مدرسه کدنویسی مدرسه کدنویسی .

مدرسه کدنویسی

آموزش برنامه نویسی کودکان

ویکی رسمی Minecraft. Minemum، سایت آموزش برنامه نویسی کودکان بک اوکلی، مادر دو فرزند که Minecraft بازی می کند

اگر فرزندتان شروع به صحبت با شما در مورد خزنده، تست و رداستون کرد، نگران نباشید: این فقط Minecraft است. Minecraft یک بازی ویدیویی است که از سال 2009 میلیون ها کاربر از جمله کودکان زیادی را جمع آوری کرده است که با قرار دادن و از بین بردن بلوک های دنیای معروف پیکسلی یاد می گیرند که خلاقیت و مهارت های حل مسئله خود را توسعه دهند. در واقع، Minecraft فقط یک بازی ویدیویی نیست:

 به لطف مکانیک بازی می‌تواند به یک ابزار یادگیری بسیار مفید برای کودکان تبدیل شود، تا در مدارس نیز برای یادگیری اصول کدنویسی و برنامه‌نویسی و مطالعه موضوعات STEM در حین تفریح ​​مورد استفاده قرار گیرد.

نقش Minecraft در آموزش مدت هاست که شناخته شده است، به طوری که Minecraft: Education Edition متولد شد، نسخه ای با هدف آموزشی خاص که آموزش برنامه نویسی کودکان به معلمان اجازه می دهد از بازی ویدیویی به عنوان کمک آموزشی برای هر موضوعی استفاده کنند.

ماین کرافت آموزشی Minecraft چیست؟

Minecraft به یکی از محبوب ترین و شناخته شده ترین بازی های ویدئویی در جهان تبدیل شده است: از سال 2009، تاریخ انتشار، میلیون ها بازیکن دارد که به جمع آوری مواد و ساختن پناهگاه ها و اشیاء، تخریب یا قرار دادن آنها می پردازند

. بلوک های سه بعدی که از آنها تشکیل شده اند، جهان های بازی هستند. Minecraft یک بازی sandbox با پایان باز است و به همین دلیل هدف خاصی ندارد، اگرچه می توان با کشتن Enderdrago به آن پایان داد.

 پس از رسیدن به این هدف، همچنان می توان به بازی ادامه داد، دقیقاً به این دلیل که سرگرمی در انجام عملیات اساسی بازی، استخراج و کاردستی یا جمع آوری مواد و ترکیب اینها برای ایجاد اشیا و ساختمان های مختلف است.

آزادی کاوش و طراحی بر اساس شهود و خلاقیت خود. آموزش برنامه نویسی کودکان این اپلیکیشن توسط مارکوس پرسون برنامه نویس سوئدی ساخته شد و در سال 2011 به دست Mojang رسید: این بازی با این نیت متولد شد که یکی از بازی های ویدیویی معمولی نباشد که در آن باید با خشونت و زور به هدفی برسید.

 اما برای توسعه و استفاده از تخیل و نبوغ خود، و آنقدر محبوب شده است که یکی از تأثیرگذارترین بازی های دهه محسوب می شود و باعث ایجاد انجمن ها، راهنماها، آموزش های متعدد در یوتیوب شده است، به طوری که پس از " موزیک، Minecraft بیشترین جستجوی کلمه در پلتفرم ویدیویی است.

Need Next Hackathon 2021، اولین مسابقه دیجیتالی که به نوآوری در بخش ساختمان های هوشمند اختصاص دارد. برنامه را اینجا ببینید و همین الان ثبت نام کنید!

وبینار.29 سپتامبر و 6-13 آموزش برنامه نویسی کودکان اکتبرپنجره ای رو به آینده مشارکت: رایگان اطلاعات بیشتر هدف از بازی چیست؟

Minecraft یک بازی بسیار ساده با جنبه خطی است. دقیقا به همین دلیل در بین کودکان و نوجوانان نیز بسیار محبوب شده است. گرافیک ساخته شده از بلوک های "پیکسلی" که یادآور آجرهای لگو است (که Minecraft یک تکامل یافته از آن است) و پویایی فوری مبتنی بر حفاری، "مین" و ساختن، "دستگاه" از طریق بلوک های سه بعدی،

آن را به وسیله ای عالی برای بیان تبدیل می کند. خلاقیت بدون محدودیت و موانع خاص، یک بازی ویدئویی فراگیر و مناسب برای همه. اما در پس این خطی بودن، پیچیدگی خاصی وجود دارد. در واقع، ما در دنیایی از مواد، زمین و مکان‌هایی برای کاوش حرکت می‌کنیم، مواد جمع‌آوری می‌کنیم و ابزار، پناهگاه‌ها و ساختمان‌ها می‌سازیم،

حیواناتی را برای بزرگ کردن، شکار یا رام کردنشان ملاقات می‌کنیم، باید با طوفان، رعد و برق و طوفان روبرو شویم. باید در برابر طبیعت، قوانین شیمیایی و فیزیکی و خطرات بیوم های مختلف زنده بمانید و این کار را با استفاده از بلوک های مکعبی انجام می دهید تا هر آنچه برای ادامه بازی نیاز دارید بسازید.

بازی شما را به تلاش برای بقا، توسعه تفکر محاسباتی و آموزش برنامه نویسی کودکان مهارت‌های حل مسئله، ارزیابی انتقادی موقعیت‌ها و استدلال و محاسبه برای انجام اقدامات مختلف سوق می‌دهد. هیچ هدف واقعی یا طرح واقعی بازی وجود ندارد،


برچسب: آموزش برنامه نویسی کودکان،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۷ فروردین ۱۴۰۲ساعت: ۰۶:۳۸:۲۶ توسط:نیما ثابتی موضوع: نظرات (0)