مدرسه کدنویسی مدرسه کدنویسی .

مدرسه کدنویسی

برنامه نویسی کودکان

به فرصت‌های توسعه حرفه‌ای و مربیگری برنامه نویسی کودکان دسترسی داشته باشند و می‌توانند مشوق‌های مالی برای خرید مواد یا تجهیزات دریافت کنند.65 در حالی که QRIS یک چارچوب امیدوارکننده برای دسترسی به پشتیبانی‌های بهبود مستمر کیفیت ارائه می‌دهد، این سیستم‌ها هنوز در مراحل شکل‌گیری هستند و اغلب کمتر از حد معمول هستند. منابع، در نتیجه پشتیبانی برای حفظ کیفیت افزایش ناکافی است.

6. مجموعه مکانیسم های تامین مالی پایدار و کافی

برای حمایت از نیروی کار بسیار ماهر، محیط فیزیکی و یادگیری ایمن و جذاب، و زیرساخت های تجاری پایدار لازم برای دستیابی و حفظ کیفیت بالا، برنامه ها باید بتوانند به بودجه ای دسترسی داشته باشند که هزینه واقعی عملیات را پشتیبانی می کند. منابع مالی برای حمایت از هزینه های کیفیت بالا کافی نیست

 و خانواده های کم درآمد و متوسط ​​برای برنامه نویسی کودکان پرداخت هزینه های شهریه در برنامه های با کیفیت بالا تلاش می کنند. به منظور حصول اطمینان از در دسترس بودن برنامه های با کیفیت بالا برای همه کودکان، بودجه عمومی باید برای پوشش هزینه های کیفیت و کمک به خانواده ها برای پرداخت هزینه های شهریه خصوصی کافی باشد.

علاوه بر این، بودجه باید پایدار باشد تا برنامه‌ها بتوانند بر اساس درآمد پیش‌بینی‌شده که مشمول تخصیص اعتبارات سالانه یا نوسانات ناشی از غیبت فرزندان نباشد، تصمیمات مربوط به کارکنان و سایر مشاغل را اتخاذ کنند. بنابراین، کل بودجه موجود برای یک برنامه باید برای پوشش هزینه واقعی عملیات با کیفیت بالا و به اندازه کافی ایمن باشد که برنامه ها بتوانند برنامه هایی فراتر از کوتاه مدت داشته باشند.

کیفیت بالا باید برای همه کودکان ایرانیان سایبر قابل دسترسی باشد

این شش عنصر کلیدی برای دستیابی و حفظ کیفیت بالا در تمام محیط های دوران کودکی هستند. با توجه به تنوع زیاد برنامه های دوران کودکی در ایالات متحده، یک رویکرد یکسان برای کیفیت وجود ندارد و کیفیت به یک نوع برنامه محدود نمی شود. خانه‌های مراقبت از کودک خانوادگی، مراکز نگهداری از کودکان - اعم از انتفاعی و غیرانتفاعی –

و مدارس دولتی همگی می‌توانند آموزش برنامه نویسی کودکان دوران کودکی با کیفیت بالا را برای کودکان در هر سنی ارائه دهند. در حالی که ممکن است برای در نظر گرفتن شرایط خاص نیاز به حمایت های هدفمند یا اصلاح استانداردها باشد، تمرکز بر یادگیری، رشد و رفاه کلی کودکان می تواند در همه این تنظیمات مراقبت از کودک حفظ شود. مثلا:

برنامه های درسی را می توان برای نوزادان و کودکان نوپا و نه فقط برای کودکان پیش دبستانی اجرا کرد

ارائه دهندگان مراقبت از کودک خانواده می توانند از طریق شبکه های ارائه دهنده مراقبت از کودک خانواده به حمایت های بهبود کیفیت دسترسی داشته باشند

برنامه های کوچک ممکن است از طریق یک اتحاد خدمات مشترک به پشتیبانی های اداری دسترسی داشته باشند

ارائه‌دهندگان خصوصی روستایی ممکن است با برنامه نویسی کودکان مدارس دولتی یا برنامه‌های Head Start/Early Head Start همکاری کنند تا از خدمات و پشتیبانی‌ها بهره ببرند.

ارائه‌دهندگانی که عمدتاً به زبان‌آموزان کم‌درآمد یا دو زبانه خدمات ارائه می‌دهند، می‌توانند فعالیت‌های مشارکت خانواده را برای در نظر گرفتن نیازهای منحصربه‌فرد جمعیت خود تنظیم کنند.

نه پیشینه جمعیتی کودک و خانواده و نه نوع تسهیلاتی که کودک در آن ثبت نام شده است نباید مانعی برای دسترسی به برنامه های با کیفیت بالا باشد. با این حال، برنامه ها برای دستیابی و حفظ کیفیت نیاز به حمایت دارند. شش عنصر ذکر شده در بالا یک نقشه راه به سیاستگذاران و سهامداران ارائه می دهد که به آنها اجازه می دهد تا بر ساختارهای کلیدی لازم برای حمایت از کیفیت بالا تمرکز کنند.

نتیجه

نیاز به آموزش با کیفیت بالا در دوران کودکی هرگز بیشتر برنامه نویسی کودکان از این نبوده است، اما برنامه ها به طور فزاینده ای برای اکثر آمریکایی ها دور از دسترس هستند. همانطور که سیاست گذاران در سطوح فدرال، ایالتی و محلی استراتژی هایی را برای رسیدگی به بحران مراقبت از کودک توسعه می دهند، آنها باید همزمان بر اهمیت کیفیت تمرکز کنند. برای دستیابی به هدف افزایش دسترسی به برنامه‌های باکیفیت برای همه کودکان،


برچسب: برنامه نویسی کودکان،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ساعت: ۰۱:۳۲:۰۵ توسط:نیما ثابتی موضوع: نظرات (0)