مدرسه کدنویسی مدرسه کدنویسی .

مدرسه کدنویسی

آموزش برنامه نویسی

Kotlin یک زبان جدیدتر است که توسط گوگل آموزش برنامه نویسی توسعه یافته است. از آنجایی که توسط گوگل توسعه داده شده است، به طور یکپارچه با اندروید و جاوا کار می کند.

این زبان جدید از جاوا الهام گرفته شده است. C++ و تمام پیشینه های آن، بنابراین می توانید آن را نسخه بهبود یافته این زبان ها با ویژگی های جدید اضافه کنید. از بین سه موردی که بحث کردیم، کاتلین تا حد زیادی در دسترس ترین است. این یک زبان بسیار تمیز و نسبتا ساده است، با تشریفات و قوانین کمتری نسبت به C++ و جاوا.

در حالی که شما هنوز نیاز به درک مفاهیم و ساختارهای برنامه نویسی اولیه دارید. به طور کلی می توانید با خطوط کد کمتری به همان نتیجه برسید.

همانطور که وب‌سایت کاتلین آموزش برنامه نویسی می‌گوید، «برآوردهای تقریبی حاکی از کاهش 40 درصدی تعداد خطوط کد است».

این قطعاً برای مبتدیان یک امتیاز مثبت است، اگرچه به این معنی است که وزن بیشتری روی هر خط کدی که می نویسید وارد می شود. کاتلین همچنین در حال سازگاری کامل با iOS است که یک مزیت بزرگ دیگر است.

متأسفانه از آنجایی که این زبان جدید است و استاندارد نیست. پشتیبانی و عیب یابی کمتری در دسترس است. که می تواند کار را برای مبتدیان سخت کند. با این حال، به طور کلی، اگر به دنیای گسترده توسعه اندروید جسارت می کنید، یک نقطه شروع عالی است. بهترین زبان برنامه نویسی برای برنامه های اندروید چیست؟

آماده شدن برای موفقیت به عنوان یک برنامه نویس

اگر علاقه واقعی به برنامه نویسی دارید و زمان زیادی برای یادگیری دارید، با Kotlin شروع کنید و تا C++ ادامه دهید.

Kotlin زبانی است که توسط توسعه دهندگان برای برنامه نویسان آموزش برنامه نویسی کهنه کار و مبتدی ایجاد شده است. این به شما معرفی دوستانه ای با علوم کامپیوتر می دهد و در طول مسیر مقداری جاوا را به شما آموزش می دهد. از آنجایی که Kotlin بسیار جدید است، بسیاری از توسعه دهندگان با آن آشنا نیستند. یادگیری آن در حال حاضر به شما برتری نسبت به سایر توسعه دهندگان در هنگام درخواست شغل یا مشاغل آزاد می دهد.

جاوا زبان غالب برنامه نویسی اندروید و دومین زبانی است که بسیاری از توسعه دهندگان آن را یاد می گیرند. کاتلین و جاوا هر دو زبان برنامه نویسی رسمی اندروید هستند. اگر وقت و زمان کافی دارید، جاوا اولین زبان عالی برای یادگیری است. بهترین زبان برنامه نویسی برای برنامه های اندروید چیست؟

C++ یک زبان برنامه نویسی رسمی برای اندروید نیست و یادگیری آن بسیار دشوارتر است. این باید آخرین زبانی باشد که یاد می گیرید.

چگونه IDE خود را آموزش برنامه نویسی پیکربندی کنیم

ممکن است از خود پرسیده باشید که کدی را که با آن کار می کنید کجا می نویسید. پاسخ محیط توسعه یکپارچه شما یا IDE است.

IDEs جایی است که برای نوشتن، کامپایل و اجرای کد خود می روید. رایج ترین آنها اندروید استودیو است که دارای یک شبیه ساز است که نشان دهنده یک گوشی برای تست برنامه شما است.

همچنین می توانید گوشی خود را به اندروید استودیو متصل کرده و آن را در زندگی واقعی آزمایش کنید که بسیاری از توسعه دهندگان آن را ترجیح می دهند. برای طراحی صفحه نمایش، Android Studio از XML یا Javascript استفاده می کند. e از علامت گذاری توسعه پذیر. این زبان ساده دیگری است که علاوه بر کاتلین، جاوا یا سی پلاس پلاس باید یاد بگیرید.

قبل از شروع برنامه خود را برای موفقیت عظیم برنامه ریزی کنید

با این حال، قبل از شروع برنامه نویسی در IDE، باید برنامه ای آموزش برنامه نویسی را که می خواهید بسازید به دقت برنامه ریزی کنید. هیچ چیز ناامیدکننده‌تر از شروع خیلی زود و نیاز به حذف کدی نیست که ساعت‌ها صرف نوشتن و اشکال‌زدایی کرده‌اید، یا متوجه شوید که در نهایت به یک تابع نیازی نیست.


برچسب: آموزش برنامه نویسی،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ساعت: ۰۱:۱۹:۱۶ توسط:نیما ثابتی موضوع: نظرات (0)