین های دیگری که در وقت و هزینه شما صرفه آموزش برنامه نویسی برای کودکان جویی می کنند

اگر واقعاً طرز فکر شرکت تجاری دارید، یادگیری کدنویسی بهترین استفاده از زمان شما نیست. استخدام یک برنامه نویس برای ساخت اپلیکیشن خود را در نظر بگیرید تا بتوانید روی طراحی، نیازها و تجربیات کاربر و کسب درآمد تمرکز کنید.

اگر به کد علاقه دارید، این فرصت عالی برای بررسی برنامه نویس خود و یادگیری در مورد برنامه نویسی اندروید خواهد بود.

البته نکته منفی استخدام یک توسعه دهنده هزینه آن است. توسعه یک برنامه اندروید می تواند از 3000 یورو و بیشتر هزینه داشته باشد. برای مثال، برنامه اینستاگرام نیم میلیون دلار برای توسعه سرمایه گذاری مخاطره آمیز هزینه کرده است.

ما می‌توانیم نسخه‌های iOS و Android کد شما را تولید کنیم، بنابراین می‌توانید بدون برنامه‌نویسی یا کار، برنامه‌هایی را برای Apple Store بسازید. همچنین به شما کمک می کند برنامه خود را در فروشگاه Google Play دریافت کنید و مطمئن شوید که استانداردهای کیفیت مورد نیاز را آموزش برنامه نویسی برای کودکان برآورده می کند.

می توانید خدمات حرفه ای Openinnova را استخدام کنید تا برنامه خود را برای شما ایجاد کند. اگر می خواهید شخص دیگری برنامه شما را طراحی کند، اما نمی خواهید هزاران دلار خرج کنید، این یک گزینه عالی است. بهترین زبان برنامه نویسی برای برنامه های اندروید چیست؟

نتیجه

اگر تازه به فکر شروع توسعه اپلیکیشن اندروید هستید، سه زبان اصلی وجود دارد که می توانید یاد بگیرید. بهترین گزینه ها C++، Java و Kotlin هستند. از این میان، بهترین گزینه برای مبتدیان کاتلین است. این یک زبان جدیدتر با فرصت های زیادی برای برنامه نویسان تازه کار است. بهترین زبان برنامه نویسی برای برنامه های اندروید چیست؟

هنگامی که می دانید از چه زبانی می خواهید استفاده کنید، آموزش برنامه نویسی برای کودکان می خواهید با راه اندازی یک IDE و برنامه ریزی برنامه خود قبل از شروع کدنویسی شروع کنید. قبل از اینکه آماده شوید اشتباه کدنویسی نکنید. منابع آنلاین زیادی برای کمک به یادگیری کدنویسی وجود دارد. از آنها برای توسعه مهارت ها و یادگیری تکنیک های جدید استفاده کنید. باید هر روز کمی وقت بگذارید و کمی مطالعه کنید.


برچسب: آموزش برنامه نویسی برای کودکان،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ فروردین ۱۴۰۲ساعت: ۰۵:۲۷:۰۳ توسط:نیما ثابتی موضوع: نظرات (0)