مدرسه كدنويسي مدرسه كدنويسي .

مدرسه كدنويسي

خريد و فروش عمده باتري

از ابتدا، تخصص ما در رفع نيازهاي خريد و فروش عمده باتري رشدي كودكان خردسال و آماده سازي آنها براي تحصيل در مقطع ابتدايي بوده است.

برنامه ما با يك تجربه نيم روزه يا تمام روز كودك نوپا و به دنبال آن دو سال دوران كودكي آغاز مي شود: برنامه هاي EC1 و EC2 ما. براي اطلاعات در مورد سن در هنگام ثبت نام و نحوه درخواست از صفحه پذيرش ما ديدن كنيد.برنامه كودك نوپا انتقال به محيط مدرسه

برنامه كودك نوپا بر آموزش كودكان براي برآوردن علايق و نيازهاي فردي خود و همچنين تعامل موفقيت آميز به عنوان بخشي از يك گروه متمركز است. روز با زمان بازي در حياط كودك نوپا شروع مي شود كه در آن كودكان به فعاليت هاي متنوعي مانند آب بازي، نقاشي و غيره مشغول مي شوند.

در كلاس درس، كودكان نوپا با مواد هنري آزمايش مي‌كنند، از مراكز فعاليتي خريد و فروش عمده باتري كه بلوك‌ها، عروسك‌ها، كاميون‌ها، لباس‌هاي آراسته و غيره را در خود جاي مي‌دهند، انتخاب مي‌كنند. يادگيري نحوه نشستن در يك گروه، گوش دادن به داستان، و يادگيري در مورد فصول و روزهاي هفته از فعاليت هاي جذاب براي يك كودك نوپا است. زمان دايره يك تجربه مهم براي كودكان است و معلمان از مرحله رشد هر كودك آگاه هستند.

برنامه كودك نوپا پنج روز در هفته اجرا مي شود.برنامه ايرانيان سايبر نيم روز: 9:00 صبح تا ظهربرنامه تمام روز: 9:00 صبح تا 3:00 بعد از ظهرVideoShare را پخش كنيددوران كودكي 1 (EC1) و دوران كودكي 2 (EC2)توسعه مهارت ها، مفاهيم و ايده ها

برنامه هاي EC1 و EC2 براي كودكان سه تا چهار ساله و چهار تا پنج ساله طراحي شده اند. هر كلاس درس، متشكل از 22 كودك و سه معلم، شامل تجربيات داخلي و خارجي است كه پيرامون مراكز آموزشي و موضوعاتي كه در طول سال تغيير مي‌كنند، سازماندهي شده‌اند. مراكز يادگيري به عنوان خريد و فروش عمده باتري اجزاي جدايي ناپذير هر كلاس درس دوران كودكي، فرصت هاي رشدي مناسبي را براي كودكان فراهم مي كند تا با يكديگر، با مواد، و مفاهيم و ايده ها تعامل داشته باشند.

برنامه درسي اوايل كودكي در تلاش است تا به كودكان كمك كند عزت نفس، مهارت هاي حركتي، خلاقيت، تسلط بر خود و خودمختاري را توسعه دهند، به كودك در جدايي تدريجي كمك مي كند، و مهارت هاي زبان و ارتباطات، اجتماعي شدن، تفكر منطقي و متوالي، سواد و سواد را توسعه مي دهد. مفاهيم رياضي

برنامه هاي EC1 و EC2 پنج روز در هفته از ساعت 9 صبح تا 3 بعد از ظهر اجرا مي شوند. مراقبت هاي بعد از مدرسه براي دانش آموزان EC1 و EC2 در دسترس است. تعاريف رسانه آموزشي

رسانه‌هاي آموزشي شامل رسانه‌هايي هستند كه براي آموزش يا خريد و فروش عمده باتري روشنگري عمدي يا تصادفي طراحي شده‌اند (كركوريان و اندرسون، 2008). در حال حاضر، هيچ اجماع يا تعريف فدرالي از رسانه آموزشي وجود ندارد. با اين حال، تعريفي براي تلويزيون آموزشي كه به عنوان بخشي از ايجاد قانون تلويزيون كودكان در سال 1990 (CTA) ايجاد شد، نقطه شروع مفيدي است. CTA توسط كنگره در پاسخ به داده هايي ايجاد شد كه نشان مي دهد كودكان بيش از 3 ساعت در روز را صرف تماشاي تلويزيون مي كنند و شواهد واضحي وجود دارد كه قرار گرفتن در معرض تلويزيون بر رشد آنها تأثير مي گذارد.

 CTA بيان مي‌كند كه «برنامه‌نويسي اصلي [بايد] به‌طور خاص براي خدمت به نيازهاي آموزشي و اطلاعاتي كودكان 16 سال و كمتر، از جمله نيازهاي فكري/شناختي يا اجتماعي/عاطفي كودك طراحي شود و بايد «نيازهاي آموزشي و اطلاعاتي» را برآورده كند. كودكان به عنوان يك هدف مهم» (CTA، 1990).

طرفداران استفاده از رسانه به عنوان يك ابزار يادگيري بالقوه استدلال مي كنند كه تمام محتواي رسانه آموزشي است. به اين معنا كه كودكان از هر محتوايي كه با آن درگير مي شوند، صرف نظر از قالبي كه از طريق آن ارائه مي شود، ياد مي گيرند (به عنوان مثال، اسكول و همكاران، 2006).

 براي مثال، شواهد قابل‌توجهي وجود دارد كه استفاده يا مشاهده محتواي رسانه‌اي خشونت‌آميز (مانند برنامه‌هاي تلويزيوني خشونت‌آميز يا بازي‌هاي ويديويي) با رفتار خشونت‌آميز و پرخاشگرانه فروش عمده باتري مرتبط است (مانند اندرسون و بوشمن، 2001). از سوي ديگر، رسانه هاي آموزشي معمولاً با هدف آموزش و اطلاع رساني ايجاد مي شوند. به اين ترتيب، پژوهشي كه در اين مقاله بررسي مي‌شود بايد مختص رسانه‌هايي باشد كه «عمداً بر اساس برنامه درسي با برنامه‌اي عمدي براي آموزش هستند» (كركوريان و اندرسون، 2008: ص 188).


برچسب: خريد و فروش عمده باتري،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۲ دى ۱۴۰۱ساعت: ۰۳:۳۱:۰۸ توسط:نيما ثابتي موضوع: نظرات (0)

خريد و فروش عمده باتري

آموزش از طريق فعاليت هاي هنري خريد و فروش عمده باتري در همه موضوعات دانشگاهي مي شود. دروس تجربي هستند، نه فقط مطالعه شده، و خلاقيت، استقلال و درك عميق دانش آموز را از هر موضوعي كه بررسي مي كنند تشويق مي كنند.

HighScope

HighScope با بيش از 50 سال آموزش در دوران كودكي، برنامه درسي خود را بر اساس يك سري شاخص هاي كليدي توسعه (KDI) قرار مي دهد تا يك كلاس درس تشويق كننده براي هر دانش آموز طراحي كند. اين KDI ها معلمان را در انتخاب فعاليت ها و پروژه هاي مناسب براي هر سن راهنمايي مي كنند. آنها همچنين به معلمان كمك مي كنند تا نيازها و سؤالات دانش آموزان جوان را درك و تفسير كنند تا به بهترين شكل يادگيري آنها را هدايت كنند.

عمل بازي در مركز همه دروس است. معلمان به عنوان شريك خريد و فروش عمده باتري كودك عمل مي كنند و از طريق پروژه هاي عملي، رشد، تاكتيك هاي حل مسئله و مهارت هاي حل تعارض را تشويق مي كنند.

سازمان HighScope تكرار مي‌كند كه «توالي بازي-انجام-بازبيني» در مركز هر روز مدرسه قرار دارد. دانش آموزان فعاليت يا پروژه هاي مورد نظر خود را انتخاب مي كنند، براي رسيدن به هدف خود برنامه ريزي مي كنند و سپس با بزرگسالان در كلاس خود كار مي كنند تا نتايج را تجزيه و تحليل كنند.

خيابان بانك

لوسي اسپراگ ميچل كه ابتدا در شهر خريد و فروش عمده باتري نيويورك در اواخر قرن بيستم توسعه يافت، تصميم گرفت رويكردي را براي آموزش ايجاد كند كه بر رشد كل كودك تمركز دارد. تيمي از متخصصان كلاس درس ساختند كه جنبه هاي عاطفي، فيزيكي، اجتماعي و فكري منحصر به فرد هر دانش آموز را پرورش مي دهد. برنامه درسي تغييرات عاطفي و فكري را كه در هر سني اتفاق مي‌افتد را در نظر مي‌گيرد و اين تغييرات را در نحوه ايرانيان سايبر برخورد آنها با هر درس گنجانده است. بذله گوييبا رويكرد ميان رشته اي به همه موضوعات، دانش آموزان ياد مي گيرند كه به شيوه اي عاطفي و معنادار درگير آموزش شوند.

كلاس درس سنين را با هم تركيب مي كند و دانش آموزان بدون توجه به مرحله رشدشان با هم كار مي كنند. اين امر از هرگونه رقابت در ميان گروه هنگام كاوش دروس مبتني بر بازي آنها جلوگيري مي كند. سپس دانش‌آموزان تصميم مي‌گيرند كه آيا ترجيح مي‌دهند از طريق مشاهده ياد بگيرند يا با رويكرد عملي به پروژه‌هاي تجربي. بچه ها با گذشت روز مورد توجه يك به يك قرار مي گيرند، اما اشتياق كودك، درس روز را هدايت مي كند.

تعاوني هاي والدين

گروهي از والدين همفكر مي توانند با تشكيل يك پيش دبستاني تعاوني والدين، كمك مستقيمي در ادغام آموزش فرزندشان داشته باشند. در اين راه‌اندازي، مجموعه‌اي از والدين يك معلم حرفه‌اي را استخدام مي‌كنند كه متناسب با سبك يادگيري آنها باشد. والدين و معلمان به طور پشت سر هم كار مي كنند، به طور معمول با خريد و فروش عمده باتري والديني كه تمام جنبه هاي اداري مدرسه را مديريت مي كنند و در داخل و خارج از كلاس درس مي چرخند تا دروس را مشاهده كنند و در آنها كمك كنند. اين نه تنها به والدين اجازه مي دهد تا در دوران تحصيلات اوليه فرزند خردسال خود باقي بمانند، بلكه جامعه اي فشرده از مربيان والدين در منطقه ايجاد مي كند.

ديني

بسياري از سازمان هاي مذهبي محلي برنامه هاي پيش دبستاني مبتني بر ايمان را نيز ارائه مي دهند. سطح تمركز ديني به خود مدرسه بستگي دارد، اگرچه بسياري اجازه مي دهند بدون محدوديت صحبت از خدا و دين شود. برنامه درسي ممكن است بر رشد باورهاي معنوي كودك تمركز نداشته باشد، اما براي گنجاندن ارزش‌ها و داستان‌هاي كليسا در درس‌هاي آن‌ها باز است.

پيش دبستاني هاي مذهبي در منطقه خود پيدا كنيد

خط پايين

هدف مهدكودك‌ها الهام بخشيدن به دانش‌آموزان فروش عمده باتري جوان در كلاس درس است. آنها هنر، يادگيري عملي و تمرينات تجربي را براي بهره بردن از انرژي و خلاقيت يك دانش آموز جوان تركيب مي كنند. هنگام انتخاب بهترين پيش دبستاني يا فرزندتان، از برنامه هاي مورد علاقه خود ديدن كنيد تا ببينيد آيا سبك تدريس با شما و اشتياق كودك كوچكتان به يادگيري و اكتشاف مطابقت دارد يا خير. مركز آموزش ابتدايي به عنوان مدرسه براي سالهاي مهد كودك تأسيس شد.


برچسب: خريد و فروش عمده باتري،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۲ دى ۱۴۰۱ساعت: ۰۳:۲۸:۳۵ توسط:نيما ثابتي موضوع: نظرات (0)

آموزش برنامه نويسي

اكنون در چهارمين سال خود، برنامه PACT در بيش آموزش برنامه نويسي از 60 مدرسه و بيش از 1000 دانش آموز ارائه شده است. با ورود برنامه نويسي به برنامه درسي و درخواست مديران و دولت ها براي گنجاندن محتواي بيشتر علوم كامپيوتر در مدارس (لاك وود و موني، 2017).

در سال 2016، كميسيون اروپا، به‌ويژه مركز تحقيقات مشترك (JRC) براي گزارش‌دهي خط‌مشي، مقاله «توسعه تفكر محاسباتي در آموزش اجباري - پيامدهاي سياست و عمل» را منتشر كرد كه به دنبال شكل‌دهي به اجراي تفكر محاسباتي در آموزش اجباري است. اين سند اشاره مي‌كند كه در سال‌هاي اخير، تفكر محاسباتي كه شامل مفاهيم كدنويسي، برنامه‌نويسي، تفكر الگوريتمي و غيره مي‌شود، به عنوان مهارت‌هايي كه براي همه ضروري است مانند حساب و سواد ترويج شده است.

 در اين مرحله، اين سؤال مطرح مي‌شود: چگونه مي‌توانيم تفكر محاسباتي را به عنوان يك مهارت كليدي قرن بيست و يكم براي دانش‌آموزان تعريف كنيم. ويژگي آموزش برنامه نويسي هاي اصلي تفكر محاسباتي و ارتباط آن با برنامه نويسي در آموزش اجباري چيست؟ چگونه مي توان معلمان را براي ادغام موثر تفكر محاسباتي در تمرين تدريس خود آموزش داد؟ (Bocconi و همكاران، 2016).

با توجه به ادغام تفكر محاسباتي در آموزش اجباري، چهار حوزه مهم براي سياست گذاران و ذينفعان ظاهر مي شود: درك تلفيقي از تفكر محاسباتي، ادغام جامع، استقرار سيستمي، و حمايت از سياست. ظهور مجدد در ادغام تفكر محاسباتي و به طور گسترده تر، علوم كامپيوتر در آموزش اجباري مشهود است، همانطور كه موج اخير اصلاحات برنامه درسي نشان مي دهد.

در مجموع، يازده كشور در اروپا اخيراً يك فرآيند اصلاحي را تكميل كرده اند كه شامل تفكر محاسباتي و مفاهيم مرتبط است. هفت نفر ديگر در حال برنامه ريزي براي معرفي تفكر محاسباتي در آموزش اجباري هستند.

 علاوه بر اين، هفت كشور ديگر تفكر محاسباتي را بر آموزش برنامه نويسي اساس سنت ديرينه خود در آموزش علوم كامپيوتر، عمدتاً در مدارس متوسطه، ادغام مي كنند. برخي از آنها در حال گسترش آموزش علوم كامپيوتر به سطوح ابتدايي و متوسطه پايين هستند (Bocconi et al., 2016).

در سال 2013، سند "محاسبات برنامه هاي تحصيلي: مراحل كليدي 1 و 2 برنامه درسي ملي در انگلستان" توسط وزارت آموزش و پرورش براي برنامه درسي خود در انگلستان منتشر شد. ايرانيان سايبر اين سند بيان مي كند كه آموزش تفكر محاسباتي با كيفيت بالا، دانش آموزان را آماده مي كند تا از تفكر محاسباتي و خلاقيت براي درك و تغيير جهان استفاده كنند. علوم كامپيوتر پيوندهاي عميقي با رياضيات، علوم، طراحي و فناوري دارد و اطلاعاتي در مورد سيستم هاي طبيعي و مصنوعي ارائه مي دهد.

 هسته علم كامپيوتر علوم كامپيوتر است كه در آن به دانش آموزان اصول مديريت اطلاعات و محاسبات، نحوه كار سيستم هاي ديجيتال و نحوه كار با ما آموزش داده مي شود. اين دانش از طريق برنامه نويسي بر اساس اين دانش، دانش آموزان مجهز به استفاده از فناوري اطلاعات براي ايجاد برنامه ها و برنامه هاي آموزش برنامه نويسي كاربردي مختلف هستند (رادين و هاولي، 2013).

در سال 2017، سيستم آموزشي در انگلستان، بر اساس شواهد، نشان مي دهد كه آموزش علوم كامپيوتر در انگلستان پراكنده و شكننده است. توسعه و پايداري آتي آن به اقدام سريع و هماهنگ دولت ها، صنعت و سازمان هاي غيرانتفاعي بستگي دارد.

 ناديده گرفتن فرصت ها براي اقدام مي تواند هم به آموزش نسل هاي آينده و هم به شكوفايي اقتصادي به عنوان يك ملت آسيب برساند. موضوع گسترده علوم كامپيوتر، كه سه حوزه حياتي محاسبات را پوشش مي دهد، در مدارس انگلستان براي سنين 5 تا 16 سال اجباري شده است.

دانش‌آموزان 5 تا 14 ساله هفته‌اي 1 ساعت دروس علوم كامپيوتر دارند و برخي مدارس از اين فرصت استفاده مي‌كنند تا علوم كامپيوتر را در دروس ديگر آموزش دهند. با اين حال، اكثر معلمان در حال تدريس يك موضوع مدرسه ناآشنا بدون حمايت كافي هستند. علاوه بر اين، آنها ممكن است تنها معلم مدرسه خود باشند كه اين وظيفه را دارد. دولت ها بايد به كمبود فزاينده معلمان علوم كامپيوتر رسيدگي كنند (كالدرون و همكاران، 2017).

از سوي ديگر به آسيا نيز اهميتي داده شده است كه برنامه نويسي اجراي آموزش تفكر محاسباتي در مدرسه بايد داشته باشد. نمونه‌اي از اين پيشرفت‌هايي است كه در كره جنوبي، چين و ژاپن و غيره صورت گرفته است. مورد ژاپن كه اگرچه كشوري فناورانه با 99 درصد كارخانه هاي رباتيك شده در دهه 1980 است،


برچسب: آموزش برنامه نويسي،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۱ دى ۱۴۰۱ساعت: ۰۸:۳۳:۲۷ توسط:نيما ثابتي موضوع: نظرات (0)

آموزش برنامه نويسي كودكان

اگر يك برنامه نويس رايانه بالاي 40 سال به  آموزش برنامه نويسي كودكان زبان هاي برنامه نويسي كودكان شما بگويد كه جاوا اسكريپت يك زبان برنامه نويسي واقعي نيست، در 10 سال گذشته در اين صنعت حضور نداشته اند كه بسياري از برنامه ها و شركت ها برخي از مهم ترين برنامه هاي خود را با استفاده از جاوا زبان هاي برنامه نويسي كودكان اسكريپت اجرا مي كنند.

مشكل HTML و جاوا اسكريپت به عنوان زبان هاي برنامه نويسي كودكان يك زبان برنامه نويسي براي كودكان خردسال، تمام علائم نگارشي است كه آنها بايد تايپ كنند. آنها احتمالاً هرگز از { } يا < > خارج از كلاس رياضي استفاده نكرده اند. در هر دو اين زبان ها تايپ زيادي وجود دارد و متاسفانه زبان هاي برنامه نويسي كودكانc املا و علائم نگارشي مناسب در كدنويسي بسيار مهم است. ما متوجه شده‌ايم كه بچه‌ها تايپ‌كننده‌هاي بهتري مي‌شوند و سرعت تايپ آن‌ها به طور قابل توجهي در نتيجه آموزش كدنويسي بهبود مي‌يابد. اين يك مزيت بزرگ آموزش برنامه نويسي كودكان در مدرسه زبان هاي برنامه نويسي كودكان است كه در آن هر تكليفي نياز به تايپ دارد، حتي در كلاس سوم.

پايتون

شما بدون شك پايتون را شنيده ايد. اين زبان برنامه نويسي «داغ» امروزي است. در علم داده، هوش مصنوعي و يادگيري ماشين استفاده مي شود. پايتون همچنين يك زبان مبتدي خوب است زيرا تايپ كردن آن ساده تر است. بسياري از علائم نگارشي از زبان حذف شد و بيشتر شبيه به انگليسي معمولي خوانده مي شود. قوانين بسيار سختگيرانه اي در مورد تورفتگي وجود دارد - كه معمولاً براي بچه ها بسيار گيج كننده است زيرا چه زماني تورفتگي در مدرسه اهميت دارد؟ اما به محض اينكه آنها به اين موضوع پي ببرند، در واقع كمتر براي تايپ در پايتون وجود دارد.

نقطه ضعف پايتون به عنوان يك زبان برنامه نويسي براي كودكان اين است كه محدوديت هايي در مورد كارهايي كه مي توانيد با آن براي بازي انجام دهيد وجود دارد. بازي‌هاي ويديويي معمولاً ايرانيان سايبر با پايتون نوشته نمي‌شوند و در حالي كه كتابخانه‌هايي وجود دارد كه مي‌توانيد از آن‌ها استفاده كنيد، براي رسيدن به سطحي كه بتوانيد يك بازي ويديويي مناسب با پايتون بسازيد، يادگيري زيادي لازم است. مدرسه كدنويسي پنگوئن برنامه‌هاي درسي زيادي آموزش برنامه نويسي كودكان را روي توسعه بازي‌هاي سرگرم‌كننده براي دانش‌آموزان سرمايه‌گذاري كرده است تا با پايتون بسازند، اما اگر دليل علاقه فرزند شما به يادگيري برنامه‌نويسي، بازي‌سازي است، ما پايتون را به عنوان زبان اول توصيه نمي‌كنيم.

 Python ما براي مدرسه ابتدايي بيشتر شبيه يك كلاس سنتي تدريس مي شود كه در آن هر كلاس 60 دقيقه اي يك برنامه درسي و يك مفهوم خاص دارد كه ما دوست داريم آنها به آن مسلط شوند. همچنين مقدار كمي از تكاليف هفتگي وجود خواهد داشت.

پروژه در مقابل كلاس محور

دو رويكرد (مبتني بر پروژه در مقابل كلاس محور) چيزي متفاوت براي هر كودك ارائه مي دهد و بنابراين واقعاً به سبك يادگيري ترجيحي دانش آموز بستگي دارد. رويكردهاي مبتني بر پروژه مي‌تواند دانش‌آموزي را كه قبلاً از ميزان سرگرمي برنامه‌نويسي بي‌اطلاع است، وادار كند تا براي هفته‌ها به تنهايي بر روي يك آموزش برنامه نويسي كودكان پروژه انگيزه پيدا كند. برنامه درسي مبتني بر پروژه ابتدا توسط بوت كمپ هاي برنامه نويسي بزرگسالان كه در تبديل غير كدنويس ها به كدنويس موفق بوده اند، اتخاذ شد و ما اين كار را براي صدها دانش آموز جوان نيز ديده ايم.

اگر فرزند شما ترجيح مي‌دهد همه چيز را يك مرحله در يك زمان ياد بگيرد، كلاس‌هاي سنتي عالي هستند. دانش‌آموزان همچنين آزادي بيشتري براي كشف جنبه‌هاي مختلف كدنويسي بدون داشتن چاپ آبي براي دنبال كردن دارند. تمرينات تكليف يك مفهوم خاص را تقويت مي كند و برخي از دانش آموزان با بررسي هر نقطه عطف در مسير يادگيري خود، احساس موفقيت را دوست دارند. دانش‌آموزان بايد در اين رويكرد صبورتر باشند، زيرا حداقل چند هفته طول مي‌كشد تا آنها به اندازه كافي بدانند تا چيزي فراتر از آن بسازند. d يك عبارت if then ساده. امروزه برنامه نويسي كامپيوتري مهم است زيرا بسياري از دنياي ما خودكار است. انسان ها بايد بتوانند تعامل بين افراد و ماشين ها را كنترل كنند. از آنجايي كه رايانه‌ها و ماشين‌ها مي‌توانند كارها را بسيار كارآمد و دقيق انجام دهند، ما از برنامه‌نويسي رايانه‌اي براي مهار آن قدرت محاسباتي استفاده مي‌كنيم.

همه مي توانند يك برنامه كامپيوتري بنويسند  برنامه نويسي كودكان (مقدمه اي با استفاده از پايتون)دستور جلسه

مقدمه اي بر برنامه نويسي و دلايل نوشتن برنامه؟اينها مطالب سراسر دوره و همچنين اولين بخش مقدمه هستند كه در آن به معناي برنامه هاي نوشتن بحث مي كنيم. در قسمت سوم كلاس، مقدمه را تمام مي كنيم و آزمون و تكليف اول را خواهيم داشت.نصب و استفاده از پايتون ما مي خواهيم چيزهايي را تنظيم كنيم تا بتوانيد برنامه هاي پايتون بنويسيد.


برچسب: آموزش برنامه نويسي كودكان،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ دى ۱۴۰۱ساعت: ۰۸:۲۸:۵۱ توسط:نيما ثابتي موضوع: نظرات (0)

آموزش برنامه نويسي كودكان

در اين كتاب، Whale خوانندگان جوان را در فرآيند آموزش برنامه نويسي كودكان راه‌اندازي يك پروژه كدنويسي Minecraft در رايانه شخصي، مك يا رزبري پاي راهنمايي مي‌كند. وقتي صفحه آخر را ورق مي زنند، خوانندگان مي دانند كه چگونه بازي هاي تعاملي بنويسند، گنج بسازند، ساختارهاي سه بعدي عظيم بسازند و اشياء هوشمند بسازند.

كد براي نوجوانان: راهنماي مبتدي عالي براي برنامه نويسي نويسنده: جرمي موريتز نوع: كتاب كار محدوده سني توصيه شده: 12 سال به بالا دانش پيش نياز: ندارد مهارت هاي آموزش داده شده: جاوا اسكريپت، تفكر برنامه اي

كتاب راهنماي موريتز براي نوجواناني كه بازي‌هاي ويديويي و رسانه‌هاي اجتماعي را دوست دارند تهيه شده است - و بياييد صادق باشيم، چه نوجواني دوست ندارد؟ اين راهنما راهي ساده و راحت را براي نوجوانان فراهم مي كند تا با زبان برنامه نويسي محبوب آشنا شوند.

از ايجاد حلقه‌هاي منطقي گرفته تا توابع آموزش برنامه نويسي كودكان بازگشتي، موريتز تمام اصول اوليه و ويژگي‌هاي سخت‌فهم جاوا اسكريپت را پوشش مي‌دهد. اندازه گيري نوجوانان مهارت هاي خود را با تكميل سوالات مروري، آزمون ها، تمرين ها و پروژه هاي DIY توسعه مي دهند. اين راهنما از تصاوير رنگارنگ و نمودارهاي مفيد براي تشريح اصول اوليه جاوا اسكريپت استفاده مي كند.

افكار نهايي

آيا علاقه منديد كه فرزندتان خلاقيت خود را از طريق كد بيان كند؟ كتاب برنامه نويسي كامپيوتر براي بچه ها يكي از ساده ترين راه ها را ارائه مي دهد.

مملو از منابع متناسب با سن و محتواي جذاب، كتاب‌هاي ايرانيان سايبر فوق به بچه‌ها اجازه مي‌دهد تا فوراً شروع به ساخت پروژه‌هايي كنند كه واقعاً در مورد آنها هيجان‌زده هستند. فقط مطمئن شويد آموزش برنامه نويسي كودكان كه علايق فرزندتان را درك كرده ايد تا بتوانيد كتابي را انتخاب كنيد كه با ترجيحات و شخصيت او هماهنگ باشد.

منبع مناسب ممكن است فقط يك اشتياق مادام‌العمر براي يك مسير شغلي با پتانسيل بالا را آغاز كند - و مهارت‌هاي حل مشكل آنها را در طول مسير بهبود بخشد. Scratch يك ابزار عالي براي ترغيب بچه هاي جوان به شروع برنامه نويسي است. اين برنامه كه توسط MIT توسعه يافته است، به دانش آموزان اجازه مي دهد تا بازي ها و انيميشن ها را بدون نياز به تايپ يك خط كد كدنويسي كنند. بلوك هاي كد را بكشيد و رها كنيد و مي توانيد بازي ها و هنرهاي بسيار شگفت انگيزي بسازيد.

با اين حال، پس از مدتي بچه ها متوجه مي شوند كه امكانات Scratch را به پايان رسانده اند. در حالي كه نوجوانان و بزرگسالاني هستند كه بازي هاي پيچيده تري را با ابزارهاي ابتدايي ارائه شده در سايت ايجاد كرده اند، در نهايت شما به محدوديت هاي آن دست مي يابيد. بالاخره يك اسباب بازي است. پيچيده و قدرتمند است، اما همچنان يك جعبه شني است.

از آنجايي كه به بچه‌هايي كه تايپ نمي‌كنند اجازه مي‌دهد تا كدنويسي كنند، بچه‌هاي 5 و 6 ساله مي‌توانند به كدنويس‌هاي بسيار پيچيده تبديل شوند.

اما بعد كجا برويم؟ هيچ زبان انتقال آساني از ابتدا آموزش برنامه نويسي كودكان وجود ندارد. در حالي كه زبان‌هاي ديگري براي كشيدن و رها كردن وجود دارد، اگر فرزندتان بتواند به برنامه‌نويسي مبتني بر متن تغيير كند، آزادي و حس «كدنويسي واقعي» بيشتر خواهيد داشت.

HTML/Javascript

كدنويسي پنگوئن سه زبان پس از اسكرچ را آموزش مي دهد. HTML (وب)، جاوا اسكريپت (بازي) و پايتون. هر كدام مزايا و معايبي براي دانش آموز جواني دارد كه كدنويسي را ياد مي گيرد. ما HTML و Javascript را به عنوان يك دوره پروژه محور آموزش مي دهيم كه در آن دانش آموزان به مدت 8 هفته روي يك پروژه كار مي كنند. هر هفته يك ويژگي به پروژه اضافه مي كنند. در وب يك وب سايت تعاملي مي سازند و در گيمينگ يك وب بازي با امكانات كامل مي سازند. اصول كدگذاري در پروژه در هم تنيده شده است.

HTML و جاوا اسكريپت زبان‌هاي خوبي هستند كه به دانش‌آموزان اجازه مي‌دهند يك نمايش تصويري از كدنويسي خود را ببينند. از آنجايي كه قرار دادن يك صفحه وب بسيار آسان برنامه نويسي كودكان است، دانش آموزان با چند خط كد متوجه مي شوند كه يك صفحه وب را از ابتدا ساخته اند. به‌جاي يادگيري نكات و نكات تگ‌هاي HTML و جزئيات جاوا اسكريپت، ما مستقيماً به ساخت بازي‌ها و هنر مي‌پريم، همان‌طور كه Scratch يك مقدمه عالي براي كدنويسي بود.


برچسب: آموزش برنامه نويسي كودكان،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ دى ۱۴۰۱ساعت: ۰۸:۲۶:۲۷ توسط:نيما ثابتي موضوع: نظرات (0)