مدرسه كدنويسي مدرسه كدنويسي .

مدرسه كدنويسي

آموزش نصب ماينكرافت روي لپ تاپ

اكنون، با چيدمان منابع در پيكربندي صحيح روي آموزش نصب ماينكرافت روي لپ تاپ ميز كاردستي، مي توانيد اولين ابزارهاي خود را جمع آوري كنيد. بهتر است با يك كلنگ شروع كنيد - دو چوب به صورت عمودي، سه بلوك چوب به صورت افقي. حدس زدن اين الگوها آسان است زيرا شكل آنها شبيه شي مورد نظر است. با اين حال، اگر در حدس زدن آنها مشكل داريد، به راحتي نكاتي را در اينترنت پيدا خواهيد كرد.

مهمترين چيز در مرحله اول بازي اين است كه به چيزي وابسته نشويد. مي‌توانيد ساعت‌ها به دنبال راحت‌ترين مكان براي چيدن ميز كاردستي خود بگرديد، اما چرا كه هميشه مي‌توانيد آن را جابه‌جا كنيد؟ آيا از بيل چوبي خود مراقبت مي كنيد؟ بي جهت قرار است آن را با سنگي جايگزين كنيد. و به همين ترتيب، و غيره. همه چيز در اين مرحله موقتي است و اين را در نظر داشته باشيد. حتي اولين خانه شما كه مي خواهيد بسازيد.

Minecraft - قلعه

ساختن چنين قلعه اي مي تواند آموزش نصب ماينكرافت روي لپ تاپ ساعت ها طول بكشد، اما تاثير آن مي تواند بسيار زياد باشد

خوب، پس ما يك كلنگ داريم، زمان آن رسيده است كه منابع اضافي مانند سنگ ها را به دست آوريم. كافي است سنگ ها را با ابزار بشكنيد و هر چه از آنها مي ريزد جمع آوري كنيد. و از آنجايي كه خورشيد احتمالاً در افق كمتر و پايين تر مي تابد، به ياد داشته باشيد كه غذا بخوريد!

مقداري فاج يا خوك بياور و بدون رحم آن را بكش. ببينيد، ما دروغ نگفتيم كه دنياي Minecraft فقط به ظاهر بي گناه به نظر مي رسد. اين در واقع ويتنام مجازي است - به خصوص براي خوك ها. چه بايد كرد - چنين قانون بقا! در پايين صفحه، نمادهاي "گوشت" ناپديد مي شوند كه به اين معني است كه شما گرسنه هستيد. بايد كاري در مورد آن انجام شود.

البته ما گوشت خام نخواهيم خورد، بنابراين اجاق گاز درست ايرانيان سايبر كنيد، سوخت (زغال سنگ، چوب) داخل آن بريزيد و به قول كارشناسان غذا را گرم كنيد. نان بعد از كار سخت  آموزش نصب ماينكرافت روي لپ تاپ مي تواند مفيد باشد.

خوب، شما از قبل منابع و غذاي اضافي داريد. اما فكر نكنيد كه گرسنگي بدترين دشمن شما در دنياي Minecraft است. اوه، نه، همين بس كه تاريكي فرو مي‌آيد و اسكلت‌ها، عنكبوت‌ها، زامبي‌ها و نمادين‌ترين خزنده‌هاي در حال انفجار پشت سر شما ظاهر مي‌شوند. چگونه از آنها دوري كنيم؟ كافي است يك مخفيگاه براي خود آماده كنيد و آن را خوب روشن كنيد!

Minecraft - معدن

اگر نمي خواهيد براي شروع يك كلبه بسازيد (و ممكن است در اين مرحله بي جهت زمان بر و به سادگي دشوار باشد)، براي خودتان يك گودال يا يك غار حفر كنيد. با اين حال، به ياد داشته باشيد كه يك در در آن قرار دهيد، و مهمتر از همه مشعل هاي زيادي به اتاق ها. حالا كافي است يك تخت، يك ميز كاردستي، يك اجاق گاز و شايد يك جعبه منبع در مخفيگاه آماده شده قرار دهيد. كافي است.

آماده؟ پس تبريك مي گويم! شما توانستيد آموزش نصب ماينكرافت روي لپ تاپ از اولين لحظات بسيار سخت در دنياي Minecraft جان سالم به در ببريد. براي مدتي چرت بزنيد (پرش از چرت زدن مي تواند پايان بدي داشته باشد ... اگر مي خواهيد خودتان آن را بررسي كنيد؛))، زيرا روز بعد در حال آماده سازي چالش هاي جديد براي شما است.

مهمترين چيز در Minecraft اين است كه نترسيد، دست از آزمايش نكشيد و اهدافي را تعيين كنيد كه ممكن است در ابتدا به طرز عجيبي دور به نظر برسند، اما در نهايت رضايت باورنكردني به شما خواهند داد.

چالش هاي روز دوم… و بقيه

بيدار شو، برخيز، به اسب ها آب بده! خوب، خوب، آواز خواندن uhlan با شعار uhlan، و در واقع زمان اسب ها است. در روز دوم، ارزش اين را دارد كه از مزرعه كوچك خود مراقبت كنيد و اصلاح كنيد. مورد اول به شما اين امكان را مي دهد كه از يك عشاير گرسنه به يك حالت بي تحرك و كشاورزي برويد (البته آنها فقط براي مدتي ساكن شدند، سپس شما كاوش آرزويي را شروع خواهيد كرد).

يك بيل درست كنيد و شروع به آماده سازي زمين كنيد. ترجيحا نزديك zيك آب انبار و اگر حوض يا درياچه اي در آن منطقه وجود ندارد، كافي است يك چاله حفر كنيد و آب را در آموزش نصب ماينكرافت آن بريزيد. از گياهان آسيب ديده بذرهايي دريافت خواهيد كرد كه وقتي روي خاكي كه از قبل آماده شده ريخته مي شوند، جوانه مي زنند. بعداً كافي است محصولات را برداشت كنيد و بفهميد كه چگونه آن را به


برچسب: آموزش نصب ماينكرافت روي لپ تاپ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۱ تير ۱۴۰۱ساعت: ۰۸:۳۵:۳۶ توسط:نيما ثابتي موضوع: نظرات (0)

آموزش نصب ماينكرافت روي لپ تاپ

درست است - دنياي Minecraft يك دنياي جادويي آموزش نصب ماينكرافت روي لپ تاپ است. گيم پلي بازي در مورد شكستن مكعب ها و قرار دادن مكعب هاي جديد در جاي خود است، اما در واقع اين فقط نوك كوه يخ است و يك نگاه گذرا به ويديوهاي يوتيوب مي تواند تصور بسيار اشتباهي را ايجاد كند.

زيرا، در واقع، اين يك ماجراجويي شگفت انگيز و پيچيده است كه در هيچ ژانر ديگري نمي گنجد - چه تيراندازي، چه بقا و چه بازي ماجراجويي. با اين حال، بايد به خاطر داشت كه اين نيز از آن دسته عناويني است كه با دست پيش نمي روند و بر خلاف ظاهر، مي توانند در ابتدا بسيار مطالبه كنند. به همين دليل راهنماي كوتاهي را آماده كرده ايم كه به شما امكان مي دهد تا بدون دردسر وارد دنياي جادويي و خلاقانه Minecraft شويد

Minecraft - دنياهاي ايجاد شده

اولين دنياي آموزش نصب ماينكرافت روي لپ تاپ من

بياييد از همان ابتدا شروع كنيم. ارزش آن را دارد كه هنگام ايجاد دنياي خود ابتدا كمي در گزينه ها مدفون شويد. به عنوان مثال، به چند سوال مهم پاسخ دهيد: آيا مي خواهم بازيكنان ديگري را به دنياي خود دعوت كنم؟ آيا من روياي يك نقشه بزرگ يا كوچك را دارم؟ و مهمترين آنها - ماندباكس Minecraft خود را چه مي نامم؟ ;)

مقداري از آن وجود دارد، اما بيشتر از همه ارزش توجه به حالت گيم پلي را دارد. سه مورد براي انتخاب وجود دارد: بقاي كلاسيك، هاردكور (با يك زندگي) و خلاق، كه همه چيز در مورد لذت خالص ساختن بدون نگراني در مورد بقاي شخصيت خود است. شما همچنين مي توانيد با يك جعبه جايزه شروع كنيد، اگر در ابتداي بازي آيتم هاي اضافي مي خواهيد - ما نيز اين را در گزينه ها انتخاب مي كنيم!

هنگام تعيين اندازه جهان، به ياد داشته باشيد كه هميشه مي توانيد آن را بزرگ كنيد، اما نه برعكس. منطق به شما مي گويد كه با يك نقشه كوچكتر شروع كنيد و به ياد داشته باشيد آموزش نصب ماينكرافت روي لپ تاپ كه مي توانيد مناطق جديدي را براي كاوش در هر زمان اضافه كنيد.

با اين حال، اگر مي‌خواهيد دنيايي كه براي شما ايجاد مي‌شود ايرانيان سايبر مطابق با دنياي ديگري باشد، كه قبلاً توسط بازيكنان قبل از شما بازديد شده است، مي‌توانيد يك "seed" (گزينه "seed") بكاريد. اين كار با وارد كردن كدي انجام مي شود كه باعث مي شود دنيايي مشابه نمونه اوليه اي كه كد دانلود شده از آن آمده است بسازيد. شما مي توانيد بسياري از آنها را در وب پيدا كنيد! با اين حال، بايد به خاطر داشت كه نقشه برداري از جهان يك به يك نيست، زيرا الگوريتم هاي Minecraft دوست دارند كمي به هم بريزند.

به طور خلاصه، انتخاب هاي اوليه اي كه براي ايجاد دنياي خود انجام داديد، تأثير زيادي بر تجربه بعدي شما خواهد داشت، بنابراين ارزش كمي دارد كه به آن توجه كنيد. اما به ياد داشته باشيد كه - مانند همه چيز در Minecraft - در اينجا هيچ پاسخ بهتر يا بدتري وجود ندارد. آزمايش كنيد، دنياهاي جديدي بسازيد، با آزمون و خطا، جعبه‌اي از ماسه‌بازي درست مي‌كنيد كه مناسب شما باشدچه بهترين خوب، اين تازه شروع است!

ماين كرافت و زنبورها كلنگ، آموزش نصب ماينكرافت روي لپ تاپ گوشت، كيپ و ديگر لذت هاي روز اول

خوب، شما قبلاً در دنياي تازه ايجاد شده خود فرود آمده ايد. بعدش چي؟ قبل از شروع كاوش افسارگسيخته در نقشه، مطمئن شويد كه زنده مانده ايد. دنياي Minecraft بي‌گناه به نظر مي‌رسد، اما، باور كنيد، مي‌تواند كار شما را سخت كند.

در واقع شما يك روز Minecraft فرصت داريد تا مقدمات لازم را انجام دهيد. سرنوشت بيشتر شما به او بستگي دارد. به نظر شوم مي آمد؟ و درست است، زيرا اين اولين لحظات براي شما تعيين كننده خواهد بود. فقط به آسمان نگاه كنيد - آيا مي توانيد صفحه مربع خورشيد را ببينيد؟ قبل از اينكه از افق فراتر برود، بايد خود را به درستي آماده كنيد. نمي خواهي شب تو را با دست ضرب المثل در گلدان پيدا كند.

از كجا ارزش شروع كردن را دارد؟ به نزديكترين درخت برويد و با مشت به تنه ضربه بزنيد. نه، شوخي نيست. اين همان چيزي است كه هر بازيكن حرفه اي Minecraft با آن شروع كرد. پس از شكستن هر مكعب چوب، يك مكعب كوچكتر نشان دهنده منابع به دست آمده در پاي شما قرار مي گيرد. آنها را جمع آوري كنيد، زيرا به زودي براي ساخت اولين ابزار شما مفيد خواهند بود.

شخصيت شما توانايي توليد آيتم هاي اساسي را دارد - چهار مربع كه پر كردن آنها با منابع منجر به ايجاد يك چيز يا چيز ديگري مي شود. اگر آنها را با بلوك هاي چوبي پر كنيد، يك آموزش نصب ماينكرافت ميز كاردستي دريافت خواهيد كرد و اين فرصت هاي كاملا جديدي را براي شما باز مي كند.


برچسب: آموزش نصب ماينكرافت روي لپ تاپ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۱ تير ۱۴۰۱ساعت: ۰۸:۳۳:۲۹ توسط:نيما ثابتي موضوع: نظرات (0)

كدام نسخه ماينكرافت بهتر است

درست است - دنياي Minecraft يك دنياي  كدام نسخه ماينكرافت بهتر است جادويي است. گيم پلي بازي در مورد شكستن مكعب ها و قرار دادن مكعب هاي جديد در جاي خود است، اما در واقع اين فقط نوك كوه يخ است و يك نگاه گذرا به ويديوهاي يوتيوب مي تواند تصور بسيار اشتباهي را ايجاد كند.

زيرا، در واقع، اين يك ماجراجويي شگفت انگيز و پيچيده است كه در هيچ ژانر ديگري نمي گنجد - چه تيراندازي، چه بقا و چه بازي ماجراجويي. با اين حال، بايد به خاطر داشت كه اين نيز از آن دسته عناويني است كه با دست پيش نمي روند و بر خلاف ظاهر، مي توانند در ابتدا بسيار مطالبه كنند. به همين دليل راهنماي كوتاهي را آماده كرده ايم كه به شما امكان مي دهد تا بدون دردسر وارد دنياي جادويي و خلاقانه Minecraft شويد

Minecraft - دنياهاي ايجاد شده

اولين دنياي من

بياييد از همان ابتدا شروع كنيم. ارزش آن كدام نسخه ماينكرافت بهتر است را دارد كه هنگام ايجاد دنياي خود ابتدا كمي در گزينه ها مدفون شويد. به عنوان مثال، به چند سوال مهم پاسخ دهيد: آيا مي خواهم بازيكنان ديگري را به دنياي خود دعوت كنم؟ آيا من روياي يك نقشه بزرگ يا كوچك را دارم؟ و مهمترين آنها - ماندباكس Minecraft خود را چه مي نامم؟ ;)

مقداري از آن وجود دارد، اما بيشتر از همه ارزش توجه به حالت گيم پلي را دارد. سه مورد براي انتخاب وجود دارد: بقاي كلاسيك، هاردكور (با يك زندگي) و خلاق، كه همه چيز در مورد لذت خالص ساختن بدون نگراني در مورد بقاي شخصيت خود است. شما همچنين مي توانيد با يك جعبه جايزه شروع كنيد، اگر در ابتداي بازي آيتم هاي اضافي مي خواهيد - ما نيز اين را در گزينه ها انتخاب مي كنيم!

هنگام تعيين اندازه جهان، به ياد داشته باشيد كه هميشه مي توانيد آن را بزرگ كنيد، اما نه برعكس. منطق به شما مي گويد كه با يك نقشه كوچكتر شروع كنيد و به ياد داشته باشيد كه مي توانيد مناطق جديدي را براي كاوش در هر زمان اضافه كنيد.

با اين حال، اگر مي‌خواهيد دنيايي كه براي شما ايجاد مي‌شود ايرانيان سايبر  مطابق با دنياي ديگري باشد، كه قبلاً توسط بازيكنان قبل از شما بازديد شده است، مي‌توانيد يك "seed" (گزينه "seed") بكاريد. اين كار با وارد كردن كدي انجام مي شود كه باعث مي شود دنيايي مشابه نمونه اوليه اي كه كد دانلود شده از آن آمده است بسازيد. شما مي توانيد بسياري از آنها را در وب پيدا كنيد! با اين حال، بايد به خاطر داشت كه نقشه برداري از جهان يك كدام نسخه ماينكرافت بهتر است به يك نيست، زيرا الگوريتم هاي Minecraft دوست دارند كمي به هم بريزند.

به طور خلاصه، انتخاب هاي اوليه اي كه براي ايجاد دنياي خود انجام داديد، تأثير زيادي بر تجربه بعدي شما خواهد داشت، بنابراين ارزش كمي دارد كه به آن توجه كنيد. اما به ياد داشته باشيد كه - مانند همه چيز در Minecraft - در اينجا هيچ پاسخ بهتر يا بدتري وجود ندارد. آزمايش كنيد، دنياهاي جديدي بسازيد، با آزمون و خطا، جعبه‌اي از ماسه‌بازي درست مي‌كنيد كه مناسب شما باشدچه بهترين خوب، اين تازه شروع است!

ماين كرافت و زنبورها كلنگ، گوشت، كيپ و ديگر لذت هاي روز اول

خوب، شما قبلاً در دنياي تازه ايجاد شده خود فرود آمده ايد. بعدش چي؟ قبل از شروع كاوش افسارگسيخته در نقشه، مطمئن شويد كه زنده مانده ايد. دنياي Minecraft بي‌گناه كدام نسخه ماينكرافت بهتر است به نظر مي‌رسد، اما، باور كنيد، مي‌تواند كار شما را سخت كند.

در واقع شما يك روز Minecraft فرصت داريد تا مقدمات لازم را انجام دهيد. سرنوشت بيشتر شما به او بستگي دارد. به نظر شوم مي آمد؟ و درست است، زيرا اين اولين لحظات براي شما تعيين كننده خواهد بود. فقط به آسمان نگاه كنيد - آيا مي توانيد صفحه مربع خورشيد را ببينيد؟ قبل از اينكه از افق فراتر برود، بايد خود را به درستي آماده كنيد. نمي خواهي شب تو را با دست ضرب المثل در گلدان پيدا كند.

از كجا ارزش شروع كردن را دارد؟ به نزديكترين درخت برويد و با مشت به تنه ضربه بزنيد. نه، شوخي نيست. اين همان چيزي است كه هر بازيكن حرفه اي Minecraft با آن شروع كرد. پس از شكستن هر مكعب چوب، يك مكعب كوچكتر نشان دهنده منابع به دست آمده در پاي شما قرار مي گيرد. آنها را جمع آوري كنيد، زيرا به زودي براي ساخت اولين ابزار شما مفيد خواهند بود.

شخصيت شما توانايي توليد آيتم هاي اساسي را دارد - چهار مربع كه پر كردن آنها با منابع منجر به ايجاد يك چيز يا چيز ديگري مي شود. اگر آنها را با بلوك هاي چوبي پر كنيد، يك ميز نسخه ماينكرافت كاردستي دريافت خواهيد كرد و اين فرصت هاي كاملا جديدي را براي شما باز مي كند.


برچسب: كدام نسخه ماينكرافت بهتر است،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۵ تير ۱۴۰۱ساعت: ۰۴:۰۹:۵۹ توسط:نيما ثابتي موضوع: نظرات (0)

كدام نسخه ماينكرافت بهتر است

بياييد قبل از تصميم گيري آخرين نگاهي كدام نسخه ماينكرافت بهتر است به تفاوت بين دو نسخه Minecraft بيندازيم: پلتفرم هاي پشتيباني شده Windows، Mac و Linux Windows، Android، iOS، Xbox One، Xbox Series X / S، PS4 / PS5، Nintendo Switch و Kindle Fire OS

Cross Game براي كاربران رايانه شخصي فقط در همه پلتفرم ها موجود است مودينگ موجود استنوار NAمقدمه هموارسازي با منابع فشرده در اكثر سيستم ها انجمن بزرگ و بزرگ محدود كنترل والدين NA موجود است جامعه پوست كافت حالت هاردكور موجود NA

همانطور كه ممكن است تا به حال حدس زده باشيد، Minecraft Bedrock تنها گزينه شماست اگر روي رايانه شخصي نيستيد ... اين نسخه از بازي از كراس پلي، كنترل والدين و گرافيك زيباي RTX پشتيباني مي كند. اگر در رايانه شخصي هستيد و نياز به پشتيباني مودينگ، سرورهاي جامعه، پوسته ها و هر چيز ديگري داريد، فوراً نسخه جاوا را نصب كنيد. به ياد داشته باشيد كه براي اجراي روان نسخه جاوا به يك رايانه شخصي كدام نسخه ماينكرافت بهتر است رده بالا نياز داريد.

Minecraft Print يا Java Edition: نسخه مناسب را انتخاب كنيد!

تقريباً همين طور است. اميدواريم اكنون وضوح بيشتري در مورد اينكه كدام نسخه از اين بازي sandbox محبوب را مي‌خواهيد بازي كنيد و چرا مي‌خواهيد داشته باشيد. انتخاب خود را در بخش نظرات زير با ما به اشتراك بگذاريد. خوشبختانه، اگر به يكي از اين سرورهاي Minecraft Discord متصل هستيد، مجبور نيستيد سايتي را براي به اشتراك گذاشتن عشق خود به بازي انتخاب كنيد.

و حتي مي توانيد بازي هاي جديدي براي لذت بردن از بازي پيدا كنيد. در نهايت، فراموش نكنيد كه اين بازي رايگان نيست، بنابراين چند مود جعلي Minecraft در فروشگاه Google Play و فراتر از آن وجود دارد. Minecraft يك عنوان خاص است! بسياري از بازيكنان او را دوست دارند، اما بسياري از آنها فاصله خود را حفظ مي كنند. شكستن و شروع به تفريح ​​با اين ضربه آسان نيست. با اين حال، اگر مي خواهيد امتحان كنيد، اين يك ماجراجويي بزرگ در پيش روي شماست و راهنماي ما به شما مي گويد كه چگونه در اولين قدم ها گم كدام نسخه ماينكرافت بهتر است نشويد!

به هر حال ... اين Minecraft - چيست؟

به طور خلاصه، Minecraft يك بازي بقا و اكتشاف است ايرانيان سايبر  كه در آن منابع به دست مي‌آوريم، از بقاي شخصيت خود مراقبت مي‌كنيم، دنياهاي شگفت‌انگيز را كشف مي‌كنيم، با مخالفان مبارزه مي‌كنيم و مهمتر از همه، به قدرت مي‌رسيم. آنها مي توانند خانه هاي كوچك يا قصرها و قلعه هاي شگفت انگيز باشند. از بلوك هاي مكعبي Minecraft تشكيل شده است، اين يك جعبه ماسه اي بزرگ و پر از بلوك است كه تنها محدوديت در آن مي تواند تخيل ما باشد

ممكن است چيزي غيرقابل درك به نظر برسد، نوعي جام مقدس سرگرمي مجازي! به خصوص كه همه فرياد مي زنند: Minecraft، Minecraft، Minecraft! شما مي توانيد از اين شلوغي ديوانه شويد! يكي يكي - در مورد Minecraft، با Minecraft، با Minecraft ... از زماني كه Mojang AB با اين فرمول بلوك مانند ارائه شد، فرزند ديجيتال آنها نه تنها در همه پلتفرم هاي اصلي - از ايكس كدام نسخه ماينكرافت بهتر است باكس وان، پلي استيشن 4، تا نينتندو سوييچ - ظاهر شد. بلكه بر روي لبان ميليون ها بازيكن از سراسر جهان است. با! حتي يك بازي ماجراجويي اپيزوديك Minecraft: Story Mode و به زودي بازي‌هاي hack'n'slash نيز دارد - چيزي مانند block Diablo يا Minecraft Dungeons.

Minecraft يك ماجراجويي شگفت انگيز و پيچيده است كه در هيچ سبك ديگري نمي گنجد. با اين حال، بايد به خاطر داشت كه اين نيز از آن دسته عناويني است كه با دست پيش نمي روند و بر خلاف ظاهر، مي توانند در ابتدا بسيار مطالبه كنند.

باور كنيد يا نه، تقريبا يك دهه از نمايش اين عنوان آوانگارد (و حتي بيشتر از زمان دسترسي اوليه!) مي گذرد و هنوز هم در ليست پرفروش ترين ها قرار دارد. تا حدي به دليل پشتيباني ارائه شده توسط سازنده، و تا حدودي به دليل خلاقيت يك جامعه بزرگ و پرشور كه مي تواند مثلاً كل شهرها را بر اساس نقشه Minecraft ايجاد كند. خود سازندگان نيز بيكار نيستند، زيرا Minecraft بالاخره از فناوري رديابي پرتو پشتيباني مي كند. درست است كه تست هاي بتا Minecraft RTX همچنان ادامه دارد، اما اكنون همه مي توانند خودشان بررسي كنند كه اين عنوان به لطف جلوه هاي نسخه ماينكرافت بصري جديد چقدر سود مي كند. چه مي توانم بگويم، احتمالاً زماني بهتر از اين وجود نداشت كه براي اولين بار در دنياي جادويي Minecraft غوطه ور شويد.


برچسب: كدام نسخه ماينكرافت بهتر است،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۵ تير ۱۴۰۱ساعت: ۰۴:۰۷:۱۵ توسط:نيما ثابتي موضوع: نظرات (0)