مدرسه کدنویسی مدرسه کدنویسی .

مدرسه کدنویسی

آموزش برنامه نویسی

چالش‌های کدنویسی که ارائه می‌دهند آموزش برنامه نویسی : CoffeeScript، JavaScript، Python، Ruby، Java، Clojure، SQL، و Haskell و موارد دیگر.

6. تسخیر کد

Code Conquest یک راهنمای آنلاین رایگان برای کدنویسی برای مبتدیان است. وب‌سایت کدنویسی برای کسانی که نمی‌دانند از کجا شروع به یادگیری کد آنلاین کنند، عالی است. نحوه یادگیری کدنویسی، تماشای آموزش های رایگان، دانلود برگه های تقلب، تست دانش خود با آزمون ها و موارد دیگر را بیاموزید.

موضوعات آموزش داده شده: HTML/CSS، JavaScript، PHP، Ruby، jQuery، Swift، Python و موارد دیگر

7. GA Dash

این پلتفرم کدنویسی رایگان مجمع عمومی آموزش برنامه نویسی برای مبتدیان است. این کاملاً مبتنی بر پروژه است - شما با هر مرحله یک "پروژه" می سازید - و آن را برای کسانی که دوست دارند همزمان با یادگیری کدنویسی آنلاین به کار عمل کنند، ایده آل است.

آنها یکی از معدود منابع آموزش کدگذاری رایگان هستند که دوره ای در مورد نحوه ساخت تم Tumblr از ابتدا دارند. بررسی من در مورد آن را اینجا بخوانید.

چه پروژه های برنامه نویسی رایگان ارائه می دهند: HTML، CSS، جاوا اسکریپت، طراحی واکنش گراکدنویسی را در ga dash یاد بگیرید

8. آکادمی خان

آکادمی خان هزاران موضوع را ارائه می دهد (همانطور که ایرانیان سایبر صفحه اول آنها می گوید: "شما می توانید هر چیزی را یاد بگیرید")، از جمله بسیاری از موضوعات در برنامه نویسی کامپیوتر. چند کلاس برنامه نویسی رایگان برای بچه های کوچکتر نیز ارائه می شود - بنابراین تمام خانواده می آموزش برنامه نویسی توانند به صورت رایگان کدنویسی را یاد بگیرند!

منابع کدنویسی که آنها ارائه می دهند: JS، HTML/CSS، SQL، و موارد دیگر

9. MIT OpenCourseware

رقابت برای ورود به MIT ممکن است سخت باشد، اما دسترسی به مطالب دوره آنلاین آنها هیچ شهریه یا حداقل نمره SAT ندارد. آنها یک کتابخانه آنلاین از هر موضوعی که تدریس می کنند، بدون حساب کاربری برای دسترسی نگهداری می کنند. فقط برای یک دوره مرور کنید و شروع به بررسی مطالب کنید. بله…شما می توانید برنامه نویسی را به صورت رایگان در MIT یاد بگیرید. چه دنیایی

دوره های ارائه شده: بسیاری. در اینجا لیستی آموزش برنامه نویسی از تمام دوره های علوم کامپیوتر ارائه می شود.

10. پروژه اودین

جنگجویان امروزی می توانند برای یادگیری کدنویسی با پروژه Odin حرکت کنند. این توسط سازندگان Thinkful - یک بوت کمپ کدگذاری آنلاین برتر - ساخته شده است و پروژه Odin نسخه رایگان و منبع باز آنهاست. در حالی که با آموزش های برنامه نویسی آنها به صورت رایگان کدنویسی را یاد می گیرید، می توانید با استفاده از گروه چت آنلاین برای پشتیبانی سایر دانش آموزان بررسی کنید!

موضوعات فنی موجود: HTML، CSS، جاوا اسکریپت و جی کوئری، برنامه نویسی Ruby، Ruby on Rails

11. جسارت

Udacity نزدیک به 200 دوره رایگان برنامه نویسی و برنامه نویسی همچنین "Nanodegrees" ارائه می دهد که شما را برای مشاغل خاص مانند توسعه دهنده وب پیشرو یا تحلیلگر داده آموزش می دهد. مواد دوره رایگان است، اما مدرک نانو مستلزم پرداخت شهریه است.

چه برنامه های فناوری رایگان ارائه می دهند: بسیاری (نه فقط کدنویسی) بررسی کامل Udacity ما را اینجا بخوانید.جسارت


برچسب: آموزش برنامه نویسی،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۹ شهریور ۱۴۰۱ساعت: ۰۴:۳۴:۳۲ توسط:نیما ثابتی موضوع: نظرات (0)