مدرسه کدنویسی مدرسه کدنویسی .

مدرسه کدنویسی

Scratch

در این راهنمای کوتاه توضیح خواهیم داد که چگونه Scratch برای مبتدیان آسان یاد می گیرد و چگونه می تواند به کودک شما کمک کند تا در زمینه کدگذاری شروع کند.

 

آیا یادگیری Scratch آسان است؟

مبتدیان برای یادگیری خراش سخت نیستند زیرا از عناصر بصری استفاده می کند و عملکرد کشیدن و رها کردن آن ساده است. این به طور خاص برای کودکان ایجاد شده است که هدف اصلی آنها قرار گرفتن در معرض اولیه درک اصول برنامه نویسی و برنامه نویسی است.

 

علیرغم سادگی Scratch ، برای یادگیری برنامه نویسی خوب است و به بچه ها اجازه می دهد پروژه هایی بسازند که از پیچیدگی نسبتاً بالایی برخوردار باشند ، زیرا هرچه بیشتر و بیشتر می آموزند.

 

پس Scratch برای مبتدیان خوب است؟

خراش بهترین معرفی کدگذاری برای مبتدیان و بچه های جوان است. به زبان ساده ، این یک زبان برنامه نویسی مبتنی بر بلوک است که به ساده سازی کدگذاری برای مبتدیان کمک می کند. این از روش کشیدن و رها کردن استفاده می کند که به شما امکان می دهد کودکان به راحتی و سریع اقدامات را انجام دهند. این روش همان چیزی است که باعث می شود خراش یادگیری آن دشوار نباشد و برای شروع کار آسان باشد.

 

مواردی مانند حذف ویرگول و فراموش کردن بستن یک براکت از بین می روند و تمرکز بیشتری روی مفاهیم برنامه نویسی ایجاد می کنند.

 

پس از شروع کار با Scratch ، کودکان معمولاً علاقه مند به استفاده از زبان های برنامه نویسی پیشرفته تر می شوند - در اینجا 4 مورد عالی برای بچه ها وجود دارد که پس از پیشرفت در Scratch شروع به یادگیری می کنند.

 

حتی اگر قصد ندارید فرزندتان به عنوان یک برنامه نویس درجه یک تبدیل شود و فقط می خواهید که او به عنوان یک مبتدی رویکرد خود را به تفکر منطقی بهبود بخشد ، Scratch روش خوبی برای کمک به این مسئله است. به عنوان مثال ، بچه ها در Scratch با موانعی روبرو می شوند که باید با تفکر سیستماتیک و منطق حل مسئله برطرف شوند.

 

جنبه دیگری که باعث می شود Scratch برای مبتدیان خوب باشد این است که برای شروع کار همیشه به کتابچه راهنما احتیاج ندارید. برای اکثر بچه ها به راحتی کافی است که بتوانند بدون هیچ گونه کمکی آن را تحویل بگیرند. با پیشرفت و پیشرفت ، داشتن شهریه و راهنمایی بسیار مفید است ، اما شروع کار نسبتاً آسان است.


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ساعت: ۰۸:۰۶:۵۶ توسط:نیما ثابتی موضوع: نظرات (0)