مدرسه کدنویسی مدرسه کدنویسی .

مدرسه کدنویسی

HTML یک زبان نشانه گذاری است

HTML و CSS یک زبان نیستند و اصطلاحات قابل تعویضی نیستند. HTML و CSS در اینجا با هم ترکیب می شوند ، زیرا بسیاری از توسعه دهندگان هنگام یادگیری HTML تصمیم به یادگیری CSS می گیرند. دلیل اصلی این است که هر دو زبان برای طراحی ، نمایش و رفتار وب سایت ها بسیار مهم هستند.

 

HTML یک زبان نشانه گذاری است و از برچسب ها برای تعریف عناصر در یک سند استفاده می کند. اگر این سند به درستی ساخته شود ، در یک مرورگر وب یا سایر موتورهای نمایش سازگار نمایش داده می شود. CSS با کنترل ظاهر صفحه نحوه نمایش این عناصر HTML را تعیین می کند.

 

HTML5 به ویژه برای ایجاد برنامه های تلفن همراه محبوب شده است ، و این ایده منسوخ را که این ترکیب فقط هنگام برنامه نویسی وب سایت ها مفید است ، از بین می برد. کار دشواری نیست و به عنوان زبان شروع ایده آل دیگری برای توسعه دهندگان مبتدی عمل می کند.

 

سیستم عامل های برنامه نویسی پشتیبانی شده: محبوب ترین زبان برنامه نویسی در جهان.  معمول برای به روزرسانی های فوری ، ویژگی های تعاملی ، انیمیشن و سایر عناصر غیر استاتیک.  که ما آن را دوست نداریم یادگیری از سایر زبانهای شروع سخت تر است. ابتدا باید HTML و CSS را یاد بگیرید.

 

اگر قصد تهمت زدن را ندارید ، اگر قصد دارید برای دستگاههای دارای شبکه توسعه دهید ، باید JavaScript را یاد بگیرید. JS که همچنان محبوب ترین زبان برنامه نویسی در جهان است ، از جمله برای دستکاری در خروجی های HTML و CSS است. اگر در این سه مورد خود را نجیبانه درک کنید ، خیر

شاید هیچ حوزه فنی سریعتر از داده های بزرگ در حال رشد نباشد و حقوق دانشمندان داده و سایر موقعیت های مرتبط با سرعت زیادی در حال رشد است. جذاب ترین جنبه این منطقه ، جدا از پول ، این است که چندین صنعت محبوب را در لیست در حال رشد قرار داده است. خواه بخواهید در امور مالی ، ورزشی ، پزشکی یا جاهای دیگر کار کنید ، درک تحقیق و توسعه داده ها می تواند برای شما بسیار ارزشمند باشد.

 


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ساعت: ۰۵:۲۵:۳۵ توسط:نیما ثابتی موضوع: نظرات (0)